Mutlu yıllar bana  

Posted by Asuman Yelen in ,





Emekli olmadan birkaç yıl önceydi. Çok sık bankaya uğrayan bir emekli ablamızı hatırlarım. İşlerin çok yoğun olduğu bir dönemde yine şubeye uğramıştı ve ayrıldığı servisindeki arkadaşları o kapıdan girerken işlerine iyice gömülüp gözlerini kaçırmakta bulmuşlardı çareyi. Birlikte çalıştığım arkadaşımla (onun da emekliliği yakındı) bakışıp anlaştık ve masamıza davet ettik.

Çok neşeli konuşkan bir hanımdı. Oradan oraya koşuşturup duruyor, emekliliğinin tadını çıkarıyordu. Bir ara aynen şöyle söyledi. "Emekli olalı on yıl oldu kızlar. Bir on yıl daha geçsin ben de artık orta yaşlı sınıfına yavaş yavaş girerim." Kelimesi kelimesine böyle söyledi dostlar. O kadar şaşırmıştık ki gittikten sonra arkasından bakakaldık öylece. Sonra önümüze gelene bunu anlatıp uzun süre tatlı tatlı gırgırımızı geçtik. Bizim de emekliliğimiz yakındı ve çoktan yaşlı moduna girmiştik yorgunluk ve bezginlikle.

Kırk yıllık dostlarla son kış toplantımızda Kalamış' ta lokalde gördüm. Çok yakınımdan geçti. Yine incecik yine dimdik, dinamik, güleç yüzüyle, havalı ve bakımlı beni tanımadan süzüldü gitti masamızın önünden. Ağzım açık bakakaldım yine arkasından.

Ben l992 yılında emekli oldum. Varın siz hesabedin.

Peki ben yaşlandım mı bu arada???




ASLA! ... Hiç de niyetim yok.

Evet bu gün benim doğum günüm.

Geçen yıla göre, daha sağlıklı, daha huzurlu bir yıldı benim için.

Sağlık ve huzur. Orta yaşlı bir insan (!) başka ne isteyebilir ki hayattan...

Kızkardeşim, yeğenlerim, candan dostlarım ve Paçoz' umla birlikte, sağlık ve huzurla diyorum.

Hep sevgiyle kalalım....

This entry was posted on 29.06.2010 at Salı, Haziran 29, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

16 yorum

Kendini nasıl hissettiğin önemli canım. Ruhunun hep genç kalması dileğiyle, sağlık mutluluk ve sevgiyle çevrelenmiş bir ömür dilerim.

Sevgiler

29 Haziran 2010 08:08

Doğum gününüz kutlu ve mutlu olsun.Siz çok gençsiniz, nice sağlıklı yılları böyle geçirmeniz dileğiyler.. :)

29 Haziran 2010 08:49

Doğumgününüz kutlu olsun... Sevdiklerinizle birlikte yaşlanmayacağınız nice sağlıklı, mutlu ve huzurrlu yıllara :)

29 Haziran 2010 09:13

Sevdiklerinle sağlıklı, huzurlu, hayırlı ve uzun bir ömür diliyorum ablacım.

Öpüyorum, nice yıllara...

29 Haziran 2010 09:49

Asumancığım sayfanın altını okumadan koca bir ASLA derken bir baktım ki devam ediyorsun ve ASLA demişsin sen de :)) İnsan olmak istediği yaştadır diye düşünürüm hep. Bak ben de kendimi hep 22 hissediyorum :)) Veeee öyleyim. CAnım benim !!!! Yeni yaşında daha sağlıklı,huzurlu, mutlu olmanı diliyorum.Geçen yıllar yaşına daha da enerji ve umut katsın Asumancığım.Seni sevgiyle kucaklıyor çoook öpüyorum.

29 Haziran 2010 09:55

Canım Asucum,
Nice yıllara diyorum. Sağlıkla, huzurla ve tüm sevdiklerinle daha pekçok doğum günleri kutla. Yaşam sevincin hiç eksilmesin, iyi ki doğmuşsun, iyi ki blog seni tanımama vesile olmuş, binlerce sevgi sana Akbük'ten. Ankara'ya gelince daha geniş yazışmak dileğiyle öpücükler...

29 Haziran 2010 10:49

Doğum günün kutlu olsunn..
Bktığn bu pencereden her gün güneş sızsın içine.Sevgiler.

29 Haziran 2010 13:12

Ne güzel bir yazı;yüreğim sevinçle doldu.Sizi yürekten kutlarım.Nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim.Sevgilerimle.

29 Haziran 2010 14:17

Sevgili arkadaşlarım.
Hepinize çok teşekkür ediyorum.
Sevgiler....

29 Haziran 2010 23:48

Doğum günün kutlu günlerin hep mutlu, bugünün, yarının, uzun yılların sağlıklı olsun can arkadaşım.
Yaş gelip geçer, yılları durdurmak imkansızdır. Yerinde duran geçmeyen yürektir, ilk doğduğu günkü gibi.
Sevgiler işte bu yürekten...

30 Haziran 2010 00:18

mutlu yillar yasini göstermeyen genc kadin ;)

30 Haziran 2010 02:29

Nur ve Ayçi,
Çok teşekkür ederim.

30 Haziran 2010 13:20
Adsız  

Asuman ablacım doğum gününüz kutlu olsun:) Nice sağlıklı,mutlu,huzurlu upuzuuuun yıllar geçirmenizi dilerim sevdiklerinizle.Her şey gönlünüzce olsun.

1 Temmuz 2010 02:45

Geç mi kaldım? Ama olsun,yokluğumda olduğundan geciktim kutlamak için.
Nice mutlu,güzel,sağlıklı ve uzuuun senelere inşallah,tüm sevdiklerinizle...

11 Temmuz 2010 17:41

Merhaba,
Laptopımın azizliği nedeni ile geç kaldım kusura bakmayın.
Doğum gününüzü kutluyor, kocaman sevgiler gönderiyorum.Mutlu yıllar...

20 Temmuz 2010 00:41

Güngör Ekinci, ne demek, çok teşekkür ederim inceliğiniz için...
Sevgiler...

20 Temmuz 2010 01:10

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin