Objektifime takılanlar  

Posted by Asuman Yelen in ,

GÜZEL BİR EKİM ÖĞLEDEN SONRASI


Bu gün akşam üzeri Paçoz' u gezdirirken fotoğraf makinemi de aldım yanıma. Köpeği çocuklara emanet ettim ve bu güzel, ılıman Ekim akşam üzeri saatlerinde bir kısmını aşağıda yayınladığım onlarca resim çektim. Bir genç arkadaşım da Paçoz' la ikimizi çekti sağolsun.
























































































































































































































































This entry was posted on 15.10.2009 at Perşembe, Ekim 15, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

Adsız  

Aman efendim,Paçoz'la bu ne saadet:)Ohh..iyi yapmışsınız. Ancak,kıskandum doğrusu.:)Allah birlikteliğinizi daim eylesin.Çiçek fotoğrafları ise çok güzel.Emek ve paylaşım için çok teşekkürler.Sevgiyle kalın...

15 Ekim 2009 23:32

Asuuuu, bunlar çok güzel fotolar, eline sağlık. Ayrıca sen de çok güzelsin canım.
Ben bu aralar artizlere bakmaktan doğayla ilgilenemiyorum. inşallah festival sonrası başlarım turlara.
İyi geceler dilemekteyim...

15 Ekim 2009 23:44

Sen, paçoz ve bu resimler birer harika!
Ekimin daha doğrusu sonbaharın tüm güzelliği bu resimler.

Sevgiler...

15 Ekim 2009 23:45

Emin Bey, Leylak' cım ve Nur' cum,
Her üçünüze de çok teşekkür ederim

Sevgiyle kalın...

15 Ekim 2009 23:55

Objektife takılanlar mükemmel..

Paçoz çok tatlı,pırıl pırıl :)
Sen harika,çok hoş bir hanım.

Ne iyi etmiş de çıkmışsınız..
Sevgilerimle..

16 Ekim 2009 00:08

Zeugma' cım çok teşekkürler.
Şımarıcam ama....:)))

16 Ekim 2009 00:21

objektife güzel kareler yakalanmış paçozz da çok sevimli

16 Ekim 2009 01:26

Asumancim,
nerden buldun bu güzellikleri sen?
Seni görünce hemen sarilasim geldi.Ben galiba seni simdiden özledim:)

16 Ekim 2009 02:55

asuman ablacım resimler çok hoş. Zaten sonbahar çok çok hoş.
ama doğrusunu isterseniz ben daha çok paçozun resimlerini çektiniz ve yayınladınız sanmıştım yazınızdan.
neyse iki karede O nu ve sizin gülen yüzünüzüde görmüş olduk :)

16 Ekim 2009 08:58

İçimdeki yolculuk,
çok teşekkür ederim.

Sünter,
Sağol hayatım. Demek ki ara sıra İstanbul' a gelinecek...:)))

e.t,
Eskiden Paçoz' u gezdirmeye çıkınca hep doğa fotoğrafları çekerdim. Bir de rengi çok güzel olan yerdeki yaprakları, kozalakları bir torbaya doldurur eve getirir onlarla da evde fotoğraf çalışması yapardım. Bunu bu sene ayağım müsaade ettiği kadar yapabiliyorum.
Beğendiğine sevindim.
Teşekkür ederim...

16 Ekim 2009 09:25

ne hoş ne zarif resimler bunlar!..
elinize sağlık,sonbahar ancak bu kadar güzel ifade edilebilirdi..
paçozda çok tatlı,burnunu yerim onun ben..

16 Ekim 2009 15:29

Allımorlu,

Ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

Sevgiler...

16 Ekim 2009 15:40

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin