Cevabı olmayan sorular  

Posted by Asuman Yelen in

Neden;




-“Ne zamandır görünmüyor” dediğim sanatçı, sunucu, takımından herhangi bir kişi, ne zamandır seyretmiyorum dediğim her hangi bir film, anında ekranda karşıma çıkar; ya da aklımdan geçirdiğim herhangi bir tanıdık anında telefonu çaldırır da, neden deli gibi Altınoluk’ tan almak istediğim evi her gün sayıkladığım halde, bir imkan doğmaz?


-Ne zaman evden çıkarken aynada kendimi beğenmiş olsam, neden dış kapı merdivenlerinde tökezlenir, ne zaman kalabalıklarda vitrin camına yan yan bakıp görüntüm hoşuma gitse, neden anında ayağım burkulur ya da bir şeye takılır sendelerim? Birazcık kibir benim de hakkım değil mi?


-Her sabah çayı demledikten sonra çaydanlığı ocağın küçük gözüne alacak kadar akıllıyım da, neden büyük ocağı söndürmeyi akıl edemem bir türlü? Hatta (bazen) küçük gözü yakmayı da unutmuş olurum?



-Çok gerekli bir şey için oflaya poflaya gittiğim marketten, neden elim kolum poşetlerle dolu ama o gerekli şeyi unutmuş olarak dönerim?



-“Komedi dükkanı” nın en komik bölümlerini tek başıma gülmekten çatlayarak seyrettiğim halde, neden “ çok komik bak çok güleceksin” diyerek Can’ ı zorla ekran karşısına oturttuğumda en berbat bölümlerine denk gelip, Can’ ın “bu mudur” bakışlarına maruz kalırım?


-Doktor merdiven çıkmayı ve inmeyi yasak ettiği halde, neden cereyanlar kesildiğidiğinde, saati geldi diye, bir küçük fincan kahve içebilmek için tam sekiz kat aşağı kız kardeşime trabzana tutuna tutuna inmeyi göze alırım? ( Evde kahve, cezve ve fincan da varken üstelik.)


-Dostlarıma fazla kilolarımdan şikayet ettiğimde, “yok ayol, sen de taktın kafayı kiloya, gaaayet iyisin" dedikleri halde, neden rejim yapıp birkaç kilo vermişken rastladığımda, dehşetle “Asumaaan? Sen kilo mu aldın, yoksa bu kıyafet mi seni şişman gösteriyor” derler?


-Aptalca ve sık sık “ ben yengeç burcuyum, ben alınganım” muhabbetini yapan ben, bunu kullanarak en alakasız zamanlarda aleyhime çevirip “ sen zaten kendin söylersin sen alınganın tekisin “ diye prim yapan insanlarla çok sık karşılaştığım halde, neden dersimi alıp bu muhabbetten vazgeçmem?


-Ne zaman, ben çok güzel tavla oynarım. İlkokul üçteyken Adıyaman Valisini yenmiştim diyerek tavlanın başına otursam neden mutlaka yenilirim ya da neden vali amucamın bana muhtemelen mahsuscuktan yenildiğini bir türlü kabul etmek istemem?


-Pazartesi’ den Cuma’ ya her sabah en erken onda “yalar saat” hüviyetinde elimi kolumu yalayarak uyandıran Paçoz, neden Cumartesi ve Pazar günleri “havlar saat” hüviyetine bürünüp, sabahın yedisinde benimle birlikte bütün komşuları uyandırır?


This entry was posted on 18.12.2009 at Cuma, Aralık 18, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

Sen benim bilmecemi bilemedin ya bakalim ben senin sorularini bilecekmiyim.Bence cok mantikli cevaplar hazirladim:))

1.Itiraf et o sunuculari görmeyi Altinolukdaki evden daha cok istiyorsun.Neyi cok istersen o olurmus mantigi:)

2.Kendine nazar degiren kadin olarak tarihe gecmeyi planliyorsundur:)

3.Aklin gece gördüyün rüyayi yorumlamakla mesgul oldugundandir:)

4.Onun cevabini bilseydim önce kendimi kurtarirdim:)

5.Özgür Cevik ve Can sana komplo kurmuslardir:))

6.Kardesinde ictigin kahvenin tadi bu eziyete degiyordur

7.Alistirdin milleti "Kilo aldim" diye artik ne yapsan bos otomatiye baglamislar anlasilan. Yada kiskaniyorlardir:)
8.Eh yapacak o kadar "hayvanlik" dogasi geregi:))

umarim siralamayi sasirmamisimdir:)

18 Aralık 2009 03:45

Süntercim, harikasın.
Bak ben bütün bunları nasıl düşünemedim de bütün ömrümü zehir ettim kendime. :(((
Sana helal olsun hepsini cevaplamışsın şaka bir yana. Blogum iyice şenlendi böylece.Sağol canım.
İyi sabahlar...

18 Aralık 2009 03:58

günaydın,
sabah sabah koca bir gülümsemeyle okudum :D

18 Aralık 2009 08:33

Ben de cevaplayım:
1- İstek kontenjanını ilk seçeneklerle doldurduğun için Altınoluk kapsama alanının dışında kalıyor. Bir dahaki sefere uygun sırayla iste.
2-Ayna ya da vitrin camları gerçeği yansıtmıyor, senin orada gördüğün bir halüsinasyon. Kendini beğenmediğin zamanlar daha güzelsin. O burkulma ya da tökezleme de aklını başına getirmek için.
3-Çayı demlemeyi unutmadığına şükret. Bir arkadaşıma "bu aralar çok dalgınım, bazen buzdolabında kalem arıyorum" dediğimde "bulmuyorsan mesele yok" demişti.
4-Çünkü marketler bunun için varlar. Diğerlerinin cazibesine kapılıp gerekli olanı unutman ve bir kez daha gelmen için.
5-Tolga Çevik Can'a gıcıktır, mahsus yapıyordur.
6-Doktora gıcık kaptığın için inat olsun diye yapıyorsundur. Bir de Rayoş'un kahvesi daha iyi bir markadır, ayrıca bir fincan kahve de olsa beleş iyidir:))
7-Dostlar böyle zamanlar için vardır, en büyük özellikleri gıcık etmektir, özellikle de kilo konusunda.
8-Bunun çözümü "Ben yanlış söylemişim aslında Kova burcuymuşum, babam askere geç gideyim diye Yengeç yazdırmış" demektir.
9-Koskoca vali numara yapar mı, bürokratlığa sığmaz, sahiden yenilmiştir.
10-Şurada 9 tane faullü hareket saydın, bu da Paçoz'un ayıbı olsun:)))
Günün güzel geçsin canım...

18 Aralık 2009 10:08

format tanıdık geldi :)

lazım benim bu konudaki naçizane sorum :)
haftaiçi 5 gün sabah 6 da bi türlü uyanamayan ben neden haftasonu cumartesi pazar 6 da kurulmuş gibi uyanıyorum :(

18 Aralık 2009 11:38

e.t. bu çok güzel.
Güne iyi başladın benim sayemde.
O koca gülümseme hep yüzünde kalır inşallah...

18 Aralık 2009 11:44

Leylak , Allah iyilik versin sana. Gülmekten yazamıyorum. Sabah sabah postuma post, keyfime keyif kattın.:

18 Aralık 2009 11:48

Sevgili Fulya'cım.
O bütün çalışanların ortak derdi. Emekliliğimin üzerinden bir ömür geçti nerdeyse, hala yedilerde yatakta can havliyle bir oturup sonra tekrar yatıyorum. :((
Not:Nice "dört" lere..:)
Sevgiler...

18 Aralık 2009 11:54

Çok güzel di!
Bazıları tanıdık geldi Asuman'cım ama cevabını verebilecek hiç bir merci kurulmadı daha. Yaşamla içli dışlı olmak olabilirmi? cevabı.
Sevgilerimle,

19 Aralık 2009 20:51

Bazılarının sana da tanıdık geldiğine eminim Nur'cum.
Hepimizin başına gelen şeyler.
Öptüm canım...

19 Aralık 2009 22:17

murphy muphy:DD
ahh murphy denen mühendis olmasaymış kime suç bulacakmışız acaba:)

20 Aralık 2009 04:56

Aynen öyle.Onun kanunları bunlar.

20 Aralık 2009 16:22

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin