Bir Küçük Mesaj...  

Posted by Asuman Yelen in ,


Çok Teşekkür Ederim...

Aslında güne hiç de iyi başlamamıştım...

Son zamanlarda gözlemlediğim bazı şeyleri bir türlü içime sindiremiyordum.

Hatta eni konu umutsuzluğa da kapılmaya başlamıştım.

Birlik ve beraberliğin, sevgi ve paylaşımın zirvede olması gereken bu güzel ayda, insanların

muhtelif nedenlerden kabuklarına çekilip, birbirlerinden uzaklaştığını görmek, sokaklarda,

araçlarda parlamaya hazır gergin sararmış, asık yüzlü insanlar izlemek...

Ramazan Ayı' nı, sadece açlık ve tövbe ayı sayıp evlerine kapananlar...

İhmale uğrayan dostluklar...

Yine ardarda gelen şehit haberleri...

Sıkıntılar içinde yorgun argın girdim eve. Kuyruğunu sallayan Paçozun başını okşadım,

elimi yüzümü yıkadım. Sonra umutsuzca, sadece alışkanlıktan göz ucuyla baktım, Ramazan' ın

başından beri pek de çalmayan telefonuma.

Ekranda bir numara vardı...Bir de küçük mesaj...

Bir küçük özür mesajı.

Hiç beklemediğim ama görmeyi (duymayı) çok istediğim...

Beni rahatlatan, içimi huzurla dolduran...

Çok teşekkür ederim.

İnsan' a dair umudumun hiç eksilmemesi gerektiğini bana bir kez daha hatırlattığın, beni

böylesine mutlu kıldığın için...

Kocaman sevgiler sana...



This entry was posted on 17.08.2011 at Çarşamba, Ağustos 17, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

İnsanın düşünüldüğünü, önemsenildiğini bilmesi kadar güzel bir şey yok. sevgiler.

17 Ağustos 2011 22:50

Gerçekten öyle Güngör' cüm. Çok haklısın. Biraz önce gözüme ilişti.
Bir kitap ayıracı üzerinde aynen şöyle yazıyor:
Önemli olan yaşamak değildir, başarmak hiç değildir. Önemli olan, insan kalmayı bilmektir.
(George Orwell)
Sevgiler canım...

17 Ağustos 2011 23:38

Whouwww güzel bir şeyler olmuş, Asucuğum mutlu olmuş. Mesaj sahibine teşekkürler:))

18 Ağustos 2011 00:32

Bir teşekkür de sana Sis' cim. Tatil beldelerinden mutluluğumu paylaştığın için.
Yanlış anlaşılsın istemem. Bir küçük hata telafi edildi diyelim :)
Özür, büyük yüreklerin işidir. Herkes dileyemez.

18 Ağustos 2011 01:07

İnsana dair umudunun yenilenmesiyle ben de mutlu olup birazcık yenilendim Asuman'cım. Senin gibi güzel yüreğe de, hatasını telafi edene de aşk olsun .Sevgilerimle.

18 Ağustos 2011 11:45

Biz insanlar, zaman zaman hayal kırıklığına uğruyor ve uğratıyoruz Sufi' cim.
Söze biz insanlar diye başlamamın sebebi 11 yıldır bana bunu yaşatmayan bir köpeğimin olması. Ama ne mutlu ki gönül almasını da biliyoruz. Sonra da böyle sevincimiz etrafa sirayet edecek kadar büyük oluyor. Paylaştığın için çok teşekkür ederim can dostum.
Sağlık ve sevgiyle kal...

18 Ağustos 2011 12:48

Asumancım, bir insanın gönlünü almak nasıl paha biçilmez değil mi?
Sevgimle

18 Ağustos 2011 13:17

Lale' cim gönül çok kolay inciniyor ama iki tatlı sözle de tamir edilebiliyor. Ben pek kolay affedenlerden değilim ama kim hatasını anlayana karşı durabilir ki.

18 Ağustos 2011 14:42

Ne güzeldir insanın önemsenildiğinin hissedilmesi!hele ki değer verdikleri tarafından o nahif ve duygu yüklü nüanslarla bunun en anlamlı bir şekilde yansıtılması...Gerçekten insan kalabilmek çok büyük bir ayrıcalık... yanılgı da, hata da insana dair!ama özür dilemek küçültmez tam tersine daha da yüceltir insanı...

İyi kalın hep...Esenlikler dilerim...

19 Ağustos 2011 01:27

Sevgili Esmir,
Ben hiç hata yapmadım diyebilir miyiz, asla.
Kırgınlık yürekte kalınca, zaman zaman sızlatıyor. Ama sizi incitenin gönül alması, batırıp bıraktığı o ince oku usulca çekip çıkarıvermesi gibi. Acının yeri hemen sevgiyle doluveriyor.
Gecenin bu saatinde yüreğimden geçenler böyle:)
Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için...
Sevgiler...

19 Ağustos 2011 01:58

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin