31 Aralıkta bir küçük nefes  

Posted by Asuman Yelen in ,


Sen beni ebedi kıldın. Ve işte senin zevkin, neş' en böyledir. Sen bu narin, dayanıksız kadehi tekrar ve tekrar boşaltır ve durmadan taze hayatla doldurursun.



Sen bu kamıştan minimini flütü dere tepe dolaştırdın ve onunla ebediyyen yeni nağmeler üfledin.




Senin ellerinin ölmez dokunuşu ile kalbim neş' e içinde kabına sığmaz, kendisini kaybeder ve tarif edilmez sesler çıkarır.




Senin ucu bucağı olmayan hediyelerin bana yalnız bu küçük ellerimle gelir. Devirler, asırlar geçer ve sen hâlâ bu hediyeleri yağdırırsın. Yine de ellerimde onları alacak yer vardır.


Rabindranah TAGORE




İkibindokuzun bu son sabahında, çok sevdiğim ve blogumu eserleriyle doldurmaya niyetli ve kararlı olduğum sevgisi babam kanalıyla genlerime yerleşmiş büyük şair TAGORE' un başucu kitaplarımdan biri olan GİTANJALİ (Nefesler) isimli eserinin en sevdiğim ilk parçasını yazmak ve yılı tanrıya minneti anlatan bu parçayla kapatmak istedim. Kendime küçük bir hediye...


Tüm blogger dostlarımın yeni yılını kutluyorum...



Hep sevgiyle kalalım...

This entry was posted on 31.12.2009 at Perşembe, Aralık 31, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

"O küçük nefesteki hakkın soluğuna şükürler olsun" der senin ve tüm ailenin sonsuz ve başsız zamanın kanatlarında mutlu huzurlu aşk dolu ve sağlıklı uçuşlarınız olsun dilerim sevgilerimle.

31 Aralık 2009 11:28

Sevgili Sufi
Çok teşekkür ederim.
Ben de senin ve tüm sevdiklerin için herşeyin en iyisini diliyorum.
İyi seneler, sevgiler...

31 Aralık 2009 11:37

Sevgili Asuman,herşeyin gönlünce olacağı,bol resimli bir yıl dilerim size. Sevgilerimle..

31 Aralık 2009 13:19

Çoban yıldızı,
Ben de sana, sağlık, mutluluk ve huzurla, tüm sevdiklerinle birlikte güzel bir ömür diliyorum.
Yeni yılın kutlu olsun...
Sevgiyle öpüyorum...

31 Aralık 2009 14:19

Mutlu sağlıklı huzurlu sevdiklerinizle gönlünüzce geçecek yeni yıllar dileğiyle...

31 Aralık 2009 15:53

Sishypos, teşekkürler...
Ben de size aynen iade ediyorum:))
İyi seneler,
Sevgiler...

31 Aralık 2009 16:02

Asucum, bugün yazma fırsatım olmadı, yalnızız ama kendimize özel birşeyler hazırlayım dedim (O yazdıklarından, geceyarısı narı da patlacağım:) o işler vaktimi aldı. Ben de senin yeni yılını candan kutluyorum, herşey gönlünce olsun. En çok da sağlığımız yerinde olsun...

31 Aralık 2009 18:36

Çok Teşekkürler Leylak' cım
Ailecek güzel bir gece geçirip 2010 a mutlu mutlu girmenizi temenni ederim. Biz de Rayuşla aynı şeyi düşünüyoruz.
Sevgiler...

31 Aralık 2009 19:58

Sevgili Asuman hanım,

Kitap hediyemizi siz kazandınız, eğer adres bilgilerinizi atolye.oyku@gmail.com adresimize bildirirseniz en kısa zamanda size ulaştırılacaktır.

Sevgi ve saygılarımızla..
Dilek / Öykü Atölyesi

1 Ocak 2010 09:43

kendine cok güzel bir hediye secmissin :) mutlu yillar

1 Ocak 2010 18:34

Yıldız Yağmurları,
Yeni yılın ilk gününde mutlu olmamı sağlayan bu güzel etkinlik için çok teşekkür ederim. İyi ki bu güzel atölye ile yolum kesişti de bu sayede hem farklı çalışmalarla kendimi sınamak imkânı buldum, hem de böylesine sevinçler yakalama şansına sahip oldum.
Bir kez daha iyi seneler, sevgiler...

1 Ocak 2010 19:02

Çok teşekkür ederim Ayci' cim.
Ben de sana tüm sevdiklerinle sonsuz mutluluk diliyorum.
Sevgiler yavrum...

1 Ocak 2010 19:06

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin