Şiir defterimden  

Posted by Asuman Yelen in ,




Yaşamın Kıyısında isimli blogunda arkadaşım Nur "Korkarım" isimli çok güzel bir şiir yazmış.
Ondan esinlenerek kendi korkularımla ilgili aklıma geliveren birkaç dizeyi yazıverdim hemen önümdeki bir kağıt parçasına. Öykü atölyesi' nin (link açmayı hala öğrenmediğim için kendime çok kızıyorum ) kelime oyununa da katılmak istediğim için şiiri bloguma geçirdim. Umarım yanlış bir şey yapmamışımdır.




Hep sevgiyle kalalım...

This entry was posted on 18.10.2009 at Pazar, Ekim 18, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

18 yorum

Canım benim,
Ne güzel, okurken tüylerim diken diken oldu.
Hemen Öykü atölyesine link veriyorum. (izninle)
Öykü atölyesi kızım Geveze Kalem'in bir arkadaşıyla kurduğu bir blog. Eskiden devamlı kelime oyunlarına katılır yazardım, ara vermiştim bir süre. Senide orda görmek çok hoşuma gidecek ve bundan sonra tüm "fotoğrafın dili" ve "kelime oyunlrı"nada dahil olalım, istermisin!
Sevgierimle...

18 Ekim 2009 12:53

Sevgili Nur, izin ne demek, çok memnun olurum. Bir kelime üzerine yazı yazmak çok yaratıcı, çok zevkli bir şey.Fotoğraf gördüğün gibi tutkum zaten. Tek bir çekincem olabilir, o da emrivaki yapmış olmak.
Çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

18 Ekim 2009 13:41

Linkin verilmiştir.
Aramızda olmandan çok memnunun.
Sevgiler...

18 Ekim 2009 13:45

Tık tık ben geldim...


Çok güzel bir şiir olmuş elinize sağlık .Korkuyu suya bastımışsınız ,sanki kiri çıkmış :)Elinize sağlık.

Öykü atölyesi fikri çok güzelmiş hemen ekledim listeme.Benimde çok oyun oynayasım var bu aralar. canım mı sıkılıyor ne :)

Sevgilerimle,iyi pazarlar :)

18 Ekim 2009 13:54

Sevgili Nur,
Çok teşekkür ederim.

18 Ekim 2009 14:52

İzdüşümler,
Nerelerdeydiniz.. Ben de merak etmeye başlamıştım. (Samimi olarak)
Şiirimin bu şekilde tasfir edilmesi de pek hoşuma gitti dğrusu :))
Teşekkürler ve sevgiler...

18 Ekim 2009 14:55

Sevgili Asuman hanım,

Öncelikle hoş geldiniz aramıza, sizi de kelime oyunları ve diğer çalışmalarımızda görmekten mutlu oluruz. Korku kelimesini bu kadar güzel dizelerle anlamlandıran şiiriniz gerçekten çok etkileyi. Yeni paylaşımlarınızla görüşmek ümidiyle.
Sevgiler.
Öykü Atölyesi - Dilek

18 Ekim 2009 15:58

Dilek Hanım,
Şiirimle ilgili sözlerinize teşekkür ederim. Ben de sizlerin arasına katılmaktan mutluluk duyarım.

Yeni paylaşımlarda görüşmek umuduyla,
Sevgiler....

18 Ekim 2009 16:30

Asu'cum, ben neden göremedim şiir defterini,okumak istedim ama bulamadım. Benim pc de mi bir sorun var acaba?

Sevgiler canım

18 Ekim 2009 17:53

Ben de anlayamadım Çınar,
Eğer resim görüntülemede bir sorunun varsa, ben şiirimi, son çektiğim resimlerinden birinin, bir ağaç gövdesi resminin (pek belli olmasa da) üzerine yazmıştım. Eğer o sebeple göremediysen yorum kısmına tekrar yazabilirim. Çok kısa zaten.

18 Ekim 2009 18:33

Evet asu'cum; bazen resimleri göremiyorum. Yazarsan sevinirim tabi seni yormayacaksam. Teşekkürler

Sevgiler

19 Ekim 2009 00:47

Ne demek, hemen yazıyorum.

Korkularım
Tüm mutlu resimlerimin kenar süsü
Kulağımda küpe
Aklımın bir köşesinin devamlı misafirleri
Aydınlık günlerimin puslu örtüsü
Tebessümümün acılaşan köşesi
Bakışlarımım gölgesi
Ben, yaşamzede, vururken dibe
Onlar, her daim ziyadesiyle diri
Varlığım onların esiri

Hep sevgiyle kal...

19 Ekim 2009 01:23

Çok anlamlı çok içten bir şiir, tebrik ederim...

evgiler canım

19 Ekim 2009 10:16

Çınar, çok teşekkür ederim.
İyi haftalar....

19 Ekim 2009 11:17

Şiir gerçekten şahane yazılmış.
Okurken ünlü bir şairden alıntı diye okudum yemin ederim.
Ellerine yüreğine sağlık..

Yalnız ben anlamadım ''kelime oyunu, link açma'' olayı nedir diye..
Şimdi bir bakayım..
Sevgiler Asucuğum..

20 Ekim 2009 17:14

Aman Zeugma, çok teşekkür ederim.
Ne güzel iltifatlar bunlar.
Sağol canım, sevgiler...

20 Ekim 2009 17:41

çok güzel bir şiir ellerinize sağlık .iyiki bloğunuza eklemişsiniz ...

24 Ekim 2009 22:27

Tabiat Ana, hoşgeldiniz.
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.

Sevgiyle kalın...

24 Ekim 2009 22:46

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin