İstanbul' dan ilk kar manzaraları  

Posted by Asuman Yelen in , ,


Saat şu an o2.58

Süntercim senin için taze taze...
Maalesef makinemin pili şarjlı değildi balkondan ceple çektim.
Daha iyileri sonra.
Bu arada yaptığımı bir bilseniz...
Tam yüklemek için masamın başına oturdum ki boğuk ve uzak, kesik kesik paçozun havlama sesi. Üşüyüp acele içeri girerken onu dışarde bırakıp kapıyı kilitlemişim.


Herkese iyi geceler...

This entry was posted on 4.01.2010 at Pazartesi, Ocak 04, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Bayıldım.
Ama inanıyorum ki bu kar İzmir'de olsaydı şu saatte ben dahil tüm İzmir'liler sokakta olurduk.
Çünki burda kar yağmaz yağsada az yağar ve o anlarda kısa olduğu için kaçırmamak adına uykuyu feda ederiz.

4 Ocak 2010 03:21

Bir gece kuşu daha.
Şeniz' cim İstanbul' da da artık eskisi gibi yağmıyor. Ama gidişata bakılırsa bu epey kalacağa benziyor.
Hadi hayırlısı...Ben bir tek köpeklere acıyorum şimdi. Düne kadar bahar havasında koşturup havlaşıp duruyorlardı. Şimdi sesleri solukları kesildi. Her biri bir arabanın altına sığındı. :((
Darısı başınıza canım. İyi geceler...

4 Ocak 2010 03:26

Canim ya cok güzel görünüyor. Kendimi orda hissettirdin bana cok sagol.
Pacoz da sasirmistir. Naptim da atildim kapiya diye:))

Ben bu arada seni beklerken akitma yaptim.Yeni dilde krep diyorlar degil mi? ben babaannemin akitmasindan yaptim iste:)) Sabah kizim ve esim bayilacaklar.

Sana iyi geceler öpücügü yolluyorum burdan.

4 Ocak 2010 03:37

Ellerine sağlık hamarat arkadaşım benim. Krepi ben de çok severim. Özellikle kahvaltıda. Hele bir de ev yapımı vişne reçeli ve beyaz peynirle..
Afiyet olsun canım. Tekrar iyi geceler, selamlar... Bir kocaman öpücük de benden gelsin...

4 Ocak 2010 04:04

Biz Ankara'ya bekliyorduk karı ama yağmurdan başka birşey inmedi gökten. Keyfini çıkarın, umarım buraya da buyurur.
Paçoz'a yaptığın ayıp için seni esefi de yanıma çağırıp kınıyorum:))))

4 Ocak 2010 09:24

Oraya da nasıl olsa gelir. Mutlaka gelir Leylak' cım. Hatta çoktan gelmesi lazımdı.
Paçoz' a gelince küçük küçük hav demese donup gidecekmiş yovrey.
Balkona çıktığını bile farketmemiştim.

4 Ocak 2010 10:43

ilk karı göremeyen biri olarak sana teşekkür etmeliyim :)

4 Ocak 2010 12:18

Nasıl yani?
Ben de İstanbuldayım!!!
Dün gece 2 gibi biraz atiştırdı sanki yere deymekten korkar gibi sonra yok
Ah canım istanbulum ne manzara öyle Asumancım bayldım, bayıldım
iki gün sizde kalabilirmiyim?

5 Ocak 2010 01:29

J.C.,
Cevap yazdığımı zannediyordum. Ne dalgınlık.
Uğradığın için ben sana teşekkür ederim.
Sevgiler...

5 Ocak 2010 02:33

Bizim buralar böyle Nur' cum. Şu an hala biraz var. Sabah kalktığımızda her yer bembeyazdı. Sabahleyen bir heves epey fotoğraf çektim. Özellikle ormanı.Amma velakin Can hafıza kartını çıkarmış bilgisayarındaymış.
Buraya koyamadım fotoğrafları.
İyi geceler canım...

5 Ocak 2010 02:42

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin