23 Nisan 2012  

Posted by Asuman Yelen




Buuu   güüünn bayyy  rammm erken kalkın çocuklar...

Bir kez daha yineliyorum. 

Çok şanslı bir çocukluk dönemiydi  benimki...

Anadolu' nun çeşitli şehirlerinde ailemle birlikte yaşadığım

bol fotoğraflı, bol güneşli rengârenk bir çok


bayram anım var. 

Günümüz çocuklarına da yarım asır sonra  sevdiklerine 

anlatacakları güzel anılar diliyorum.

Sevgilerimle... 



This entry was posted on 23.04.2012 at Pazartesi, Nisan 23, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

Güzel bir müzik eşliğinde o günlere
yolculuk yaptırdınız. Çok teşekkürler Asuman hanım. Ben de ilkokulda yavrukurt, lisede boru trampet takımındaydım. Ama ilkokulda bir çerkez kıyafetim hiç olmadı...içimde hep ukte kalmıştır.

Tekrar teşekkürler...

24 Nisan 2012 14:25

Mehmet Bey, ben teşekkür ederim postumu yorumsuz, boynu bükük kalmaktan kurtardığınız için:))
Şaka bir yana, blogunuza uğradım, çok anlamlı olduğundan emin olduğunm şiirinizi okuyamadan çıkmak zorunda kaldım çünkü üstteki çocuğun gözleri orada kalmamı engelledi. Ben ne bir fotoğraf karesinde ne de ekranda böyle bir resime asla tahammül edemiyorum.
Yeniden blogunuza hoş geldiniz.
Sevgiyle kalın...

24 Nisan 2012 14:39

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin