Keyifli Bekleyiş  

Posted by Asuman Yelen




 Gölgenin ışığı kovaladığı ve İlkbahar yağmurunun yazı izlediği

 yolun kenarında böylece bekleyip bakmak benim zevkimdir.


Bilinmeyen göklerden getirdikleri haberlerle haberciler beni 

selâmlar ve yol boyunca hızla yollanırlar. Kalbim içinden sevinir,

ve esen rüzgârın nefesi tatlıdır.


Seher vaktinden akşam karanlığına kadar burada, kapımın önünde

otururum ve biliyorum ki, onu göreceğim mes' ut dakika apansızın

geliverecektir.



Bir yandan tek başına gülümser ve şarkı söylerim, bir yandan da hava

 vaadin güzel kokusu ile dolmaktadır. 


R.TAGORE
Gitanjali

 

 

This entry was posted on 27.04.2012 at Cuma, Nisan 27, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

Öyle güzel demiş ki Tagore.Bende tek başıma gülümsüyorum şimdi...

27 Nisan 2012 18:41

Şimdi bir kez daha okudum.Ben hem gülümsüyor hem de bekliyorum Mihribancım. Hem de o kadın kadar sakin ve keyifle.

27 Nisan 2012 18:55

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin