Giden yıllara ve gelen yıla dair (6)  

Posted by Asuman Yelen in , , ,

l967 yılına hoşgeldiniz










Dün bir başka güzeldi,

bugün bir başka...








































Hangisi daha yakışıklı tartışılır.....





















İşte bir başka güzel daha.

































Sanatçılar yaşlanmıyor anlaşılan...



























İşte hiç solmayan bir güzellik daha...






























Bu resimler beni çok duygulandırdı. Erol Bey' in neden hala unutamadığını yazıyı okuduktan sonra anladım. Müthiş bir birliktelik kırk yılı aşkın süran bir evlilik ve hazin son.
Güneş hanım nurlar içinde yatsın...






l966 yılında çevrilen iki film.







Biri yerli






Biri yabancı
























1966 dan bir de tiyatro oyunu. Gen-Ar tiyatrosunda sahnelenmiş.Zihni Küçümen sahneye koymuş.












İsmi: İki El Ateş








Yukardakileri tanıyamadıysanız aşağıya bakın.








İşte onlar çok değişmiş...























This entry was posted on 29.12.2009 at Salı, Aralık 29, 2009 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Adsız  

ne kadar güzel bir nostalji yaşattın bana sabah sabah,
çok teşekkür ederim
2009 güle güle 2010 güzelliklerle gel

30 Aralık 2009 09:37

Teşekkürler Toprak Aras.

2010 sana da sağlık, huzur, mutluluk ve tüm güzellikleri getirsin.

Sevgiler...

30 Aralık 2009 10:23

Çok hoş bir geriye dönüş olmuş. Zevkle, tebessümle okudum. Beyler zamana yenilmiş gibiler ama bayanlar hiç değişmemişler sanki.
Sevgiler...

30 Aralık 2009 11:08

Bu blog bana yepmayı hayal etmediğim işler yaptırıyor İlknur' cum. Böyle şeyler hazırlamak, hazırlarken yaşamak çok heyecanlı bir duygu. Bir de şu teknik meseleleri bir anlayabilsem.. Yalnızken bunda olduğu gibi çok zorlanıyorum, çok vaktimi alıyor. Kaç defa (yanlışlıkla ne yapıyorsam) resimler silinip tekrar yerleştirildi bir bilsen :))

30 Aralık 2009 11:37
gül  

yine ben. merhaba nasılsınız?siz çok yaşayın ve iyi yaşayın emi.harıkasınız.allaha emanet olun.o güzel insanları bende hep beyeniyle seyretmişimdir.gidenlere allah rahmet etsin kalanlarada saygılar sunuyorum burdan.iyi akşamlar.kendinize iyi bakın

25 Ekim 2010 19:13

Sevgili Gül,
Çok teşekkür ederim güzel temennileriniz için.
Sevgiler...

25 Ekim 2010 19:56

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin