Güzel şeyler  

Posted by Asuman Yelen in , ,


Bu akşamki avokado salatam






Cuma günü dostlarla birlikteydik.

En eskisi 68 yılından beri tanıdığım bir dost. Ablamın çalışmaya başladığı yılllardan. Ben onu Lisa
Minelli' ye benzetirdim o zamanlar. Kısa kesilmiş saçları, kalın eye linerleri ve mini etekleriyle çok hoşuma giderdi. Yakışıklı ve konuşkan eşiyle son derece uyumlu bir çifttiler. Evlerinde çok eksikleri vardı ama olmazsa olmaz Dual Pikapları ve ne yapıp edip aldıkları uzun çalarları baş köşedeydi. Kocasıyla birlikte mutfağa girerler, örtülü masada, o dönemde meşhur olan melamin tabaklarıyla ev yapımı Adana kebabı ve bol salata benzeri yemekler ikram ederlerdi. Sonra yer minderlerine oturur yüksek volümlü Santana dinlerdik. Onlar da bize gelirlerdi sık sık. Bu sefer bizim Dual' de Mantovanni, James Last, Paul Mauriat ve Los İndios dinlerdik.

Diğerleri de 70 li yıllardan emekli olana kadar ablamla çalışmış olan, hastalığında da onu hiç yalnız bırakmayan, benim yaşıtım dostlar.

Onlarla da sık sık ve en çok da bizde toplanılırdı. Ablamlar dışarda da çok toplanırlar, birlikte sinemaya tiyatroya ya da izinlerde seyahatlere giderlerdi. Ben de kendi arkadaşlarımla birlikte olurdum daha çok. Son on yılda da bu grupla hiç aksatmadan her ay buluşmayı sürdürdük.

Yine kurumumuzun Kalamış' taki lokalindeydik. Yedik, içtik, güldük eğlendik, geçmişten bugünden konuştuk. Sonra içimizden biri "ne iyi ediyoruz bu toplantıları yapmakla " dedi.
"Her seferi bir öncekinden daha coşkulu, daha anlamlı oluyor sanki."

Hep birlikte ve yürekten onayladık.

Anılarla, yaşanmışlıklarla, müzikle, sohbetle, göz yaşları ve kahkahalarla geçirilmiş kırk yılın semeresi bu huzurlu 3-5 saat.

Gittikçe tahammül edilmez hale gelen yaşamımızı çekilir kılan, böyle dostlar ve dostluklar işte.


Bugün de bir tanesi yeni işine başlayan, diğeri de Şubat' ta başlamak üzere anlaşan iki yeğenimin
yeni işlerini kutlamak üzere benim evde toplandık. Epeydir bir arada olamıyorduk. Geç vakitlere kadar oturduk konuştuk. Delikanlılar davudi sesleriyle hayli gürültü kopardılar. Paçoz da havlarıyla altta kalmadı doğrusu.

Böyle güzel şeyler için bir araya gelmek çok güzel.

Özetle, çok güzel bir hafta sonuydu...


Herkese güzellikler dilerim...




Bu gün de

This entry was posted on 23.01.2011 at Pazar, Ocak 23, 2011 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

16 yorum

Hmmm... neymis o güzel seyler?
Sadece baslik atar birakirsan acaip merek ederim ben simdi:)))

23 Ocak 2011 04:33

:(((
Ben bunu hep yapıyorum. Başlığı yazıyor sonra yanlışlikla nereye takılıyorsa parmağım yayınlanıveriyor.
Neyse bitti. :))

23 Ocak 2011 05:33

Gençlerin yeni işleri hayırlı olsun, umarım keyifle çalışabilecekleri bir ortamları olur. Biz bu aralar işyeri ortamlarının sıkıntısı yaşamaktayız da:))
Senin de keyfin, neşen, dostlarınla birlikteliğin hep sürsün Asucum...

23 Ocak 2011 10:46

Yine duygu yüklü keyifle okuduğum bir yazı.Aralara serpiştirdiğn o kırgın duygu parçacıkları var ya onlar beni mahfediyor.Hepsinin üstünü karalamak geliyor içimden.Sana mutluluk hüzünden daha çok yakışıyor. Bu güzel şeylerin artarak çoğalması ve bunun yazılarına yansımasını görüyorum ama. Daha çok olsunlar ama.

23 Ocak 2011 10:51

Asumancım gelmişken kaçırdığım tüm yazılarını ukudum... Pazar sabahıma renk kattın... Islık çalan delikanlı , şu anda ülkenin durumuna ne kadar benziyor değil mi... çalıp söylüyoruz... Galiba Türklere has bir savunma mekanizması bu.

Evet dostlarla birlikte olmak gerçekten de paha biçilmez bir şey. Umarım Leylak Dalıcımın bir İstanbu syehatinde bunu gerçekleştirme fırsatı bulabiliriz..
sevgimle

23 Ocak 2011 11:31

Haklısın arkadaşım, gittikçe tahammül edilemeyecek yaşantımızın bu güzellikleri de olmasa çekilir gibi değil yaşam, yaşama tutunma nedenlerimiz dostlukla geçen günler.
Güzel bir pazar da dilerim.

23 Ocak 2011 11:34

Her ikisi de branşlarıyla ilgili tam istedikleri gibi birer işe uzun beklemelerden sonra kavuştular Leylak' cım. Darısı sizinkilerin başına diyelim...

23 Ocak 2011 15:00

Sevgili Defne,
Sevgiyle ve iyi niyetle dile getirdiğinden emin olduğum eleştri ve öneriler için teşekkür ederim.
İçimden ne gelirse halim neyse ve canım ne istiyorsa onu yazıyorum.
Bu blog benim rahatladığım yer.( herkes gibi)
O kadar çok sevdiklerimi üzmemek adına kısıtladım ki kendimi.
Yine de her söylediğini dikkate alacağımdan emin olabilirsin.
En kötü ihtimalle senin için başlığa küçük uyarı işaretleri koyabilirim :)
Sevgiler...

23 Ocak 2011 15:38

Pazarına bir nebze de ben renk kattıysan ne mutlu bana.
Umarım gripleri ailecek atlatmışsınızdır. ÇOk teşekkür ederim hoş yorumun için.
Sevgiyle kal...

23 Ocak 2011 15:42

Sevgili Nur,
Ben de sana sevdiklerinle hoş bir Pazar diliyorum.
Sevgilerimle...

23 Ocak 2011 15:44

Özendim ama dostlukla ve dostlarla geçen mutlu saatlere :))
Şaka şaka, umarım daha çok olur böyle saatlerin.

23 Ocak 2011 15:48

Aynı duyguları liseden arkadaşlarımla 3 haftada bir toplandığımızda bende hissediyorum. Bu Salı bende toplanılacak, yine kahkahalar atılacak gündelik dertler paylaşılacak belki yine de eskiden bir dostla olmak apayrı...

23 Ocak 2011 15:54

Eminim senin de vardır dostlarla geçirdiğin böyle güzel zamanların Sis. Herkesin olduğu gibi. Dileğine katılıyorum. Böyle zamanlar daha çok olsun hayatımızda.

23 Ocak 2011 16:09

Eski dostluklar gerçekten daha bir başka Şeniz' cim. Hele okul grubu hele yaşlar da iyice ilerlediyse tadına doyulmuyor.

23 Ocak 2011 16:12

Yegenlerinin istedikleri bir ise girmelerine cok sevindim Asum.
Allah yüzlerini güldürdü sonunda dolayisiyla sizinde tabii. Ailecek böyle güzel hallerinizin devam etmesini diliyorum:))

28 Ocak 2011 21:04

Bizler de çok sevindik Sünter' cim. Allah tüm evlatlara yardım etsin. Bu günlerde genç olmak öyle zor ki.
Hepimizin günleri hep güzel geçsin.
Öpüyorum seni...

28 Ocak 2011 23:32

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin