5' er beşer  

Posted by Asuman Yelen in ,


Son zamanlarda ardarda gelen büyük üzüntü ve sıkıntılar, benim kişisel güncel ufak- tefek

sorunlarım, temizlik, yorgunluk, yaklaşan bayramın (yok saymaya çalışsam da ) beraberinde

getireceğini bildiğim stres, hüzün, ziyaretler için hazırlık, telaşe ve son bir kaç gündür sebepsiz

zamansız göz yaşları, umutsuzluk, karamsarlık hali derken hızır gibi yetişti Ali Sunal ve ekibi.

Başından beri çok geç vakitte de olsa zaten beğenerek izliyordum. Bu akşam çılgınlar gibi

güldüm. Tepemdeki kara bulutları dağıttıkları için onlara minnet duydum.

Farklı konsepti, sergilenen mükemmel oyunculuklar ve müthiş enerjisiyle izlenmeye

değer diyorum... Bir de jenerik müziği.

Kaldırılacak diye de korkuıyorum doğrusu...



Sanatınıza, yüreğinize, emeğinize, enerjinize sağlık ...

Bunu yazarkan Ali Sunal' ın bitiş cümlesini duydum. Kapak olsun diye ilave ediyorum.

"Bir insanı sevmekle başlayacak her şey.. der sait Faik... "

This entry was posted on 5.11.2011 at Cumartesi, Kasım 05, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Ben yine birşey kaçırdım galiba, oysa ne severim Ali Sunal'ı
Yakalamaya çalışayım bari, hangi kanal arkadaşım.
Ara bu desen haklısında işte kopya daha kolay:))
İyi geceler arkadaşım

5 Kasım 2011 01:13

Nur' cum ATV de. Belli bir gün söyleyemiyeceğim çünkü yok. Çarşamba
olarak başlamıştı. Maalesef kendine yer bulamıyor. Bu hafta Cuma yayınlandı. Haftaya Allah kerim.
Aman kalkmasın da.
Sana da iyi geceler canım...

5 Kasım 2011 01:29

ay bende pek severim onları, hatta bi dizidede oynuyorlardı :)

5 Kasım 2011 01:53

Hepsinin birlikte oynadığı bir dizi var mıydı bilmiyorum ama hepsini farklı dizilerde izledim. Ama burada yaptıkları iş mükemmel ötesi...

5 Kasım 2011 01:59

ben de farketmemisim hic bu diziyi,nereye cevirsen ic karatan dram dizilerin arasinda umarim kendine kalici bir yer bulur..biraz icimizi ferahlaticak seylere ihtiyacimiz var cünkü..

5 Kasım 2011 13:12

keşke izleseymişim,gülmeye ihtiyacım var.Mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim.

5 Kasım 2011 15:26

Güvenle tavsiye ediyorum Melange.
Zeka, yetenek, enerji ve kaliteli espri bir arada. Hele son bölümde "yüksek yüksek tepeler" i Michael Jackson tarzında söyleyen genç bitirdi beni.

5 Kasım 2011 16:48

Bayramda oturup izleyin bence. En az 3 bölüm var sanırım.Çok farklı geldi bana.
Sizin de bayramınız kutlu olsun...

5 Kasım 2011 16:50

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin