Yine Çok Güzeldi  

Posted by Asuman Yelen in ,


Hep aynı tebessümle.

Anlamını çok iyi bildiğim, gözümü alamadan izlediğim, izlemekten zevk aldığım o bildik

yüz ifadesiyle kendini kaptırmış giderken,

keyifle ve heyecanla ve hüzünle, ruhumu ruhuna katarak iştirak ettiğim güzel anlar.

Farklı, kötü, tek bir çatlak sesin çıkmadığı, nadiren çıksa da güzellikler arasında

yokolup gittiği mükemmel bir toplulukla uyum içinde bir olurken,

kendinle tek kalıp, kalabalıklar içinde yalnızlığı yaşamak. Kendinle hemhal olmak.

Orada öylece ayakta ellerini kavuşturmuş duruyorken onun gibi,

ya da karanlıklar içinde yüzlerce insanın arasında oturuyorken benim gibi,

çok uzun bir geçmişte, zamanlarca, mesafelerce yolculuk yapmak.

Çocuk olmak, özlemek, genç olmak, aşık olmak, ayrılmak, özlemek,

umudetmek, vazgeçmek, rüya görmek, uyanmak, gam çekmek, gamdan azad olmak,

Kandilli yüzerken uykularda, İstanbul' u sevmek,

kuş olup uçmak, çiçek olup açmak, gül dermek.

Sonunda yeniden birlikte olmak, birlikte coşmak, coşkuyla birleşmek,

coşkuyla vedalaşmak.

Yine çok güzeldi...

This entry was posted on 17.04.2012 at Salı, Nisan 17, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

Asuman, yazı mı?okudum şiir mi? okudum.
Yıllar öce Gamze'yi koroda izlemeye dinlemeye gittik.O kadar kalabalığın içinde gözünü gözümden 1sn bile ayırmadan söyledi şarkıları.Bense ne şarkı duydum, ne kimseyi gördüm. Şimdi yazını okurken, duyguların o kadar geçtiki bana, seni öyle anladım ki anlatamam.

Sevgimle

17 Nisan 2012 08:33

Ne güzel anlatmışsın böyle, kendi güzel kalbi güzel Asuman:)

17 Nisan 2012 09:14

Yıllardır Rayuş' un konserlerini hep aynı duyguyla izlerim. Yaşlandıkça daha da yoğunlaşıyor insan. Kaldı ki 80 lerde aynı şeyi ben de yaşadım. Onu çok iyi anlıyorum bu yüzden. Hep paylaşmak istemiştim Lale bunu blogumda.

17 Nisan 2012 11:03

Fadiş' çim sağol yaw. O senin güzelliğin.

17 Nisan 2012 11:03

Hani bilirsin içinden ne geçtiğini tam olarak, öyle yazmışsın işte Asuman abla. Öpüyorum...

17 Nisan 2012 11:27

Evet Buğday' cım. Hep aynı duyguklarla dolduğum, aynı heyecanı hissettiğim için ezbere bildiğim bir hal bu gerçekten.
Ben de seni öpüyorum canım...

17 Nisan 2012 15:44

Duygularını ne güzel dile getiriyorsun. Bende de duygular var ama dile getirme yazma kısmı yok. Duygularımız örtüştüğü için seviyorum seni ve bloğunu...

17 Nisan 2012 17:07

Sevginin Ruhu,
Çok teşekkür5 ederim. Hepimiz kendimizi bir şekilde ifade ediyoruz.
Güzel olan duyguların karşılık bulması.
Sevgiler canım...

17 Nisan 2012 17:19

Ne güzel. Sanki bir siir gibi hissetmis ve dile getirmissin....

17 Nisan 2012 22:29

Sağol Sünter' cim. Kızının sergisinde sen de benzer duyguları yaşamışsındır eminim.

18 Nisan 2012 00:04

Ne güzel yaw sanatçı aile olabilmek. Bizde anca abla hanımla enişte bey rakı masalarında süper güzel söylerler, yok yani öyle şarkı konser vs. Tebrikler.

18 Nisan 2012 00:43

Aslında en güzeli o aile meclislerinde olanı Sis' cim.
Bazan gülüp eğlenerek bazan hüzünlenerek canının istediğini en doğal halinle söylemek. 1997 yılına kadar en az 15 günde bir tekrarladığımız şey.
Koro ve fasıl ortamı da bi bambaşka.
Müzik her şekilde güzel anlayacağın.
Hep olsun yaşantımızda...

18 Nisan 2012 01:00

Sevgili Asuman hanim,
Ne kadar guzel bir insansiniz. Dostlariniz hayatlarinda oldugunuz için çok sanslilar.
sevgiler.

19 Nisan 2012 19:12

Güngör' cüm çok teşekkür ederim. Utandırdın beni.
Ben de kendimi çok şanslı hissediyorum "dost" larım konusunda.
Sevgiler, selamlar...

19 Nisan 2012 20:36

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin