Mini Sohbet  

Posted by Asuman Yelen



Kardeşlerin en dikkatlisi kahvesinden bir yudum aldıktan sonra, son zamanlarda aklını kurcalayan

şeyi nihayet sordu.

"Tanıyalı bu kadar kısa zaman olmuşken nasıl oluyor da Filan' ı böylesine önemseyip küçücük bir

jestiyle yerlere göklere sığmazken, minicik bir ihmaliyle dünyalara küsecek kadar demoralize

olabiliyorsun? Ve eminim ki, o,  ne yaparsa yapsın, sen kahrından ölsen de sevmeye devam

edeceksin. Neden? ..."

"Çünkü ruhunu gördüm."


"Ya Fişmekân?  Otuzu aşkın yıldır arkadaşınken, birlikte bir çok şeyi paylaşıp ortak bir yığın

anı oluşturduktan sonra,  kayda değmeyecek kadar ufak bir sebepten bir kalemde silip,

kılın bile kıpırdamadan yaşamına devam edebiliyorsun? Eminim edeceksin de. Nasıl?..."

"Çünkü ruhunu gördüm."

Dikkatle yüzüme baktı. Sanırım söylemek istediğimi anladı. Sigarasını kül tablasına bastırırken

sevgiyle mırıldandı. "Tuhaf Yengecin birisin."


This entry was posted on 24.04.2012 at Salı, Nisan 24, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

aynen böyle biriyim işte...
Bazen diyorum ki, yıllar böyle bir kalemde atılmaz düşün...Ama sonra bakıyorum ki, bazı şeyleri görmezden gelmişim.

Sevgimle Asumancım.

24 Nisan 2012 22:33

Nadir de olsa, dostlukta da herşeyde olduğu gibi zaman, yalnızca çok anlamsız bir nicelikten ibaret olabiliyor Lale' cim. Bazısı gerçek ruhunu hemen ortaya koyuyor. Bazan da yıllar gerekiyor görebilmek için.Aslında çok uzun zamandır böyle bir kayıp yaşamadım. Ama kazanç yaşadım sanırım kısa zaman dostluğu anlamında.

24 Nisan 2012 23:21

Ben de ben de ben de, ben de katılmaktayım bu görüşe...
İmza: Şımarık Leylak:)

24 Nisan 2012 23:53

Şımarık-mımarık. O ki katıldın görüşümüze, hoşgeldin aramıza Leylak' cım:))

25 Nisan 2012 00:03

Yengeç tipik diye ahkam kesiyim sanki çok burçlardan anlarmışım gibi :)

Terazi de böyledir,bir keser pir keser atar bazen insanları;bazen de yeni tanıdığı birini yere göğe konduramaz. Umarım hep güzel ruhları görürsün.

25 Nisan 2012 01:05

Güzel ruhlar, biz Yengeçleri ampulun sineği çektiği gibi çeker Sis' cim.
Bazan da yakar.
Öte yandan olumsuzu da çabuk hisseder ama yargı koymakta acele etmez bu tipler. Ama ilk duygu genellikle doğrudur.

25 Nisan 2012 01:30

Sadece yengece değil de bir çok insana olabilecek durum bu bence. Minik bir detay için silinmiyor aslında insanlar. O detaylardan kim bilir kaç tanesine göz yumduktan sonra, "yeter diyorsun" atıyorsun o insanı. Düzeltecek zamanı varken kendisini düzeltseydi.

25 Nisan 2012 13:50

Yengeç' in öne çıkan yanı önsezileri belki ama söylediğiniz doğru Vladimir. Tüm insanlar için geçerli.Bazılarımız biraz daha fazla zaman ve şans veriyor karşıdakine ama galiba sonuç pek değişmiyor.
Yine de dostluklar keşke hiç bozulmasa diyor insan.

25 Nisan 2012 14:03

Ah siz yengeçler:)duygusal ve hassas..derin ve hisli ve de anaç..annem de yengeçtir benim, bilirim...ama ne yengeç ne de başkaca burç fark etmiyor bazen bıçak kemiğe dayanmaya görsün!..özverinin de, sürekli içe atmanın da bir sınırı var değil mi!

insan bazen göremiyor ne yazık ki!..'uzunnnn bir zaman mı gerekti tüm bunları benim hissetmeme görebilmeme!!' dediğim çok olmuştur benim de!..şimdilerde sezgilerim bile ruhumdan önce algılıyor!..sütten dilimin yandığı çok oldu artık üffleyip duruyorum:))nicelikten ziyade, az-da özleri arıyorum ben artık!nitelikli olanı sezince daha da çok çoğaldığımı(zı)anlıyorum...

25 Nisan 2012 15:19

Aslında basit Esmir. Yürekle bakılınca insan kendisinden saklanmak isteneni görüyor. Güzel ruh bir bakışla bir gülüşle ya da tek bir sözle kendini ele veriyor.Anında yakalayıp dört elle sarılıyoruz.Aksi durumda ise görmemek için elimizden geleni yapıyor yok saymak için çırpınıyoruz tüm olumsuzlukları ama sonuç değişmiyor.
Az ve de öz güzel dostlara...

25 Nisan 2012 17:35

Kızım ! Asuman'cığım kızımı da anlatmışsın.Bazan keşke ben de öyle yapabilsem diyorum ama yapamıyorum.Sanırım dost bildiklerime karşı fazla sabırlıyım ,zamanla acıyı çok duysam da...Sevgiler.

26 Nisan 2012 18:41

Umarım kızın benim gibi 30 yıl beklemez Arzu' cuğum. Dost bilip dost olmayanlara harcadığımız mesaiyi gerçek dostlara harcasak diyorum. Yani hakedenlere.
Benden de sana sevgiler can dostum...

26 Nisan 2012 19:15

Az ve öz gerçek dostlarla riyadan uzak yaşamlar dilemekten başka elimden bir şey gelmiyor Asuman hanım. Bu güzel düşündürücü post için teşekkür ederim. Esen kalın.

27 Nisan 2012 02:48

Dileğinize katılıyor, çok teşekkür ediyorum Mehmet Bey.
Sevgiyle kalın...

27 Nisan 2012 10:01

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin