İkinci bir kar denemesi  

Posted by Asuman Yelen in , ,

Elimde eldivenlerle, çekiştiren Paçoz' un sevk ipine hakim olmaya, bastonumla etrafımıza üşüşen azgın köpekleri kovalamaya çalışırken, bir yandan da cep telefonumla çektiğim bu berbat resimleri, sırf bunu da göremeyen özellikle İstanbul' da oturduğu halde göremeyen blogger dostlarıma nispet olsun diye basıyorum. Ne kötüyüm ama....






Paçoz' un etrafında gördüğünüz o beyaz şeylerin adı kar. Unutanlara hatırlatılır.


















Aaaa gülün etrafı karla dolu...
















Burada da var, hayret...













Zeynep de muhtemelen ilk defa görüyor karı. İki yaşında bile değil çünkü...







Hadi kıskanmayın. Önümüzdeki hafta bol bol sizlerin de olacak. Hep birlikte bıkacağız kar görmekten.

This entry was posted on 21.01.2010 at Perşembe, Ocak 21, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

20 yorum

Aaa, Asu ayıp. Gören var görmeyen var, bulan var bulmayan var, seven var sevmeyen var. Bu ne nisbetçiliktir. Gün olur buralara da yağar elbet, o zaman intikam korkunç olacak, gırrrrrrrrr!..

21 Ocak 2010 01:33

Ben sizin orada var biliyordum. Yok muymuuşş??? :))) Çok üzüldüm Leylak' cım.
Şaka bir yana yine bir göründü bir yok oldu. Bizim buralar gelen az da olsa karı asla bırakmaz. İlla ki tutar. Arkadaşlar bozulur hep. Emin ol hâlâ bembeyaz burası. Ama haftaya fena gelecekmiş.
Sana iyi geceler Leylak' cım...

21 Ocak 2010 01:40

fotograflar o kadar da berbat degil - ben daha berbatlarini ekledim :)

21 Ocak 2010 04:29

Amanda aman istanbullular kar görmüs:)))
yada öyle zannetmis:))

Ben demedim icimdeki cocuk tam öyle dicekti ben onu susturdum. valla bak:))

Canim benim diger yazilarini henüz okuyamadim.Vakitsizlikten. Okuyunca yorum yazicaktim ama sen cok hizlisin masallah. Fotograflari görünce hemen icimdeki yaramazi sikayet edeyim bari dedim.

Öteki yazilarini yarina biraktim.
Öpüyorum seni

21 Ocak 2010 04:41

Biz kar görenlerdeniz ama hastalık dolayısıyla tadına varamadık. Bu kadar heyecanla beklerken üstelik. Haftaya inşallah küçük hanımda düzelirse tadını çıkarırız.
Kıskandık :)

21 Ocak 2010 12:21

Ayçi,duymamış oliym.
Senin gibi esaslı, okul birincisi kendini kanıtlamış bir profesyonele hiç yakışmıyor amatör yaşlı teyzeler gibi kötü fotolar basmak...

21 Ocak 2010 12:35

Aferin Sünter, yoksa ben susturmasını bilirim o yaramazı. Zaten canım sıkkın şurda. Kar diye çektiğim yere bak. Yere toz şeker tuz falan dökülmüş sanki.Bir de hava basıyorum. Nasıl düşünmedim ki Süntergiller Alamanyalardan görüp gırgır geçecekler...:(((

21 Ocak 2010 12:40

İlknur' cum. Prensese geçmiş olsun. Aman onu önümüzdeki haftaya kadar iyileştirmeye bakın. Esaslısı geliyormuş karın...

21 Ocak 2010 12:42

aaaa bu kadarcık karla bu derece mutlu olunup hava atılacağını bilseydim emin olun bizim orayı çeker koyardım (bende Istanbul da yaşıyorum üstelik! )
:)
öyle ki çarşamba sabahı arabayı yerinden çıkaramadım.

21 Ocak 2010 16:09

e.t. rezil oldum ele güne. :((
Bu postu iptal ediiym en iyisi.
Kırdııın kalbimiii :((((

21 Ocak 2010 16:44

Aaasuuu,
Sana bir mim yolluyorum, bilmem daha önce cevaplamış mıydın, cevapladınsa bir daha cevapla, sen 7 ilginç yönle yetinecek kadın mısın hem?
Ne yapayım bloggerler bana ben sana:))

21 Ocak 2010 17:31

Benim mimlerle bir sıkıntım yok Leylak' cım. Herkes kadar ben de bayılırım kendimden bahsetmeye. "Ben" kadar kulağa hoş gelen bir kelime var mı acaba. Bu da insanoğlunun en büyük zaafı. Çok ayıp ama gerçek.
Bu yüzden hiç tanımadığım genç bir bloggerden zılgıt yemiştim. Beni kınamakta haklıydı belki ama beni anlaması için yaşlanmasını bekliyorum. Sabırla...
İnsanoğlu yaşlandıkça olgunlaşmıyor, çocuklaşıyor çünkü.
Ne kadar uzattım lafı. Saol Leylak' cım...

21 Ocak 2010 17:49

merhabalar kar yağmayan bir yerdeyim .özlemişim karda pıtır pıtır ses çıkararak yürümeyi nerde efendim o eski kar lar:)sevgiler

21 Ocak 2010 20:31

Bilge, hoşgeldiniz...
Buralara yakında geleceği söyleniyor. Belli mi olur belki bir gün sizin oralara da gelir. :))
Sevgiler...

21 Ocak 2010 21:10

Asumancığım bizim buralara da çok kar yağdı.Tüm ağaçlar ve çatılar bembeyaz oldu ama ben foto çekemedim.Seninkiler çok güzel olmuş,iyi ki çekmişsin.

Sevgilerle canım.

21 Ocak 2010 21:51

Çoban Yıldızı,
Sen de şaşırttın beni. Bu sefer buralara az yağmış demek ki.
Neyse, resimlerimi beğendiğine sevindim.
Öptüm canım...

21 Ocak 2010 22:19

Benim miniğimde şaşırdı teyzesi, camdan şaşkın şaşkın izledi, hatta bir ara tutacakmış gibi elini uzattı da! o kadar sonra bitti tabi.
Muhtemelen kar diye birşey bilmeyecek, nasıl bilsin ki artık sokakları da ısıtan sobalar oldukca!!!

21 Ocak 2010 23:28

Sigara gibi bu günün sorunlarıyla kıyaslanınca komik kaçan hayati(!) meseleye ne yapıp edip çözüm üreten yurdum insanı keşke aynı şekilde başka çözümler için de bu kadar kafa yorsa.
İyi geceler Nur' cum...

22 Ocak 2010 00:45

Bir Antalya'lı olarak özledim açıkçası kar yağışını da karın kendini de:)
Sevgilerimle...

22 Ocak 2010 09:12

Sevgili Özlem,
Çocukluğum güneyde geçti. Bir yılı da Antalya' da olmak üzere Adana, Mersin, İskenderun, Gaziantep. Değil kar yağması, pardesüden başka, daha kalın bir şey giydiğimizi bile hatırlamıyorum.Ama tabii karın zevki de bir başka doğrusu. Yine de oraların ılımanlığını da arıyorum.
Sevgiler...

22 Ocak 2010 10:50

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin