Emirgân' a bir kii...  

Posted by Asuman Yelen in , ,


Emirgân, ilk geldiğimde hiç sevemediğim hatta nefret ettiğim İstanbul' un


ilk gülen yüzüydü sanki.


İlk kez küçük teyzem toparlayıp götürmüş, Çınaraltı' nda semaver çayı içirmişti.


Fatih' in üzerinde gökyüzü olmayan daracık sokaklarından sonra cennet gibi

görünmüştü gözümüze.


Hafta sonu izinlerinde sık sık tekrarlardık bu denize nazır çay fasıllarını.


O kadar uzun zaman olmuş ki gitmeyeli...


Çok güzeldi çook...















































This entry was posted on 20.04.2012 at Cuma, Nisan 20, 2012 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Annem ve ben Emirgan hayranıyızdır.Şimdi kızım çok seviyor.Fotoğraflar harika ,çok beğenerek izledim.Teşekkürler,selam ve sevgiler can dostum...

20 Nisan 2012 21:59

İstanbul bir dönem boşuna yaşamamış Lale Devri'ni demek ki.
Ne kadar hoş fotoğraflar, gönlünüze sağlık, Asuman Hanım...

20 Nisan 2012 22:23

Unutmuşum Arzu' cum. Çok güzelmiş gerçekten. BUndan sonra daha sık gitmeli.
Çok teşekkürler arkadaşım.
Sevgiler...

20 Nisan 2012 23:48

Bu gün biz de dolaştığımız sürece hep o eski dönemi düşünüp gözümüzde canlandırmaya çalıştık.
Özlem' cim çiçekler ve manzara o kadar güzel ki deklanşöre basmak yetiyor emin ol.
Güzel hafta sonları canım...

20 Nisan 2012 23:53

Bir defa olsun lale zamanı gelmeyi beceremedim şu İstanbul'a da ona yanarım:))

21 Nisan 2012 00:22

Üzülme Leylak' cım. Doğma-yaşlanma İstanbulluyum (büyürken yoktum) emin ol ben de ilk defa gidiyorum. Ama denk getir mutlaka. Çok hoş.

21 Nisan 2012 00:42

Laleler süper de o laleler arasındaki üç güzel yakın çiçek daha güzel bence :)

22 Nisan 2012 03:17

Saaaaooooll...vaaaroooolll Siscim:))

22 Nisan 2012 09:50

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin