Güneş Işığı Ödülü  

Posted by Asuman Yelen in ,

Sevgili Çiçeklerin Dansı Emin Bey, bana bu ödülü gönderme nezaketini göstermiş. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Ben de çok severek izlediğim arkadaşlarıma zevkle yolluyorum.

Leylak Dalı
Kızımı bu blogu açtığı için belki öldürürüm
Yeşil kremalı mor kek
Yaşamın kıyısında
Yaşam bir sanattır
Balküpüyle hayat
Çoban yıldızı
Ramazan Işık/ Hayata Dair
Mavi balon
Aslan
Uçuk beyaz
Hem okur hem yazar

Sevgiler...

This entry was posted on 8.01.2010 at Cuma, Ocak 08, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

17 yorum

Adsız  

Bizi kırmayıp,gösterdiğiniz ince ve zarif davranışınız için çok teşekkür ederiz.Sevgi ve saygılarımızla...

8 Ocak 2010 20:00

Rica ederim Emin Bey, ben teşekkür ederim lâyık gördüğünüz için...

8 Ocak 2010 21:58

Hiiiiiii ! Çok ama çok mutlu oldum. Kocaman sarılıyor ve öpüyorum! :))))
İyi ki varsın !

8 Ocak 2010 22:36

İyi ki sen de varsın Çoban Yıldızı.
Ben de seni öpüyorum...
Sevgiler...

8 Ocak 2010 22:41

''Güneş Işığı Ödülü''nü büyük bir
onur ve gururla alıyor,teşekkür ediyorum.Bu ödülü sizin gibi tam sayfa kopi pasta yaptırıp(çocuklara)yeni post olarak mı yayımlayacağım,yoksa sağ bölümde devamlı kalması mı lâzım?Çocukların küçük labtopundan yazdığımdan yarım saattir veremedim,evde yoklar.bu sefer de
gelmezse yarın bozuk pc'den tekrar vermeye çalışacağım.

Tekrar teşekkür eder,saygı ve hürmetlerimle...

8 Ocak 2010 23:32

Aslan Bey, kabul ettiğiniz için ben teşekkür ederim.
Ben de benden öncekilere bakarak hazırladım postu. Acelesi olduğunu zannetmiyorum.
Sevgiyle kalın...

8 Ocak 2010 23:42

"Günes Isigi Ödülü" ne benide layik gördügün icin cok ama cok sagol canim Asumanim. Günes isigin hic eksik olamasin. Sen gerci isik gibisin isil isilsin zaten.

Öpüyorum seni kocaman:))

9 Ocak 2010 04:54

Hiç birimizin ışığı hiç bitmesin Sünter' cim. Ben de seni öpüyorum...

9 Ocak 2010 10:58

Teşekkürler, bekle beni canımcım şu hapşırmayı bitireyim hemencecik cevap vereceğim...

9 Ocak 2010 15:08

Nur' cum geçmiş olsun. Lütfen kendine iyi bak, başka şeyleri dert etme.
Öptüm canım...

9 Ocak 2010 17:48

Çok teşekkür Asuman ablacım sağol.. Çok şık bir hediye, ne güzel bir çiçek.

12 Ocak 2010 00:35

Beğendiğine sevindim Şeniz' cim.
Sana ışık getirir inşallah.

12 Ocak 2010 01:03

:)
Bu güzel isimli ödülü vermek için hatırlanmak ne güzel.
Güneşiniz hiiiç solmasın.
Sizi canı gönülden kucaklıyorum.
bende size teşekkürlerimle sevgilerimi yolluyorum :)

12 Ocak 2010 09:45

Sevgili e.t.
Hepimizin yaşamı, aydınlık ve sevgiyle sımsıcacık olsun.
Ben teşekkür ederim.
Sevgiler...

12 Ocak 2010 11:45

Günaydınn Asu teyzeee. geç oldu biraz ama çook teşekkür ederim bi ben kalmışım almayan haklısın :( Şimdi ben bununla ilgili bi post hazırlicam da benim seninkisi kadar gönderecek yerim yok:( Gönderilen kişilere yeniden de gönderilemiyordur sanırsam:( Ne yapcam ben:(

13 Ocak 2010 08:39
Adsız  

Çok teşekkürler Asu teyze! Bu aralar bloguma pek zaman ayıramadığımdan gecikmiş bir yorum oldu:(gerçekten çok mutlu ettiniz beni Sanırım emanetinizi teslim almış oldum böylece:)

14 Ocak 2010 12:14

Hem okur hem yazar,
Hiç problem değil. Ben teşekkür ederim.
Sevgiler....

15 Ocak 2010 22:05

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin