Yolcu kardeş  

Posted by Asuman Yelen in , ,

Hareket etmek, her an sana rastlamaktır , yolcu kardeş!

Bu, ayaklarının sesine şarkı söylemektir.

Nefesinin değdiği kimse, sahilin sığınağının yanından kaymaz. O rüzgara pervasız bir yelken açar ve çırpıntılı sulara gider.

Kapılarını ardına kadar açan ve ileriye doğru yürüyen kimse, senin selamını alır.

O, kârını saymak, zararına acımak için beklemez; kalbi yürüyüşünün davulunu çalar. Zira bu, her adımda seninle birlikte yürümek içindir, yolcu kardeş!

TAGORE

Yeni yılda yeni sayfaya küçük bir not:
Benim şarkılarım tükendi, onlar kâr zarar hesabı yapmak için kendi koylarına çekip gittiler.
Geride hiç iz bırakmadılar...
Ben başka ayakların seslerine uydurarak sesimi, yürümeye ve şarkı söylemeye devam edeceğim, nefesimin değeceğini hayal ederek başka yolculara, açık denize ve rüzgara karşı kalbim davul çalarak...

This entry was posted on 5.01.2010 at Salı, Ocak 05, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Tagore'nin şiirindense senin küçük notun benim daha çok hoşuma gitti Asumancığım. Sevgiyle..

5 Ocak 2010 17:45

Çoban Yıldızı
Çok teşekkür ederim.
Yalnızca, küçük sade bir tekrarı aslında. Ben de insan olmayı en çok ondan öğrenmeye çalışıyorum en doğal şekliyle. Umarım başarırım...

Sevgiler...

5 Ocak 2010 18:32

Şiir çok güzel, yazında Asuman'cım,
çözemediğim koylarındaki kar zarar hesabı.
Birde sen en doğal şekliyle "insan"sın canım...

5 Ocak 2010 22:10

Son cümlen için kocaman bir öpücük yolluyorum sana Nur' cum.
Bazı insanlar vardır yaşantımızda. Sevilmeye değer, (gerçekten) ruhlarını hissettiğimiz. Heyecanlanırız. Benzer sayarız kendimize. Ulaşmak isteriz. Kimilerinde karşılık buluruz. Kimileri de kendi yaşamlarıyla o kadar meşguldurlar ki (dertleri ve sevinçleriyle) farketmezler. Ya da öyle şeyler yaşamışlardır ki güvenmezler. Korkarlar "yeni" her şeyden. Yük, sıkıntı sayarlar.
Bu bizi yorar ve üzer. Bir zaman gelir, yaparız muhasebemizi.
Döneriz arkamızı gideriz. Ama hiç vazgeçmeyiz yeni sevgiler aramaktan. Yürümeye devam ederiz. O kadar çok yolcu kardeş var ki kapıları ardına kadar açık, bizimle yürümeye hazır...
Sevgiler canım...

5 Ocak 2010 22:58

canim benim,
coban yildizina katiliyorum. Senin kücük notun daha bir etkili.

Evet bazen ipin ucunu birakmak gerekiyor.

Yeni sevgiler dostluklar insani yeniliyor. Belkide o güne kadar hic görmedigin bir pencere aciliyor önüne.

Evet kalbin gümbürdeyerek davullar calarak karsilamak gerek yeni sevgileri, dostluklari.

6 Ocak 2010 04:12

Evet Sünter' cim...
Sevgi, kaynağı hiç bitmeyen bir pınar gibi mecraını her zaman buluyor. Bulacaktır da daima. Kapıları açmak ya da kapamak herkesin kendi bileceği bir iş.
En güzeli ben gidip geceden malzemelerini ıslattığım aşuremin başına geçeyim.
Öptüm canım...

6 Ocak 2010 11:27

Bak asure dedigin konuya komsuya dagitilir dimi?
eee bende komsu sayilirim.Payimi isterim. Alamazsam cazgirlik yaparim:)
Asure bu yani ugruna kavga bile ederim:)

Tamam imkansiz bisi istedim, ama en azindan bir kasesini benim icin ye afiyetle,bende burdan yutkunurum yemis kadar olurum:))
Bak bu olur:))

6 Ocak 2010 13:39

Sünter'cim lütfen yukarıya bakınız...

6 Ocak 2010 17:35

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin