Aşure  

Posted by Asuman Yelen in , ,

Afiyet olsun...




Lütfen buyrun herkes bir tane alsın. Küçükler benim gibi hızla kilo alanlar için...







Bunlar eve gelenlere ikram etmek için...

(Keşke net görünselerdi)













Bir de tepeden bakalım...
Fena görünmüyorlar değil mi...

(Aslında hiç görünmüyorlar çünkü resimler çok kötü. Şarjsız telefonla çekildiler.)
















Bunlar da dağıttıklarıma iki örnek...

Bu sene ben de modaya uydum hazır kaplar kullandım.
Bu seneye kadar direttim ama gerçekten böyle daha pratik. Bulaşık derdi yok.

(Keşke makinemin kartı olsaydı. Akşama bitmeden, hepsini dağıtıp bitirmeden çekeyim dedim.)








Herkese afiyet olsun....

This entry was posted on 6.01.2010 at Çarşamba, Ocak 06, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

18 yorum

Ben büyüğünden alacağım işte, alıncak kilo olsun boşver. Oooh pek de güzel olmuş, eline sağlık, Allah kabul etsin.
Bugün Sardunya ile buluşup öğle yemeği yedik, kulakların çınladı mı, sana çok selamı var.
Öpüyorum canım...

6 Ocak 2010 19:14

Ohh ne güzel.Allah kabul etsin, seneyede sağlıkla, afiyetle yemek nasip etsin.
Ben de mümkünse kilo almaktan dolayı değilde çok fazla yemediğim için küçük olan tabaklardan alabilirim.
Adresi veriyorummmmm.....

6 Ocak 2010 19:40

kilo milo anlamam ben en büyük tabagi sectim.Kimse göz koymasin:))

Ellerine saglik asumanim, eminim göründükleri kadar leziz olmuslardir.
Allah kabul etsin hayrini.

6 Ocak 2010 19:40

Kızlaar, kavga etmeyin hepinize var. İşte orda, alın alın yiyin. Sizlere afiyet bol bol et olsun.
Güzel dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim.

Sevgiler...
Not:Özellikle kötü resimler koydum. Fazla canınız istemesin diye. Oldu. Hepiniz de inandınız.:((

6 Ocak 2010 19:57

Büyükler kapışılmış galiba:(
Küçük bir kâse kaldıysa rica..
Dostlukla...

6 Ocak 2010 20:50

Aslan Bey, hoş geldiniz.
Ama korkarım geç geldiniz.
Bir küçük kâse buyrun lütfen.
Afiyet olsun.

6 Ocak 2010 21:07

allah kabul etsin asu teyze:) akşam akşam canım çekti:( mailinize bi mail attım bakar mısınız :(

6 Ocak 2010 21:54

Çok teşekkür ederim mor kekim.
Gel sana da yaparım...
Sevgiler...

6 Ocak 2010 22:07

Biraz evvel gönder dedim, Aaaa birde baktım ki gelmiş gerçekten.
Kaldımı ki? kızlar talan etmiş ortalığı, neyse canım şu hazır kaplarda da yiyebilirim.
Ellerine sağlık canım, kötü dediğin fotolarda bile çok güzel görülüyorlar.
Öperim canım...

6 Ocak 2010 22:10

Hazır kaplar apartman içindi maalesef bitti.
Tepside kaldıysa bir ufak kâse sana da ikram ederim.
Aşkolsun ben sana özel olarak yaparım. Yeter ki iste...
Öptüm canım..

6 Ocak 2010 22:20

Sevgili Asuman,beyaz tabaktakilerden biri benim ! Ellerine sağlık. Nefis görünüyorlar :)))

6 Ocak 2010 22:43

Çoban yıldızı,
Buyrunuz efendim. Afiyetle yiyiniz.
Mütevazı olmak niyetinde değilim. Şurda güzel yapabildiğim sayılı bir kaç şeyden biri zaten. Gerçekten güzeller. Şimdi bir tane daha götürdüm üzerinize afiyet...:))

İyi geceler arkadaşım...

6 Ocak 2010 23:06

Çok güzel görünüyorlar Asuman ablacım ellerinize sağlık. Zor derler aşure yapmaya yormamıştır umarım.
Sevgiler...

7 Ocak 2010 10:04

Sağol İlknur' cum,
Sistemli hazırlanıp telaş etmezsen zorluğu yok. Sadece çok vakit gerekiyor. Bir de biraz ayakta kalıyorsun. Herşey bittiğinde eline bir kâse alıp kaşıklayınca yorgunluk
da bitiyor. :))

7 Ocak 2010 12:00

ama haksızlık buuu öyle değil miiii???
Asuman ablacım ordan buyrun demekle olmuyoooor!
Gerçekten çok leziz görünüyorlar.
ben şu evde ikram ettiklerinizden istiorum.
ııımmmmh
ellerinize sağlık, Allah kabul etsin, tekrarınıda nasip etsin :)

7 Ocak 2010 13:53

Sevgili e.t.
Buyur rica ederim. Benim aşurelerim çok bereketli, bitmek bilmiyor.
Duaların dileklerin için sağol canım.
Merakla gezinin devamını bekliyorum bu arada. Söylemeden edemedim.
Sevgiler canım...

7 Ocak 2010 15:57

ben büyügüüüü benim olsuuuuuuun :)

ellerine saglik ;)

8 Ocak 2010 04:09

Hadi hemen gel al Ayçi' cim ne duruyorsun. Hatta bir tane de nişanlın için al. (Annene çaktırma ona kalmadı) :))

8 Ocak 2010 06:52

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin