Tekerrür  

Posted by Asuman Yelen in ,


Geçen yıl tam da sekiz Nisanda Hüzünlü Şölen başlıklı yazıma şöyle başlamışım.


"Baharın, uyanıp yukarıdaki tatlı selamı ve muzip şirinlikleriyle doğada olacakların müjdesini

verirken biz yaştakileri bu kadar hırpalaması ne kötü."

Doğadaki renklere her gün bir yenisi katılırken eklemlerdeki ağrılar, midelerdeki spazmlar

artıyor. Ruh koşmak isterken beden yatağa çakılıyor.

Bir de anılar başa üşüşünce...Birkaç yaprak da düşünce, siyah yol bulup gelmeğe çalışınca...

Baharın renkleri bünyemde bir türlü karşılığını bulamıyor.

Ama bir yolunu bulup bulduracağız.

Onda bu alım - çalım ve işve, bende de capcanlı bir ümit yaşıyorken...

Bir adım o, bir adım ben, bir yerlerde buluşacağız.

Ne diyor şarkı?

"Ümit ve emel bahçesinde çiçekler solmaz açar,

Ümit ve emel bahçesinin çiçeği ölmez, yaşar..."




Hadi bakalım, kolay gelsin:)

This entry was posted on 10.04.2012 at Salı, Nisan 10, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 yorum

Gelemedi bak bahar işte. Bi cee dedi önce sonra yine yağmur çamur. Gelsin artık ve içteki kıpraşmaya beden de uyum sağlayabilsin.

12 Nisan 2012 01:45

Ah be Sis. Çok zorluyor bu Nisan beni. Her sene daha da zorlaşıyor. Hem bünye giderek hassaslaşıyor ( bir çok sıkıntımız da ortak) hem de havalar zorluyor. Benim muhitim soğuk ve merkezi sistem, bir kaç gün yanmadı, uyarıp yaktırana kadar dertleri ikiye katlayacak kadar kaptık soğuğu. Neyse bir kaç gün sıcak var hafta sonu yine yağmur ve soğuk. Nİsan böyle geçecek herhalde.

12 Nisan 2012 02:16

Tan da benim simdiki halimi özetliyor bu yazi...Ama evet bir sekilde Bahar gelsin artik. Hem dogaya hem bana. Kendimden SIKILDIM.
Bir hamle yaptim bahara dogru. Baktim buraya bir ugradi ve gecti gitti bende gönlümün baharina gidiyorum. Yani kizima:))
Düsüncesi bile canlandirdi beni:))

13 Nisan 2012 01:49

Haklısın Sünter' cim. Bu seyahatler sana çok iyi geliyor. Kime gelmez ki.
Tafsilat istiyorum. Eskiden arardın ara sıra :(

13 Nisan 2012 01:59

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin