Giden yıllara ve gelen yıla dair (1)  

Posted by Asuman Yelen in , ,


Hatırlama


Ve beklersin, bekler durursun
hayatını sonsuza büyütecek olanı;
güçlüyü, olağanüstüyü,
taşların uyanmasını,
sana dönük derinlikleri.

Belli belirsiz görünmektedir
yaldızlı, koyu renk ciltler kitaplıktan;
gezilmiş ülkelerdir düşündüğün bir bir
resimlerdir, tekrar kaybolan
kadınların giysileridir.

Ve tanırsın birdenbire: Buydu işte.
Doğrulursun, ve durur karşında senin
kaygısı ve şekli ve duası
geçmiş bir senenin.


Rainer Maria RİLKE

Seçilmiş şiirler-Duino Ağıtları isimli kitabından alıntı yapılmıştır.
Türkçesi : A.Turan Oflazoğlu

This entry was posted on 24.12.2009 at Perşembe, Aralık 24, 2009 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 yorum

Arkadaşım benim,
Ne güzel şeyler yazmış, bir solukta hepsni okudum. Hüzünlendim, hatırladım, geriye bir yerlere daldım. Yüreğine sağlık.
Demirhindi çok tatlı olmasına karşın sulandırır yine içerdim, cilde iyi gelir demişlerdş o zamanlar.
"Ah bir zengin olsam" bilet almışsın inşallah hepbirlikte harcarız:)))
Canım benim üç gündür yoktum, yokluğumda neler olmuş neler bitmiş
şimdi omun peşindeyim.
Sevgilerimle...

fnaksu@gmail.com postama mahzuru yoksa mail adresini yollarmısın.

25 Aralık 2009 00:47

Ana posta yorum yapacaktım unuttum da!
Şiir çok güzel ve anlamlı. Hele üstteki fotoğraf en az şiir kadar güzel ve duygulu.
Paylaşımın için çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

25 Aralık 2009 00:53

Yazdıklarımı beğenmene sevindim Nur' cum. Nihayet Demişrhindi seven bir dostla karşılaştım. Biletime ne çıkarsa hep birlikte tüketiriz evelallah. Sen nerelerdeydin. İstanbul dışında mı. Ara sıra evden uzaklaşmak doping etkisi yapıtyor insana.
Sevgiler canım...

25 Aralık 2009 01:30

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin