Benim Şirin Arkadaşım  

Posted by Asuman Yelen

Sevgili arkadaşım İzdüşümler 'in sitemkarane hatırlatması üzerine bu postu hazırladım.
Böylece, Paçoz'la ilgili olarak içine düştüğüm suçluluk duygusundan kurtulurum belki :)))


Önce hemen belirteyim. Makinem manuel. Paçoz kameradan hoşlanmıyor. Netlik metlik aramayın. Bunlar zor yakalanan pozlar. Ben ayarlarımı yapıp deklanşöre basana kadar Paçoz'un üzerime atlamaması lazım. Tabii bu arada arka plan ya da bir takım kurallar hak götüre. Bu tarihlerde kursa falan da gitmiş değilim.




Paçoz bir aylık ve bir yaşında. Puf aynı puf. Çok çabuk büyüdü gördüğünüz gibi.
Ama sonra da (şimdi dokuz civarı) hep aynı ebatta kaldı.











Şu şirinliği görüyor musunuz. Bu dönemde halı silmekten sağ bileğimde sinir sıkışması oluştu. Aylarca bileklik taktım.
Bu yaşında espriden anlıyor, karşılık verip beni güldürüyordu.









En sevdiği arkadaşları Esin ve Erberk'le son derece mutlu.
Bi de Asu gelip gelip şu flaşı yüzüne patlatmasa...







Şu ikilinin keyiflerini görüyor musunuz. Her ikisi de mutluluktan sızıp kalmışlar.
Bu arada bu iki kardeş bu sene üniversite sınavlarına girdiler.
Zaman ne çabuk geçiyor...






Bu resmi özellikle en sona bıraktım. Paçozun nadir net resimlerinden biri. Nasıl oldu ise bana bakmadığı bir anı yakalamış, ayarlarımı tamamlayabilmiş, basmışım deklanşörün gözüne.

Şu güzelliği görüyor musunuz ablalar abiler..

Herkese mutluluk diliyorum...

This entry was posted on 12.08.2009 at Çarşamba, Ağustos 12, 2009 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

asumancim,
Valla en üstte,sagdaki fotografi görünce ödüm koptu.Ne sirini,sokakta görsem bes günlük yola kacarim,dedim.
Ama digerleri pek sirinmis gercekten. Hele alttaki nasil asaletli durus o öyle.
Beni kücükken bir köpek isirdi,hemde aniden üstüme atladi biraz bogustuk sonra omzumdan isirdi. O yüzden korkuyorum biraz.Eskiden daha fazla korkardim hatta paniklerdim resmen köpek gördügümde.Artik o kadar degilim,sadece biraz tedirgin oluyorum.
Ama eminim güzeldir bir hayvana sahip olmak.
Öptüm

12 Ağustos 2009 20:46

Beni güldürdün Süntercim. Seni çok iyi anlıyorum. Başına o tarz şeyler gelmiş köpekten korkan o kadar çok tanıdık var ki.
Ayrıca objektif olmak gerekirse Paçoz, hiç güzel bir köpek değil. Sıradan bir Colie-sokak kırması. Ayrıca ben de, yalnızım bir köpeğim olsun telaşına kapılıp, seçip, beğenip, para vermiş almış değilim. Bir çiftlikte hem anneleri hem babaları ölünce arkadaşlar paylaştık.
Çok zorluk çektim. Pişman oldum .Az daha veriyordum. Ama sonra bağlandık birbirimize. Sevince de "kuzguna yavrusu" hesabı, dünyanın en güzel köpeği gibi geliyor insana. Yine de çok zor.
Sevgiler...

12 Ağustos 2009 21:16

Çok şirinmiş küçükken.büyüyünce daha bir karizmatik olmuş ama.Haksızlık etmeyin bence çok güzel bir köpeğiniz var.

Hele son fotoğrafta saçları hafiften kırlaşmış eski Hollywood jönleri gibi çıkmış :))

Ayrıca kırmayıp yayınladığınız fotolar için çok teşekkür ederim :)

Sevgiler.

12 Ağustos 2009 23:55

O son fotoğrafı ile doğrusu ben de her açıdan gurur duyuyorum :)))

Teşekkürler...

13 Ağustos 2009 09:51

Ay çok güzel bayıldım.Ben hiç dokunamıyorum korkuyorum ama çok severim bütün hayvanları geriden:) Resimleri görünce çok imrendim.Keşke benimde olsaydı.

Sevgiler sana ve paçoz'a

13 Ağustos 2009 10:03

İyi ki yopk Çınar'cım.
Bu ara çok havlıyor, alt komşum yine şikayet ediyor. Evime arkadaş çağıramıyorum. Sevinip üstlerine atlıyor. Alışkın olduğum uzun tatillere çıkamıyorum.
İşin acı yanı, o kadar çok seviyorum ki, kaybedivermekten çok korkuyorum. Ya da onun beni kaybetmesinden. Emin ol yaşamaz.
İyisi mi otur oturduğun yerde. Senin sorumlulukların sana yeter.:))

Sevgiyle kal..

13 Ağustos 2009 19:47

Heyyy..Ben geç kaldım.2 gündür çok yoğundum..
Ben köpekleri hem çok fazla seven hem de korkan biriyim ne yazık ki.Yenemedim bu korkumu :(
Dünyada en çok istediğim şeylerdendir bir köpeği kucağıma alıp sevebilmek. Ama olmuyor.Uzaktan mümkün bu..
Fotoğraf çekme olayı ister manuel olsun ister digital, bulunan ortamdaki gün ışığıyla çok fazla ilgili. Ben de çok anlamıyorum.Aslında kursa gitmek gerekir, haklısınız..
Paçozun en son fotosu bir harika çıkmış ama ..Çok beğendim..
Sevgilerimle..

14 Ağustos 2009 23:56

Bir çok kişi aynı durumda Zeugma,
sanırım sebebi ortalıkta dolaşan başıboş köpeklerin çok olması. İnsanlar çekiniyor. Paçoz'a kadar ben de öyleydim. Paçozdan sonra hem birebir onunla hem de çeşitli hav hav com.lardan öğrendiğim teorik bilgilerle üstesinden geldim. Her zor şey gibi uğraşıp başarınca sonu çok güzel oluyor. Ama tavsiye eder misin dersen etmem. :))
Sevdiler...

15 Ağustos 2009 00:34

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin