Hoşluklar  

Posted by Asuman Yelen in ,


Son haftanın genel sıkıntılı halini yavaş yavaş atıyorum üzerimden.


Büyük ve kapsamlı bir bayram temizliği yaptık bu gün. Tek sorun, tüy dökme dönemini yaşayan

Paçoz' a rağmen, bu pırıltıyı bayrama kadar koruyabilmek.


Ramazan' ın son haftasına girdik. Pidesiz günüm geçmedi -ki olmazsa olmaz- ama bu sene

1-2 kg. fazla ile atlatacak gibiyim.


Marketteki kasiyer kız, mahallenin çoğunluğu sarı suratlı, öfkeli, bedbin insanlarına o çok geniş

gülümsemesini hiç bozmadan sebil gibi dağıtmaya devam ediyor.


Çok sevdiğim Yeşilçam tadındaki dizim minik küçük hoş mesajları nostaljik müzikleri ile ve tam

da istediğim gibi gelişerek bu günkü huzurumu taçlandırdı. (Hayret kaldırılmadı)


Havalar güzel gidiyor. Sabah kuş seslerine uyanıyoruz. Gece tül perdelerimiz yüzümüzü

okşayan hoş esintilerle dans ediyor.


Karşımızdaki parkta, ilkbahar renkleri ısrarla ışımaya devam ederken, sonbahar renkleri de

ağaçlardan başlarını uzatmaya başladılar.


Yarın, çocuklar için kitap seçmeye gideceğim. Başladığından beri (6-7 senedir) çoğu, genç kız,

delikanlı olurken, yeni doğanlar ilkokula başladı. Yelpaze genişliyor.

Ciddi, sorumluluk yükleyen bir o kadar da zevkli bir iş.

Yarın ya da daha sonra daha ayrıntılı yazabilirim bu konuda.


Veeee,

Bayram geliyor. Yeğenler gelecek. Yemekler, tatlılar yenecek.

En güzeli de Rayuş' la sabah kahveleri içilecek :)))


Herkese sağlıklı, huzurlu bir hafta diliyorum...




This entry was posted on 24.08.2011 at Çarşamba, Ağustos 24, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

Kara Fırın bir pide yapıyor ki akıllara zarar, sakın yeme hatta bana da de" sakın yeme " diye.

"Yarın, çocuklar için kitap seçmeye gideceğim. Başladığından beri (6-7 senedir) çoğu genç kız,delikanlı olurken, yeni doğanlar ilkokula başladı" kısmını biraz açsana, etiketlerden aradım ama bulamadim bir bilgi.

Son konudan dolayı hala utanıyorum, ve senin büyüklüğünü takdir ediyorum. İyiyiz de mi????

24 Ağustos 2011 02:33

:)))
l7 mayıs 2009 Şermin. Link açmayı denedim gece gece beceremedim.
Ben iyiyim. Sen nasılsın, tatil bitti mi.

24 Ağustos 2011 02:49

Ohh gel keyfim gel, öpüyorum :)

24 Ağustos 2011 08:50

Kahve içmeyi nasıl özledim anlatamam Asuman abla. İftar sonrası içsemde sabah kahvesi gibi olmuyor sanki :) Heyecanlı bekleyiş başladı gerçekten. Öyle güzel yazmışsınki içim kıpır kıpır oldu benimde :)

24 Ağustos 2011 09:22

Ben de seni öpüyorum Buğday' cım :)

24 Ağustos 2011 09:45

Biz iftar sonrası (Rayuş' la) iki sebepten kahve içemedik. Birincisi iftar sonrası illa ki içilen çayın ardından fazla gelebilirdi, ikincisi o caanım öğlen kahve muhabbetlerini özleyelim dedik.

24 Ağustos 2011 09:49

Ne güzel anlatmışsınız, aklıma çocukluğumdaki mahallem geldi, içimdeki çocuk duygularım depreşti. İyi bayramlar diliyorum:)

24 Ağustos 2011 16:33

Fadiş,emin olun ben de çok çocukça duygularla yazdım:) Çok teşekkürler, size de iyi bayramlar...

24 Ağustos 2011 16:59
Adsız  

Bende sağlıklı ve huzurlu,harika bir hafta ve haftalar diliyorum Asuman ablacım.Bayramınız süper geçsin ağız tadıyla geçsin.iyi bayramlar:)Kitap seçmek çok zevkli gerçekten hele çocuklarımıza:)sevgilerimii gönderiyorum.çook öpüyorum Asuman ablacım.

24 Ağustos 2011 17:54

Senin de Kamikaze' cim. Hepimizin.
Teşekkür ederim canım...

24 Ağustos 2011 18:01

Yazından neşe ve çocuksu bir heyecan taşıyor. Sevindim. Umutlar hep yemyeşil olsun.

24 Ağustos 2011 19:57

Defne' cim, çok teşekkür ederim. Hepimiz için aynı umudu ve neşeyi diliyorum.

24 Ağustos 2011 21:36

Pide sorunu bitsin artık, her akşam yarın için ''artık yok'' ertesi gün ikindi vakti unutuluyor.
Güle güle kirlet canım, can sağlığı olsun yenisini yine yaparsın.
Allah kabul etsin, bayramı yiye, içe kuzenler, yeğenlerle mutlulukla geçir canım..

24 Ağustos 2011 23:34

Ramazan bitiyor, bayram geliyor derken yaşam da aynı hızla geçip gidiyor Nur' cum. Güzel bayramlara inşallah diyelim. Evlatlarla, torunlarla, yeğenlerle keşkekleri tatlıları huzurla tüketelim:))
İyi geceler arkadaşım...

24 Ağustos 2011 23:46

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin