Hoş bir seda  

Posted by Asuman Yelen in ,

Bu gün dev iki besteci eserleriyle ruhlarımızı dinlendirdi, yüreklerimizi şenlendirdi.
Çok güzel bir koro, saz üstatlarıyla, mükemmel bir şefle bu işe aracılık etti.

İstanbul' da hava çok yağmurlu, fırtınalı, sisli ve soğuktu.. Bu günkü gibi bir havada Klasik Türk Musikisi dinlemeye gidenler, ancak bu müziğe gerçekten gönül verenlerdir.

Sonuç olarak aslında dev bir koroyduk.

Tam zamanıymış.

Yundum arındım.
Yeniden iyimserlik örtüsüne sarındım.

İşte en sevdiğim iki örnek.

Şevki Bey' den ilk söylediğimiz şarkı:



Kimseler gelmez senin feryâd-ı ateş bârına,

Yandın ey biçâre dil yandın melâmet nârına,

Yes-i sevda rengi çökmüş, gül gibi ruhsârına,

Yandın ey biçâre dil yandın melâmet nârına.


Bu da Hacı Arif Bey' in ilk şarkısı:






Vücud ikliminin sultanı sensin,


Efendim derdimin dermânı sensin,

Bu cism-i natüvanın canı sensin,

Efendim derdimin dermânı sensin.










Hep musikiyle kalalım...

This entry was posted on 13.12.2009 at Pazar, Aralık 13, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Ay pek bi kıskandım. Keşkem ben de gelebilseydim, hasta masta demezdim valla. Bu şarkıları ben de pek severim. Güzel bir konser olmuş belli. Rayoş'u kutla benim için...

13 Aralık 2009 21:28

Aynı anda ben de sana yorum yazıyor muşum. Telepati bu olsa gerek.
Keşke gelebilseydin Leylak' cım. Gerçekten çok güzeldi. Bir seferinde o da olur. Belli mi olur...
Öptüm canım...

13 Aralık 2009 21:46

Asumancın canım benim neredeydi bu koro. Çok heves ettim şimdi yaa!
Hacı Arif Bey çok sevdiklerimdendir. Hiç unutaman TRT 1 deki o güzel diziyi. Ahmet Özsan'ın o güzel sesiyle söylenen o şarkılar ah ah...

14 Aralık 2009 00:15

Üsküdar Musiki Cemiyeti' nin Meşk sınıfı konseriydi Nur' cum. Kız kardeşim katılıyor çalışmalarına. Bu sefer akıl edemedim. Bir dahaki sefere haber veririm.

14 Aralık 2009 00:22
Adsız  

Anladığım kadarıyla,güzel bir gün geçirmişsiniz.Boşuna dememişler"Müzik ruhun gıdasdır"diye:)Sizin adınıza çok sevindim.Hep müzikle kalın.Sevgiler...

14 Aralık 2009 01:04

Gerçekten çok güzeldi Emin Bey. Çok da iyi geldi. Teşekkürler...

14 Aralık 2009 01:10

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin