Yesterday 1966  

Posted by Asuman Yelen in ,






Ablamın daha doğrusu ikimizin şarkısı.

Her toplantıda her vesileyle bana söylettikleri şarkı.

Lise bitirme sınavında İngilizce' ci Meral Hanımın dersleri boşladığımı bildiği

için diğer hocalara rezil olmayayım diye soru sormayıp, onun yerine söylettiği

şarkı.

Ama en çok, şurup gibi sesiyle ablamdan dinlemeyi sevdiğim şarkı.

İleri yaşlarda küçük bir değişiklikle söylemeyi alışkanlık edindiğim şarkı.



Yesterdey, life was such an easy game to play

now I need a place to hide away...


Galiba ben buralarda nostaljiik bir arşiv yapmaya başlıyorum. Siz bana aldırmayın

dostlar....

This entry was posted on 27.08.2011 at Cumartesi, Ağustos 27, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

nasıl söylediğini merak ettim şimdi :P

28 Ağustos 2011 02:15

Baya güzel söylüyordum zombi kardeş.
Ama eminim sen benden çok daha iyi söylersin.

28 Ağustos 2011 02:35

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin