Çok yazık  

Posted by Asuman Yelen in , , ,




Eğer bir yıldız gibi ışıl ışılsam ve bir yıldız kadar parlak.

Ne çıkar ateş böceği sansalar beni…






.....................................................................

Yüreği daha fazla küstürmemek lazım.

Sırtımızda ağır küfeler, her gün katlanan.

Ve koşullar bir türlü düzelmeyen.

Sevgiye çok ihtiyacımız var.

Ufukta kara bir kış görünüyor.

Ancak birbirimize sokulursak atlatırız o günleri.

Kırın o sert ağır kabuklarınızı.

Kurtulun bu yükten.

Korumuyor o kabuklar, aksine zarar veriyor bize.

Yalnızlığa mahkum ediyor bizleri.

Hem hepimiz bir yıldızız.

Ne çıkar ateşböceği sansalar bizi….

R.TAGORE

tek bir kez bile göz göze gelmemişken düşmanlık besleyebilenlere.......



Sevgiyle....



This entry was posted on 3.10.2009 at Cumartesi, Ekim 03, 2009 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

7 yorum

Adsız  

Ahhh ne güzel yazmışsınız siz..
Sorun kabuk olmak,ateş böceği ya da havai fişeği olmak değil..Sorun kendiyle barışık olmamakta ve asla olunamıycağı gerçeğini kabul etmemekte ne yaparsa yapsın..

Yüreğinize sağlık..
Sevgilerimle..

3 Ekim 2009 23:29

Sevgili Emine,

İnsanları değiştiremeyiz öyle değil mi? Düşmanca duygular, hırslar, saç ve göz rengi gibi bazı insanların doğuştan gelen özellikleri sanki ne yazık. Tanımadan, görmeden kilometrelerce ötelerden beslenebildiğine göre...
Sevgiler canım...

4 Ekim 2009 00:01

"Eğer bir yıldız gibi ışıl ışılsam ve bir yıldız kadar parlak./Ne çıkar ateş böceği sansalar beni…"

Harika...
Sen de Tagor da süpersiniz Asucum
Bu arada mah cemalimi merak ediyoran Nalan bloguna koymuş sergi fotoğrafımızı, aşağıdaki linkten bakabilirsin. Kot ceketli olan beniiiim:))

http://nalanevi.blogspot.com/2009/10/ankara-da-sergi-sezonunu-ebru.html

4 Ekim 2009 01:34

Gördüm. Çok güzelsin.Çok şekersin. Seni ve yazılarını birlikte düşününce (domatesler, çoraplar, sucuklar) acayip örtüştünüz.
Çok memnun oldum seni böyle de olsa gördüğüme.
İnşalah bir araya gelip sohbet etme imkanını da yakalarız bir gün.
Öptüm canım...

4 Ekim 2009 01:49

Aman Asucum be ne güzelliği bu saatten sonra. Komik ve neşeli dersen itiraz etmem bak:)) Güzel görüşlerin canım sağol, umarım birgün gerçekleştirirz buluşmayı, çok isterim, sevgiler, iyi geceler...

4 Ekim 2009 01:55

Harika bir şiir..
Bülent Ecevit'in çevirileriyle tanıdım Tagore'u..Ve en az onun kadar sevdim ..

tek bir kez bile göz göze gelmemişken düşmanlık besleyebilenlere...
Bu cümle çarptı beni..
Şiirin ithaf edildikleri yani...
Harikasın canım Asusucuğum..
Sevgilerimle..

7 Ekim 2009 23:13

Tagore benim her türlü duygusal ihtiyacımı karşılayabilen tek şair. Dert ortağım, sığınağım. Akıl verenim. Teselli edenim. Geçmişimi hatırlatıp geleceğimi aydınlatanım.

Sevgiler Zeugma'cığım...

7 Ekim 2009 23:47

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin