Ohhh...Misss  

Posted by Asuman Yelen in , ,


Nihayet....

İçtik sabah kahvemizi.

Araya hiç zaman girmemiş gibi,

sanki dün de içmişcesine

devam ettik bildik sohbete kaldığımız yerden

bayram sevinciyle ve coşkusuyla

dünyanın en tatlı kızkardeşiyle...

Yanında rehavete kapılabildiğim,

konuşurken kelimeleri seçmediğim,

"dilim sürçer de kırarsam,

ya küsüp giderse ??? "

diye endişelenmediğim,

-portakal orda kal hesabı yapanlara inat-

esnerken ağzımı kapamadığım,

arkamı dönmekten korkmadığım

şefkati sonsuz,

inadı inat,

dediği dedik,

bir tanecik

dostum,

Rayuş' umla...

Sadece bir sabah kahvesiydi belki

Ama dünyalara bedeldi.

Çok güzeldi...

This entry was posted on 30.08.2011 at Salı, Ağustos 30, 2011 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 yorum

Mis ki Mis... Sahip olduğun değerleri elinden kaçırmadan bilmek ne güzel...

30 Ağustos 2011 15:01

Aaaaa, bak eksik bakmışım falına. Yolları söylememişim. Bakmaya buradan devam ediyorum.(Performans düşmüş.:-(( )Benim için söylediklerini klavyede bulamadığım SONSUZ işaretiyle çarpıp sana sunuyorum. İyi ki varsın ANNEEEEM.Yumuşacık ellerinden bir kez daha öpüyorum.:-))

30 Ağustos 2011 15:10

afiyet olsun, sefanız olsun,,,daim olsun...bayramınız kutlu olsun

30 Ağustos 2011 19:08

Aynen öyle Mihriban' cım...

30 Ağustos 2011 20:20

Teşekkürler Lale' cim, senin de bayramın kutlu olsun...

30 Ağustos 2011 20:32

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin