Biri Pupa' yı Gözetliyor Evi  

Posted by Asuman Yelen





 Çok yoruldum.Arka balkonda dinlenme

saatim geldi.












Çok hoşuma gidiyor burası. Bana huzur veriyor.
















Bu yatak biraz sert ama manzarası güzel...















Biraz dışarı bakalım. karşı balkonlarda neler

oluyor. Başka kedi var mı etrafta şöyle

kesebileceğim.










Arkamdaki çiçekler ne güzel dii mi ?















Aramızda kalsın, bizimkiler kahvelerini

burada içiyorlar ;)












Aslında ben ön balkonu çok merak ediyorum

 ama izin yok :(










Galiba biz kediler gerçekten nankörüz.

Buranın suyu mu çıkmış. Kadıncaaz öbür

balkondan düşerim diye korkuyor.













Üzerlerinden tek tek basıp atlayarak

masanın üzerine çıktığım














domates ve biber fideleri sulanınca bi güzel

kokuyolar ki sormayın:)
















Biraz da bu kanepede istirahat ediiym.













O da ne ! Toz toprak içindeyim....



















Haydee başlasın Pazar temizliği...


















Oh be rahatladım...















Bi de uyku bastırdı ki....













Hrrrrr.....Herkesin  Tsssss....Başta benim annemin ve Rayuş Teyzemin...mrrrrr.....

ve de Kağan' ı doğuran beni doğurtan Sis annemin ve mırrrr tüüm annelerin  

ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUUUN :)))))

This entry was posted on 12.05.2013 at Pazar, Mayıs 12, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

31 yorum

yerim onu ben...

12 Mayıs 2013 19:09

gözlerin güzelliğine şu ele avuca sığmaza da bakın hele...

12 Mayıs 2013 20:51

Çizgi film gibi olmus valla. Ne keyifli bir yaziydi. Sizinde anneler gununuz kutlu olsun Asuman hanim. sevgiler.

12 Mayıs 2013 20:56

Büyümüş ya bu:)) canımmm ,canım bebeğimin canım annesi,anneler günün senin de kutlu olsun.

Arıyacağım dedim arayamadım ama bir telaş yaşanıyor ki bu ara hayatımda,uzun hikaye.
öpüyorum seni de pupa oğlumuzu da...

12 Mayıs 2013 22:55

Teşekkürler Pupa. Anneni üzme emi. Laf aramızda balkonda pek güzelmiş...

12 Mayıs 2013 23:02

Pupanın keyfine diyecek yok, canım çekti valla, arkadaşımın evinde bir pupa olasım geldi:)

12 Mayıs 2013 23:48

Nur' cum her zaman beklerim...

13 Mayıs 2013 00:23

Resimde güzel çıkmış Sevginin Ruhu. Büyük bir kış bahçesi gibi. Standart ölçüde sıradan bir balkon aslında.

13 Mayıs 2013 00:25

Bizler de seni öpüyoruz Sis' cim :)

13 Mayıs 2013 00:26

Çok teşekkürler Güngör' cüm. Sevgiler, selamlar...

13 Mayıs 2013 00:27

Şeniz' cim. Bamna çok iyi geldi. Öyle güzel paylaşıyorlar ki hayatı :)
Herkese öneriyorum...

13 Mayıs 2013 00:36

MİHRİBAN TEYZE :((((
YEME BENi...AYYY AMANNN...

13 Mayıs 2013 00:38

Balkonunuz gerçekten çok huzur verici duruyor.

13 Mayıs 2013 11:25

Yaşam İzi, hoş geldiniz bloguma :)
Çiceklerle ve sebzelerle ilgilenmek, kahve keyfi yapmak çok güzel.

13 Mayıs 2013 12:14

benim de domates fidelerim için çok yakışıklı bi yardımcım var şükür :)
bu arada sulamayı bırakıp çapalamaya geçmek gerekebilir. maksat susuz kaldım ölüyorum diyerek meyve vermesini sağlamak. yoksa habire boya gidip domates vermiyor bu fidecikler :)

13 Mayıs 2013 16:58

Nalan' cım, benin yardımcım mini patileriyle kendi çapında çapalıyor gerçi ama ben bu işi ele alsam iyi olacak :) Çok teşekkür ederim bu hatırlatma için. Özellikle böyle uzman birinden...

13 Mayıs 2013 17:16

Sevgili Arzu'cuğum (Sarıyer) haber verdi blogunuzu, Pupa çok tatlı, benim Bücürük'üm de böyle tekir:)tekir, sarman, tüm kedilere bayılıyorum:)

16 Mayıs 2013 01:09

Sevgili Bücürükveben, can dostum Arzu ne iyi etmiş de bir hayvan dostunu bloguma yönlendirmiş.
Pupa' yı ve Bücürük' ü birlikte izlemek çon güzel olacak :)
Sevgiler...

16 Mayıs 2013 02:12

çok ama çok şeker bu tüy yumağı bizimkinin de tüyleri heryerde uyuyor
çok şeker
bizim mercan hanım da bu güzele benziyor
sevgiler

16 Mayıs 2013 13:45

Mercan Hanımın ismi de çok güzelmiş. Onlar hayatımızın tadları tuzları Sevgili Mavianne...

16 Mayıs 2013 14:48

Kesinlikle öyle:))az önce Pupa'ya baktım pembe burnunu öptüm:)benden de sevgiler:)

16 Mayıs 2013 19:04

:))))

16 Mayıs 2013 20:18

oooh bu ne keyif...kebap valla...

Kahve köşesine bayıldımmm

17 Mayıs 2013 15:14

Benim yavrularımın başımın üstünde yeri vardır her zaman:) Evet o balkon tam kahve saatinde gölge ve serin oluyor. Biz de seviyoruz. Tüm beğenenleri kahveye bekliyorum...

17 Mayıs 2013 15:40

ayh..ayhh.ayh..ne tatlıymış sevimli kedimiz ama ya..:)anneler günü'nde şehir dışındaydım..bu yüzden pek çok post.u takip edemedim..çiçekli balkona bayıldım..dostlarla ve sevimli kedicikle nice güzel keyifli günleriniz olsun..Sevgilerimle, iyi haftasonları dilerim Asuman Hanım...

18 Mayıs 2013 14:11

Çok teşekkür ederim Esin' cim.
Dayanamadım yine bir patili daha dost edindim. Dünü bugünü unutmak bu yaştan sonra biraz huzur bulmak için galiba tek çarem bu :))
Sevgiyle kal...

18 Mayıs 2013 16:46

Ay ayy ay..pek sekersin sen Pupa..annecine söylermisin, gec de olsa ben de anneler gününü kutluyorum onun :)

Ve de haklisin,böyle bir balkonda ben de tüm gününmü gecirirdim

20 Mayıs 2013 11:38

Çok teşekkür ederim Melange ablacığım. Senin de anneler günün kutlu olsun.
Evet evimi ve özellikle bu balkonu çok seviyorum.
Sevgiler...

20 Mayıs 2013 11:46

tatlı şey,neler anlatmış bizlere böyle ne uymuş resimler sözlere..

23 Mayıs 2013 09:48

Mormenekşelerr, benim oğlum çok akıllıdır. Ama yaramazlığı daha da fazladır:) Çok teşekkürler, sevgiler...

23 Mayıs 2013 11:24

Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

1 Temmuz 2013 11:06

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin