SUS BE ADAM...  

Posted by Asuman Yelen in ,

Sinirden elim ayağım titriyor. Nasıl habercilik bu. Ne ucuz habercilik bu. Herkes nefes dinlemeye

çalışıyor. On kere uyarıldı. Ben oturduğum yerde sus adam diye bas bas bağırıyorum.

İşitilmesine engel olduğun nefes senin muhabir arkadaşlarına ait olabilir.

Hala uyarılıyor.

İnanmıyorum ve hala konuşuyor. Neler mi söylüyor. Sürekli tekrarladığı, çalışma yapanların

kendisinden susmasını istediği. Ama hala konuşuyor. İzlediğimiz şeyleri anlatıyor.

Çalışmayı yapan adam sesleniyor. "Yaşıyorsan üç defa vur" diyor.

Bizim işgüzar, anlayış ve insaf yoksunu muhabir bozuntusu tam da cevap beklenirken

aptalca beyinsizce tekrarlıyor. "Eleman yaşıyorsan üç defa vur dedi" diye.

Bu kadarı aymazlık, insafsızlık, aptallık, sorumsuzluk, cehalet, rezalet olmaz...

Nasıl insanlar olduk böyle. Konuşmamız gerektiği yerde dut yemiş bülbül kesiliyoruz.

Kayıtsız şartsız ve tam sessizlik gerektiren bu kadar yaşamsal, insani bir durumda susmak

bilmiyoruz.

This entry was posted on 11.11.2011 at Cuma, Kasım 11, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

Asuman abla iyi ki izlememişim bunu ben.Zira yazıyı okurken bile kalbim sıkıştı :(

12 Kasım 2011 20:25

Zühre' cim, bütün kanallarda aynı şey hep var aslında ama bu sefer resmen bağırdım. Paçoz neye uğradığını şaşırdı. Hiç alışık değil.

12 Kasım 2011 21:13

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin