Seyredilesi Şeyler  

Posted by Asuman Yelen in , ,



Ey Aşk Nerdesin

Şu an izliyordum o kadar hoşuma gitti ki, reklam arasında gidip bloguma yaziiym dostlar da seyretsin dedim. Beğenme nedenlerimi çabucak ve kısaca anlatıp diziyi seyretmeye devam edeyim. Oyuncular bomba. Konu ve tarz dersek içinde yaşadığımız ülke ve hatta dünyadan hiç de kopuk değil. Günlük yaşantımızda her zaman olan şeyler. Oyunculuklar abartısız. Ayrıntılara dikkat edilmiş. Hemen aklıma geliverenler. Umarım başladığı gibi devam eder. Umarım kaldırılmaz. "Ailece zevkle seyredilebilir." ( Son cümle, resmi aldığım TV sayfasındaki tanıtım yazısından aklımda kalmış)

Herkese iyi seyirler...


This entry was posted on 16.08.2009 at Pazar, Ağustos 16, 2009 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

Tanıtımlarını izlemiştim, siz tavsiye ettiyseniz kesin güzeldir, teşekkürler..sevgiler.

16 Ağustos 2009 19:23

Hımmm, Evett ben de beğendim. İzlemeye devam.

Sevgiler canım

16 Ağustos 2009 19:56

Sevgili Mehbup
Şirin iltifatın için teşekkür ederim.Zevkime güvenmen dahası bunu belirtmen çok hoş.

Sevgiyle kal...

16 Ağustos 2009 20:07

Çınar, sen de hissettin mi yoksa bana mı öyle geldi. Sanki biraz Ally McBeal havası mı var. Gerçi bir bölümde anlaşılmaz ama, sanki hafif esinlenilmiş gibi. Keşke güzelce bize uyarlayabilseler. Severdim o diziyi. İçinde bizim eski müzikler de çalardı.
Öptüm.

16 Ağustos 2009 20:17

Tavsiyen benim için önemlidir. kanalını ve saatini bilmiyorum ama.Bu aralar tv ile aram iyi değil de.
Kışın da bir tek canım ailemi izliyordum, devamını merakla bekliyorum. Konu değil beni meraklandıran oyun gücü ve sanat. Hepsi müthişler.
Sevgiler...

17 Ağustos 2009 00:08

Önce ilk cümlen için teşekkür ederim Nur'cum.Utandım.
Geçen sezon benim için iki dizi seyredilebilir kıvamdaydı, biri Canım Ailem diğeri de Aşk Yakar. Konu önemli değil gerçekten,zaten tüm dünyada sınırlı. Oyunculukta (benim tarifim), sanatçı bana kendimi kameraymışım gibi hissettirmemeli.Yani o da kamerayı unutmalı, bana da unutturacak kadar doğal olmalı. Tabii bir de ayrıntılara çok dikkat edilmeli.Bu gün benim çenem düştü. Biri beni tutsun :))
Umarım bu dizi zamanla değişip beni utandırmaz. (Pazartesi ilk bölüm tekrar ATV de)

17 Ağustos 2009 00:35

Canim sagol tavsiyen icin. Yarin izlerim insallah gelen giden olmazsa:)
Bende canim ailem, ask yakar, birde elvada rumeli disinda baska dizi izlemiyorum.
Bak izledigimiz diziler ayni cikti:)

Kocamaaan sevgiler

17 Ağustos 2009 00:44

Merhaba canım :))))

Umarım yanılmıyorumdur. Şimdi beni aldı mı bir sorumluluk. Ya beğenilmezse.. Ama Aşk Yakar'ı beğendiysen oyuncular hemen hemen aynı takım. Yapımcı grubu öğrenemedim henüz. Neyse bir dene bakalım.
İyi seyirler... Öptüm...

17 Ağustos 2009 01:16

Eh artik dizi ilerde sacmalarsa,baya bir cekecegin var dilimizden:)))

17 Ağustos 2009 01:36

Ah Sünter, biir emin olabilsem.
O kadar çok oldu ki. Örneğin Genco. Ne güzel başladılar, sonra nasıl saçmaladılar. Sonra Menekşe ile Halil.Her ikisini de yarım bıraktım. Emin ol nasıl bittiler bilmiyorum. Neyse, bakıciiiz görüciiiz.
İyi geceler, güzel rüyalar..

17 Ağustos 2009 01:58

Aylardır televizyonla hiç ilgisi olmayan birisi olarak ve ayrıca sizinle zevklerimizin çok uyuştuğu bilinciyle bahsettiğiniz ''Seyredilesi Şeyler'' ile hemen ilgilenmem gerekiyor Asuman Hanım..
Teşekkür ediyorum gerçekten..
Sevgiler..

21 Ağustos 2009 13:31

Güvenine teşekkürler Zeugma,

Top artık dizinin yapımcıları ve oyuncularında. Umarım bizi hayal kırıklığına uğratmazlar.

21 Ağustos 2009 14:35

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin