Hörmetler Satürn, en büyük sensin...  

Posted by Asuman Yelen

Çocuğunu yiyen Satürn (Goya)


Sevgili Güngör Ekinci Beni uyarmış bu gün Satürn konusunda.

Ama çok geç.

Sen misin meydan okuyan!..

Mutfakta sakin sakin işimi yaparken aldı beni.

Savurdu, taşlara çaldı beni.

Evet düştüm. İlk gün hiç bir şey anlamadım. Dün belimin ağrısından ayağa kalkamadım. Bir de

şiddetli bir boğaz ağrısı ile birlikte grip başlangıcı.

Bugün biraz daha hafifledi belim ama ben korkudan kalkamadım yataktan. Yarın bir ay önceden

planlanmış bir dost toplantısı var. Gidebilmek istiyorum.

Bu satırları da yattığım yerden yazıyorum.

Belki sevgili Satürn okur da elini benden çeker ümidiyle yazıyorum.

Satürn seni seviyorum. Şaka yaptım. Hiç sözünden çıkar mıyım.

Gezegenlerin en güzeli en alımlısı (ve de çalımlısı) sensin.

Ayrıca en iyi kalplisi.

Gözünü seveyim, uğraşma benimle.

This entry was posted on 7.01.2011 at Cuma, Ocak 07, 2011 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

22 yorum

Satüüüürn, bidenesin Asu aplamıza yapasın bi kıyak. Bak blog alemi olarak altında kalmayız bu inceliğinin. Toplaşır el çırpıp bağırırız:
"En büyük Saaatürn, en büyük Saaatürn!"
:))
Geçmiş olsun be Asucum, inşallah daha iyisindir, öpeyim de geçsin...

7 Ocak 2011 18:56

Sağolasın be Leylak. Hadi bi kampanya daha yap. Satürne yollayalım hoş kartlardan. Sinerji yaratalım. Çeksin elini üzerimden.

7 Ocak 2011 19:11

Alayım ben o satürnü, çöldeki kutup ayıma eşlik etsin bir süre :D

Geçmiş olsun canım, iyi bak kendine ve çabucak ayaklan.

7 Ocak 2011 21:20

:)))))))))))
İstirahat iyi geldi. Yarın belli olur geçip geçmeyeceği. Umarım geçer. Fizik, kimya uğraşmak istemiyorum.
Öptüm Sis' cim...

7 Ocak 2011 21:38

geçmişler olsun Suficim...İyi olacak ve dost toplantısına bomba gibi gideceksin...

7 Ocak 2011 22:53

Asumancımmm bin özür, yorumu yolladıktan sonra sufi yazdığımı farkettim... bir önce onun bloğunda olunca kafam dalmış gitmiş...tekrar geçmiş olsun

7 Ocak 2011 22:56

Ne demnek Lale' cim. Hep yaptığımız şeyler. Sağol canım. Eğer bugünden daha iyi uyanırsam yarın Koşuyolu' ndayım. İnşallah...

7 Ocak 2011 23:16

İyi geceler ve geçmiş olsun Asuman hanım. Satürn'le pek tanışmam, duyduğum kadar soğuk bir gezegenmiş. Yazınızda sitem mi var, övgü mü, yoksa başka bir şey mi pek anlayamadım :((

Neyse size tekrar sağlık ve iyi bir hafta sonu dilerim.

Dostlukla..

8 Ocak 2011 00:06

Cebelleşme arkadaşım bunlara ayak uydurmak gerek. Ne demişler "baş edemediğinle bacılık et" diye.
Çok geçmiş olsun, aman dikkat et 15 gün oldu atlatamadım grip mi ne dert ise iştye.
Sanırım bugece daha iyi hissediyorsundur kendini, belin için ihmal etme yat dinlen Asuman'cım
Sevgiler iyi gelirmi?

8 Ocak 2011 00:13

Ah Asuman hanımcım valla çok üzüldüm. Bu meret, şey yani tatlı satürn çok iyidir aslında. Ben de onun yüzünden sık sık hasta olurdum o dönem, evde sürekli bişeyler arızalanırdı, hayatımda da herşey ters giderdi sanki, ama eminimki satürn bize bunları isteyerek yapmamıştır. O çok iyi, çok zarifdir. onu bütün bloggerlarçok seviyoruz.
Size geçmiş olsun dileklerimi ve sevgilerimi gönderirken satürne saygılaaaar diyorum.

8 Ocak 2011 00:23

Aslan Bey,
Yıl sonunda bir yazımda Satürn'ün benim burcumla ilgili kötü emellerinin olduğundan bahsedip meydan okumuştum. Şİmdi işin ciddiyetini kavradım gönlünü almaya çalışıyorum :))
Çok teşekkür ederim geçmiş olsun dilekleriniz için.
Ben de size güzel bir hafta sonu dilerim...

8 Ocak 2011 00:25

Gelmez olur mu Nur' cum. Sevgi herşeyin ilacı. Benim sadece boğazım kötü. Çok ağrıyor. Ateş, nezle, başka şeyler yok ama belimden korktum doğrusu.
Umarım yarın daha iyi kalkarım...
Sevgiler canım...

8 Ocak 2011 00:29

Gecmisler olsun Asu´m hic bulasmasaydin keske su Satürn´e. Ama iyi yaglamissin gevsemistir sanirim:))
az önce ne farkettim biliyormusun? son yorumlar ayin 8de gelmis ben ayin 7sinde yaziyorum. Ben gecmiste kalmisim:))bir an nedense gülümsetti beni bu:))

8 Ocak 2011 00:36

Eminim isteyerek yapmamıştır Güngör' cüm.O kesinlikle bilerek incitmez kimseyi. Merak ettim sendeki misafirliği ne kadar sürmüştü? Hemen gidecek diye korkuyorum. Astrologlar sadece bu yıl demişti. Ama sende birkaç yıl kalmış galiba. Bende bir yıl kalırsa gücenirim doğrusu :(((
Çok teşekkür ederim uğrayıp içime su serptiğin için...

8 Ocak 2011 00:42

Hiç sorma Sünter' cim ben nasıl bir hadsizlik etmişim. Neyse toparlıyoruz durumu el birliğiyle.
Canım benim, o tarih farkı sadece aramızdaki fiziki uzaklığın göstergesi. Ama yüreklerin yakınlığının yanında çok önemsiz kalıyor. Şaka gibi.
Koocamaan öpüyorum seni...

8 Ocak 2011 00:51

Demekki bugünlerde hepimizin üzerindeki Satürncüğümüzün pek serin elleriymiş!Hz Eyüp gibi: bedenimizi yiyen kurtları yere düştüklerinde yerden alıp ne zaman üstümüze koyduk; "beslensinler" diye o gün vedalaştık satürnle uğurladık menziline.Çok şükür geçmiş olsun sevgilerimle.

8 Ocak 2011 02:43

Çok şükür bugünümüze Sufi' cim.
Aman diyelim. Güzel günlere...

8 Ocak 2011 10:31

Sevgili Asuman hanım, nasıl sınız? umarım bugün biraz daha iyisinizdir.

Ben oğlak burcuyum yani toprak gurubuyum. Ben de 2-3 yıl kadar kalmıştı sevgili satürn. Kendisini çok severim, ama bir daha görüşmesek daha mutlu olurum.

Aşkların en güzeli satürnü uzakdan sevmek. :-))

sevgiler.

9 Ocak 2011 21:15

Güngör' cüm, önce çok teşekkür ederim. Belim hala biraz zorluyor beni. Benim yaşımdakiler için beklenen sıkıntılardı ve artan kilolarla birlikte yavaş yavaş kendini hissettirmeye başlamıştı. Mutfakta tam da üzerine düşünce birkaç gün her şeyimi engelledi doğrusu. Yürürken ya da yatarken anlamıyorum ama ayakta durunca ve oturunca zorlanıyorum.
Satürne gelince o bizim canımız. Evet yakınlarımda olunca sevgimin şiddetinden ona bir yanlış yapmaktan korkuyorum. O yüzden senin de dediğin gibi ben de uzaktan sevmeyi tercih ediyorum :))
Sana çok güzel, her şeyin yolunda gideceği, gönlünce bir hafta diliyorum...

10 Ocak 2011 00:13

Asum, kartin geldiii:))
icnde bir sür güzel dilekleriyle birlikte. Cok sevindim canim cok tesekkürler..
Benim simdiye kadar gönderediklerimden ikisi yerine ulasti artik umudum var sanirim seninkiside gelir.
Öpüyorum canim seni:))

10 Ocak 2011 11:24

Çok sevindim Sünter' cim. Gerçekten çok geç ulaştı.
Lütfen gelmese de üzülme. Senin yüreğindeki dilekleri biliyorum. Ayrıca okumama gerek yok.
Çok teşekkür ederim haber verdiğin için. Ben de seni öpüyor güzel bir hafta diliyorum...

10 Ocak 2011 13:58

Çok ama çok geçmiş olsun...
Sevgilerimle...

17 Ocak 2011 20:24

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin