Çok Önemli  

Posted by Asuman Yelen

Sevgili Dostlarım,

Bir süredir bazı dostlarımın yorumlarının hiç iz kalmaksızın yokolduğunu üzülerek farketmiş bulunmaktayım. Önceleri " kendi takdirleridir, bunun sorgusu suali olmaz" düşüncesiyle, üzülmekle birlikte üstünde durmadım. Ancak dün bir arkadaşımla yaptığımız görüşme sonucu bu yorumların yorum sahibi tarafından hiç bir iz bırakılmadan silinmesinin imkansız olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım. Bu durumda bu yorumların benim tarafımdan silinmiş olabileceği ihtimali ortaya çıkıyor ki bu, benim bu konudaki üzüntümün çok daha artmasına neden olmuştur. Hiç bir zaman, hiç bir arkadaşımın (hepsi birbirinden güzel) yorumunu kendi irademle silmeyi aklımdan bile geçirmedim. Önce bunu belirtmek isterim.

Bu tür deneyimler yaşayan arkadaşların (eğer varsa) bana bu konuda yardımcı olmalarını rica ederim. Bu arada yanlış anlaşılmalar olduysa özür dilerim.

Sevgilerimle...

This entry was posted on 5.12.2009 at Cumartesi, Aralık 05, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

Böyle bir şeyle karşılaşmadım Asuman'cım,
Bildiğim yorum sadece yapan ve alan yarafından silinir ama izi muhakkak kalır. Hemde anlayamadım, yorumlar sen okuduktan sonramı siliniyor? Senin yorumların onaylı belki onay kısmında bir sorun vardır.
Üzme kendini canımın içi sana yorum yazan senin böyle bir şey yapmayacağını bilir.
Sevgiyle öperim...

5 Aralık 2009 14:53

Nur' cum, ben de tesadüfen farkettim.
Vaktiyle onaylanmış, okunmuş, üzerinden haftalar geçmiş, iki arkadaşımın yorumlarının hiç biri yok. Daha önce bir arkadaşımın daha hem de geriye doğru Mart ayına kadar, hepsi silinmiş. Belki özel bir nedeni vardır diye sormak hiç aklıma gelmedi. Bu sefer de olunca bir terslik olduğunu anlayıp bir cesaret sordum. İyi ki de sormuşum.
İlgilendiğin için teşekkür ederim. Bu sayede biraz daha açoklamış oldum durumu.
Sevgiler canım...

5 Aralık 2009 17:51
Adsız  

ilginç:)ben olsam sanırım bende niye silmiş bu hatun mesajlarımı derdim:)
ama konuştuysanız problem kalmamıştır...belki ayarlarla oynadıysan bu sırada olmuştur diyeceğim ama :)
yardımcı olamadım :)
sende üzülme arkadaşlarınla konuşmuşsan..

6 Aralık 2009 01:47

Selamlar Asuman,
acaba blogger taslak denen şeyi varsayılan kumanda panelim olarak ayarla demiş olabilirmisiniz?
Onun dışında aklıma bir faktör gelemedi henüz.Bir sorayım dedim.
bir de eğer eski kumanda paneli kullanıyorsanız eğer:
ayarlar-yorumlar-yorum denetleme sekmesinde yorum denetlemeniz kaç gün öncesinden itibaren geçerli .bu da bir faktör olabilir.

6 Aralık 2009 03:04

aaa çok ilginç.
ilk kez duyuyorum böyle bir durumu.
ama üzülmenize deymez.
bu yazınızla yorumları silinen arkadaşlara da durumu açıklamış oldunuz.
tatlı canınnızı sıkmayın.
sevgiler.

6 Aralık 2009 11:30

Selda, teşekkürler.
İnşallah kimseyi gücendirmemişimdir. Dikkatle inceleyince dehşete kapıldım. Çok eskiye dayanıyor.

6 Aralık 2009 14:33

Sishyphos,

Ben sadaca yazıyorum ve okuyorum. Prk bir şeye elimi sürmem. Teknik işlere bizim gençler (yeğenlerim) bakıyor. Görünür5dse yanlış bir şey yok gibi.

6 Aralık 2009 15:01

e.t. teşekkür ederim ilgine.
Evet, açıkladığım için artık üzülmüyorum.
(Bu arada 25 Kasım' ınızı ben de buradan tebrik ediyorum. Her ikinizin yazısı da çok güzeldi. Geç okuduğum için bu vesileyle buradan kutlamak istedim.)
Teşekkürler....

6 Aralık 2009 15:06

fark ettim ki,sizle uzak yakın alakası olmayan bir bloga ,hemde blogspot olmayan bir bloga 20 kasım öncesi yazdığım yorumlar da aynı kaderi paylaşmış.
sanırım bloger ile ilgili bir bug bu.blogger-help de bunla ilgili başlık açacağım.çözülür de geç çözülür.

7 Aralık 2009 03:19

Sihyphos,
Baştan söyliym, ismini çok zor yazıyorum.
Her bakışımda başka bir arkadaşımın herhangi bir yorumunun daha yokolduğunu görüyorum. Hele bir postun hali öyle komik ki kendim çalıp kendim oynamışım sanki. Neredeyes tüm yorumlar benim cevaplarım. Biraz önce Cesetizleri yazmış. Benim gibi birkaç kişi daha varmış meğer. Bekliyeceğiz..
Çok teşekkürler yavrum. Sevgiler...

7 Aralık 2009 03:35

Haftasonu yoğun olması sebebiyle maillerimi kontrol edemedim. Şimdi yazdığınız mesajları okudum. İlk mesajda ne olduğunu anlayamadım. Acaba biri benim şifremi kırarakmı böyle birşey yaptı diye düşündüm. Çok üzüldüm. İkinci mesajda herşey daha net anlaşıldı :). Teknik bir sorun var anladığım kadarıyla.
Sevgilerimle...

7 Aralık 2009 10:39

Çok teşekkür ederim İlknur,
İlk mesajımı yazarken çok şaşkın ve üzgündüm. Başkaları da vardı sonra. Terkediliyor gibi hissettim. Çok şükür ki teknik bir şeymiş.:))
İlgilenip uğradığın için teşekkür ederim...
Sevgiler...

7 Aralık 2009 11:11

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin