İki güzellik...  

Posted by Asuman Yelen in ,

Can YELEN 18 Ocak 2011



Çocukluğumun Aydedesi. Güzel gece yürüyüşlerimizin eşlikçisi. Yüzümüze gülen, yüzümüzü

güldüren. Her gittiğimiz yerde adımlarımıza ayak uydurup bizi takip eden...

Gençliğimin mehtabı, doğuşu ayrı, batışı ayrı güzel, şiirlere ilham kaynağı, aşkı anlamlandıran,

keyfi nemalandıran, kumsalları, balkonları, terasları güzelleştiren...

Bu günümün dolunayı. Sebep olduğu kalp çarpıntıları, şişkinlikler, ruh sıkıntıları ile yaşamımı

zehir eden...



Can YELEN 18 Ocak 2011


Onun için ne demeli....

O kadar çok şey söyledim ki bu güne kadar...

Özetle...

Mutluluk, telaş, gürültü, dağınıklık, karmaşa, eğlence, keyif, hüzün, korku, sevgi, güven, sevgi,

güven, sevgi, güven, sevgi...



Güzellikler hiç bitmesin...

This entry was posted on 18.01.2011 at Salı, Ocak 18, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

15 yorum

"Biz heybelide her gece mehtaba çıkardık"
Güzellikler hiç bitmesin canım...

19 Ocak 2011 00:04

Bitmesin Nur' cum. Bitmesin.

19 Ocak 2011 00:10

sevgi güven sevgi güven sevgi güven....insan daha baska ne isterki?
Bu ikili bir arada oldukca digerleride zaten gelir.
Güzelliklerin hep yaninda olsun. Dolunay dedigin de iki gecede geciyor zaten:)
Öpüyorum seni Asum...

19 Ocak 2011 00:11

Gerçekten hayatta en önemli iki şey. Biri olmayınca öbürü de olmuyor galiba.
Çok haklısın canım. Tek derdim dolunaydan gelsin.
Ben de seni öpüyorum Sünter' cim. Allah rahatlık versin...

19 Ocak 2011 00:20

Bitmesin canım hiç hem de. O sevdiğimiz dört ayaklıları bizden hiç ayırmasın yukarıdaki. Hayat onların sevgisiyle daha güzel bence.

19 Ocak 2011 02:43

Aynen öyle Sis' cim. Asla şaşırtmazlar, hayal kırıklığına uğratmazlar, bilerek incitmezler, küçük hesaplar yapmazlar. Hele iki yüzlülük... Asla...

19 Ocak 2011 11:20
Adsız  

gğzelliklerin keyfini çıkaracak halimiz olsun diye ekleyeyim ben de..
bir de..
burnuşunu severim onun ben .. diyeyim =)..

keyifle..

atalet

19 Ocak 2011 14:43

Sevgili Atalat Hanım,
Her sabah o burnuşla uyanıyorum ben :))

19 Ocak 2011 15:25

Yaşamda huzur, mutluluk budur. İnsan başka ne ister ki zaten.
Öpüyor ve sevgilerimi gönderiyorum sevgili Asuman hanım.

19 Ocak 2011 23:23

Çok teşekkür ederim Güngör' cüm.
Ben de seni öpüyorum.
Sevgiler...

19 Ocak 2011 23:43

Merhaba,
Öykü Özel Sayısı için gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim.
2108 başlıklı öykünüzü okudum. Bu güzel öyküyü kaydetim. Ancak Sevim Teyze başlıklı öyküyü açamadım. Yalnız fotoğraf görünüyor. Bu öyküyü de gönderebilirseniz memnun olurum.
Hayırlı günler dileğiyle.

20 Ocak 2011 04:51

Merhaba,
Bir çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı.
Hayırlı günler dileğiyle.
Not ; Sevim Teyze adlı öyküyü de kaydettim. Teşekkür ederim.

20 Ocak 2011 16:55

Sabahattin Bey,
Çok teşekkür ederim
Saygılar...

20 Ocak 2011 17:47

Güzellikler hep olsun...
ikinci güzelliğin burnuna bayıldım :))

21 Ocak 2011 09:02

Ebruli' cim,
Çok teşekkür ederim...

23 Ocak 2011 00:42

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin