İki Hoş Bina, İki Keyifli Gün  

Posted by Asuman Yelen in , ,



April Deniz, 13 yaşında. 5 yaşından beri resim yapıyor. İlk kişisel sergisini 2009 yılında 11

yaşındayken Ankara Çağdaş Sanatlar Merkezinde açmış.

Altınoluk' ta tarihi muhteşem Abdullah Efendi Konağının 3 odasının duvarlarını dolduran harika

resimlerini zevkle inceledik.





Abdullah Efendi Konağı hem iç mekan olarak, hem sergi sonrasında ikram edilen yiyecek

içecekleri örtülü masalarda sundukları, kedili, köpekli, ördekli hoş bahçesi ve yüksek konumu

itibariyle sahip olduğu muhteşem manzarasıyla çok görkemli bir bina. Buna ilaveten çeşitli sanat

etkinliklerine ev sahipliği yapıyor olması onu daha da değerli kılıyor. Bu sergilerden

bir kaç ay önce Altınoluk' ta büyük ses getiren bir tanesi de beni bu seyahatimde, güzel evinde

(içimi kıskançlikla dolup taşıracak kadar güzel) eşi ile birlikte ağırlayan eski mesai arkadaşım

Ülfet Karaca Çandır' a aitti. Yakınlarda açacağı yeni sergiye ait eserleri mutlaka blogumda

göstermek istiyorum.

Şimdi yeniden resim sergisine dönelim. Misafirleriyle tek tek ilgilenen, Picasso' dan etkilendiğini

resim yapmayı çok sevdiğini söyleyen bu güzel küçük hanımın malesef cep telefonumla

alelacele çektiğim çok az resmini koyabiliyorum.








Tatil izlenimlerimin son kareleri de sevgili Ülfet' in her katını kendi çeşitli el sanatlarıyla

oluşturduğu mobilyalar, minderler, goblenlerle döşeyip bezediği şahane evinin bahçesinden

olsun.

Ve tepedeki bu evin, şaraplarımızı yudumlarken gözümüzü şenlendiren sohbetimizi tatlandıran

manzaraları.


This entry was posted on 7.08.2011 at Pazar, Ağustos 07, 2011 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

resimler güzel, küçük dahi çok umut verici; ama en güzeli ne oldu bak. Linkwithin bana "paçozun dersi" adlı yazıyı verdi.
iyi geceler güzel yürekli arkadaşım.

7 Ağustos 2011 03:17

Canım, pek bir şey anlamadım. Sanırım benim eski bir yazım. Linkwithin o yazıyı nereden bulmuş, niçin sana vermiş. Cehaletin gözü kör olsun)
Bana veda etmeden mi gidiyorsun:((

7 Ağustos 2011 03:26

Tebrikler April Deniz'e, ne hos resimleri..
ne kadar keyifli br gezi olmus, güzel bir sergi, harika bir bahce ve o manzaraya karsi sarap ve sohbet..:)

7 Ağustos 2011 10:56

Gerçekten sergiler, kazılar, gezdiğimiz civar köyleriyle çok hoş bir tatildi Sevgili Melange.

7 Ağustos 2011 12:21

Asucum bizde seninle gezdik gördük.Meyvelere şöyle bir el uzatmadan edemedik.Arkadaşın helal etmiştir umarım sevgilerimle.

8 Ağustos 2011 19:09

Asuman'cım,
döne döne hiçbir arkadaşımı kaçırmıyacak şekilde ila neler olmuş diye merakla tek tek okuyorum:)
Tatilinin çok güzel olmuş canım ve muhteşem fotoğraflar çekmişsin yine, ellerine sağlık. Hele Cunda!!!
en son 2007 de gitmiştim, çok sevdiğim bir yer ama bir daha kısmet olmadı gitmek.
Harika kızımıza da hayram kaldım.
Sevgiler

8 Ağustos 2011 20:04

Afiyet şeker olsun, şifa olsun Sufi' cim. Arkadaşıma kefilim, helal eder. Eskiden, çalışırken senenin bir ayı dolu dolu gezerdik. Şİmdi sadece bir hafta çıkıyoruz, onu da anlata anlata bitiremiyoruz:))
Sevgiyle öpüyorum seni...

8 Ağustos 2011 22:50

Nur' cum, Cunda' ya hiç kısmet olmamıştı. Assos' a da aileden gitmeyen bir tek ben kalmıştım, geçen sene gördüm. En güzelleri en sona kalmış anlaşılan. Ama söylediğim gibi senin gittiğin yeri duyunca arkadaşım da ballandıra ballandıra anlattı. Gerçekten çok güzelmiş. Bekliyoruz tatil serüvenini.
Güzel bir hafta diliyor, öpüyorum...

8 Ağustos 2011 22:59

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin