Bizim Buralarda...  

Posted by Asuman Yelen

12 Nisan 2012 itibariyle ilkbahar...


























































































































































































































































































This entry was posted on 15.04.2012 at Pazar, Nisan 15, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

a..sizin oralara bizden daha önce gelmiş bahar:)) çiçeklenmiş ağaçlar, tomurcuklar patlamış...harika.İstanbul'un ne sağı belli ne de solu!havası da insanı da hep şaşırtıyor!..tam bahar geldi diyoruz arkasından bir dolu bir fırtına ve yağmur...bugün hava parçalı bulutluydu ara ara güneş yüzünü gösterdi!..ama öyle çok yunus gördüm ki!..günüme anlam kattı, yunuslar ve sayfanızdaki bahar renkleri...

iyi haftalar dilerim sevgili Asuman Hanım...sevgilerimle,

15 Nisan 2012 22:47

Çok haklısınız sevgili Esmir. Ben de diğer blog dostların bahar resimlerini görünce burada gecikti derken birden patladı ilkbahar. 12 Nisan' da ben bu resimleri çekerken üzerimde ince eşofman vardı. Dün sabah Paçoz'u gözümde güneş gözlüğü ile gezdirdim. Ondan bir-kaç saat sonra Çamlıca'ya gitmek üzere evden çıkarken yine güneş vardı. Dönüşte sucuk gibi ıslanmıştım. (Aklım takıldı şimdi niçin sucuk? Bilen varsa yorum olarak yazsın lütfen:)
Bir post da yorum hanesine yazdıktan sonra ben de size bol güneşli ve çiçekli bir hafta diliyorum.
Sevgiyle kalın...

15 Nisan 2012 23:54

Oy oy oy...
Pek güzeller pek. Bunları dondurup ebediyen saklamak isterim her gördüğümde...

16 Nisan 2012 11:40

Asuman abla pek ügzelmiş sizin oralar, ama gel sen bir de buraları gör diye nispet yapacağım malesef :)

16 Nisan 2012 14:45

Aynı fikirdeyim Leylak' cım. 3 yıldır her İlkbahar karşı parkımdaki aynı ağaçları çekip tarih de atarak bloguma koymam tam da dediğin şey galiba. Bu senin için de geçerli.

16 Nisan 2012 18:41

Buğday' cım, bizim buralarla sizin oraları asla tokuşturmam. Var mı sizin oralar gibisi:) Hele de bu mevsimde...

16 Nisan 2012 18:44

Galiba en güzel mevsimde geliyorum Türiye´ye:))

Tam alti saat sonra yola cikiyorum ben Samsun´a dogru..

17 Nisan 2012 22:31

Hayırlı yolculuklar Sünter' cim. Tel. Numaramı yanına almayı ve şayet İstanbul' a gelirsen beni aramayı unutma e mi.
Koocamaan öptüm...

18 Nisan 2012 00:07

Kedilere bayıldımmmmmmmm:))

18 Nisan 2012 00:40

Tanışın. Üstteki İncesaz Rayuş' un balkonunda. Alttaki Yarımbıyık (benim koyduğum isim aslında Tüylü)
sitenin bahçesinde.

18 Nisan 2012 01:03

İncesaz en güzel tüylü tekirlerden, bu arada türkiyenin genel hakim kedi türü tekir.

Yarımbıyık-Tüylü ise kedi literatüründe tuxedo diye anılıyor. Smokinini çekip de gelen kibar beylerden :)

18 Nisan 2012 02:22

Boşuna sevmiyorum Tüylü' yü. Bir de tırmanacam diye bacaklarıma tırnağını batırmasa. Benim de acı eşiğim düşük. Korkuyor zavallı çığlık atacam diye kucağıma gelmeye. Rayuş tutup koyuyor. Okşaması öyle tatlı ki o bol tüyleri. Bi de mis kokuyor:)

18 Nisan 2012 09:25

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin