Herşey Onlar İçin...  

Posted by Asuman Yelen in , ,








İlk kez bu sene gördüm ki, çocuk kitapları hayli

çeşitlenmiş.












Türk yazarlar, yabancı yazarlar, nereye

bakacağımı, neyi seçeceğimi şaşırdım.













Küçükler için, renkli, resimli, italik el yazılı...














Hepsini tek tek okunak istedim desem...
















İşin en güzel yanı onları paketlerine

birer gofretle birlikte keyifle

yerleştirip bayramı beklemek...







Bayram sabahı erkenden önce apartmandan, sonra siteden, akşama kadar duyup da taa

uzaklardan gelen çocuklara paçozun hav-havları eşliğinde vermek.

İçlerinden birkaç tanesinin (aslında çoğunun) birer kitap kurdu olmasını hayal etmek...













This entry was posted on 24.08.2011 at Çarşamba, Ağustos 24, 2011 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

20 yorum

Bir post yazmıştım. Bayramda çocuklara şeker yerine verilen kitapları aileleri bir şeker veremediler mi? dendiğinde çocuk yetiştirmenin bölgesel ayrıcalıklarından çocukların şansları konusundaydı. Bir olay yaşamış karşılığını çocuğun ağzından şaşırarak almıştım.
Biraz karışık yazdım ama sen anlarsın arkadaşım.
Her neyse, işte o olaydan sonra şekere acı dönüş yaptım. Bir pire için yorgan yakmaya benziyor dimi?
Çok güzel bir şey yapıyorsun canımcım, kitap en değerli hediyedir. 'Bilgi aşısı' derim ben çocuğa alınan her kitaba.
i sadece torunlarıma alıyorum, aman tanrım! dediğin gibi o kadar çok çeşidi varki, almakla çeşit tükenmiyor:))
İyi geceler canım.

24 Ağustos 2011 23:44

Nur' cum, benim korkum da başka. Senelerdir yapıyorum bu işi, bir korkum, "çocuğumun okuyacağı kitabı seçmek sana mı kaldı" demesi bir anne ya da babanın. Çok şükür hiç olmadı. Her bayram bu sefer yeter dediğim halde eli boş dönen çocuklar oldu.Buna da hep sevindim. Bir korkum da kitapların bir gün çoğunun elimde kalması.

24 Ağustos 2011 23:54

Ne kadar güzel bir düşünce bu böyle. Bende kandilde falan püskevit yerine kurşun kalem dağıtıyorum daha güzel oluyor..

24 Ağustos 2011 23:58

Benim gofretlerin içinde de püskevit
var:))
Karınca kararınca bir katkımız olsun şu dünyada Şeniz' cim.

25 Ağustos 2011 00:18

Buldum okudum Şermin yazısını, ve bir daha takdir ettim seni. Hatta çok da ileri gidip bu fikrini kopyalayacağım bu bayram için. Hoş bizim buralarda bayramları kapıyı anca geri çevirdiğimiz ramazan davulcularının çocukları çalıyor. Ters tepebilir yani.
Tatil bitti,işe döndüm,depresyondayım( ki depresyonumu sana yakinen yaşattım ne yazık ki).
Su'nun yazısındaki yoruma cevabım kendi postumda, ama burdan da diyeyim; karşılıklı bu düşünce ve duygular.Teşekkür ederim.

25 Ağustos 2011 02:21

Sis' cim, abartılacak bir şey yok. Benim emeklilik için idealim bir kitapçı dükkanı açmak hatta çocuklar için okuma yerleri falan yapıp pasta çörek ikram etmekti:))
Bu kadarla yetiniyorum.
Diğer küçücük şeyi de çok abarttın. Benimle hiç ilgisi yok onun.
Şu depresyonundan çık bir an evvel eski neşeli Sis ol bakiiym.

25 Ağustos 2011 03:10

Du bakalım sen bir dur. Geliştirdiğim bir proje var Galata da. Olur da fizibilitem vs her şey uyarsa ben de sana ricacı olarak gelirsem...
Bilinmez:)

25 Ağustos 2011 03:50

Çok merak ettim şimdi???
Hoş bir şey belli :))
Neyse, zamanı gelince öğrenirim elbette.
Umarım istediğin gibi gelişir Sis' cim...

25 Ağustos 2011 04:25

Bu bayram kapını çalanlar arasında ben de olsaydım keşke, ne güzel olurdu:)

25 Ağustos 2011 10:31

Amma ne iyi olurdu...Elimi öptürür sonra da senin için hazırladığım (üst karede en üstteki) kitabı verirdim. Diğerlerine çaktırmadan seni içeriye kahvaltı masasına oturturdum. Sonra da yeşil mutfağımda kahve içerdik :))

25 Ağustos 2011 10:56

Çok çok tatlısın Asuman.

25 Ağustos 2011 13:02

Bence şahane bir düşünce, aklınıza fikrinize sağlık Asuman Hanım, şimdiden kutlu olsun bayramınız, sevgiler...

25 Ağustos 2011 13:02

O senin kendi tatlılığın Mihriban' cım :))

25 Ağustos 2011 13:12

Özlem, çok teşekkür ederim.
Mutlulukla, sağlıkla, güzel bayramlar...

25 Ağustos 2011 13:14

Bu ne kadar güzel bir düşünce Asuman abla :) Çocuklar çok şanslı, içlerinden bir tanesini bilr kitap kurdu yapmak hayali mükemmel. Çocuklar için hediye paketi açmak ayrıca bir mutluluk. Her zamanki gibi çok incesin.

26 Ağustos 2011 10:25

Bizim çocukluğumuzda yaşadığımız keyfi onlar da yaşasın istiyorum İlknur' cum. Kitabın yeri çok başka.
Balküpü de gelsin alsın kendisininkini:))

26 Ağustos 2011 11:09

Asuman ABla, helal olsun sana ne diyeyim :) Yılmadan yaptığın için korkun yersiz olsun, her sene tanıdık çocuklar olacak ve belki de bile bile çalacaklar kapını,çünkü bilecekler ki renkli öykücükler bekliyor onları...

27 Ağustos 2011 12:14

Çoğu tanıdık Buğday' cım. Dün akşamüzeri markette getir-götür işi yapan çocuk, bayramda kapındayım abla diyordu.Beni sevindiren, gecekondu muhitinden yeni katılanlar.
Oralarda çok çocuk var ve duyan geliyor. Umarım hep gelirler. Kitaplar bitmezse üzüleceğim.

27 Ağustos 2011 13:15

Oooo Asu o kitap ne güselmiş yahu, bu bayram kesin kapındayım. Benim için yazmışlar kaliba:)))
Öptümmmm...

27 Ağustos 2011 23:18

Senin için mi yazılmış bilmem ama,
görünce hemen aklıma geldin doğrusu.
Davetim baki Leylak' cım.
Sevgiler...

28 Ağustos 2011 00:11

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin