Paylaşmak  

Posted by Asuman Yelen in


Yaşam kocaman bir ders daha verdi bugün bana.

Dostuna güven, sevgiye inan, kaçıp bir yere sığınmaktansa kal paylaş dedi.

İster anlatarak, ister sessizce ama paylaş.


Karamsar, yılgın başladığım bu günümü, güvenle ve umutla kapatıyorum.

Kısa yolculuğuma da aynı duygularla çıkacağım.


Bu güzellikleri bana hissettiren,

Sevgiyle hazırladığı, benim aklımın alamayacağı karmaşıklıktaki (teknik açıdan) şahane

güzellikler ve kampanyasından dolayı Can Syshphos' a,

Bloğuna yüreğini dökerek birbirimiz için ne kadar değerli olduğumuzu bana hatırlatan

Sevgili Nur' a ve ,

Bloguma gelerek bana içten yürekten sevgi ve üzüntülerini hissettiren tüm dostlarıma

Yürek dolusu sevgiler ve teşekkürler...


Gerçekten kararlıydım. Dostlarım bunu anladılar. Anladıklarını hissettirdiler. Farklı şeyler

düşünenler de olacaktır. "Böyle olacağı belliydi" "ben zaten biliyordum" " o bunu hep yapıyor"

şarkıları da söylenecektir açık hava konserlerinde. Saygıyla karşılıyor, kısmen hakettiğimi

düşünüyorum. Bana da oh olsun.


Vee, bir kez daha dostlarımı, en çok da kendimi üzmemek ve aynı şarkıları işitmemek için,

şimdi, şuracıkta, kendimi bloguma, blogumu da sanal aleme çiviliyorum...



Tatil dönüşü, hep güzel şeyleri en çok da sevgiyi paylaşmak üzere...







This entry was posted on 18.09.2011 at Pazar, Eylül 18, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

20 yorum

Dostluğun için teşekkürler arkadaşım.

Yarın okulum açılıyor gitmem gerek, uykumda geldi:)) vallahi levhamı kepenkmi neyse artık bekliyordum.
Şimdi rahatlıkla gidip yatabilirim, iyi geceler ve iyi yolculuklar arkadaşım...

19 Eylül 2011 00:34

Bir kez daha herşey için teşekkürler Nur' cum...Yaptığın çok değerliydi benim için.
Sana güzel bir hafta, yavrulara yeni ders döneminde başarılar dilerim.
Sevgiler...

19 Eylül 2011 00:42

Ehehheu valla ikna olmasaydın son bir kozum daha vardı. O da blogunu aynen tüm yazıları ve resimleriyle başka benzer bir adrese taşımak için gerekenleri yapmıştım. Kapatsaydın bugün o adresi olduğu gibi sana mailleyip " peki o zaman burdan devam ediyorsun" diyecektim.

Çok ısrarcı gözükmekten çekinmedim değil, ama dediğim gibi sanki kalmana ihtiyacım( ız) vardı.

İyi tatiller ruhu güzel kendi başka güzel kadın. Ruhunu daraltmış olan her ne idiyse tatilde ondan kurtulup gelmeni bekliyorum.

Leylak, Nur, Nazannesi ve bana kalman konusunda yaptığım baskıda destek veren her sevenine de ayrıca teşekkür ediyorum.

19 Eylül 2011 01:29

Gece yarısında güzel bir haber aldım Asumancım senden...
Dönüş anılarını dinlemek üzere iyi yolculuklar iyi tatiller

19 Eylül 2011 01:59

Sana ne diyeceğimi bilmiyorum Sis.
Dostluğun ve enerjinle yaptığın ve yapmayı düşündüğün herşey için sağol.
Bu bloga sabitlenmek, seni ve tüm dostları sahiplenmek için gerekli her şeyden önce. Artık bundan eminim.
Öpüyorum seni can arkadaşım...

19 Eylül 2011 02:18

İlgin ve dostluğun için çok teşekkür ederim Lale' cim.
Sevgiler...

19 Eylül 2011 02:20

oLLLEYYYY iŞTE bU :)

19 Eylül 2011 09:33

Sağol Buğday' cım:)

19 Eylül 2011 10:01

Nasıl sevindim bilemezsin. Çok doğru bir karar aldın. Köşeye çekilmek neyi haledecekti ki. Sevgiyle sarılıyorum...

19 Eylül 2011 12:15

Mihriban' cım çok teşekkür ederim.

19 Eylül 2011 12:22

Her karar senin kararın kararın ve saygı duyarım Asuman Abla ama kalma kararına sevindim :))

19 Eylül 2011 21:51

Sensiz bir blog alemi düşünemiyorum ben :) Ara ara tatil yap, nefeslen gel ama tamamen gitmek yok Asuman abla. Nasıl sevindim anlatamam. Seni tanımaktan, anılarını okumaktan mahrum etme bizi lütfen :))

20 Eylül 2011 10:59

Kepenk kapatman kısa süreli olacağı için de,Tatile gittiğine de sevindim ey dost.Güle güle git ve sevinçle huzurla sağlıkla dön inşaallah sevgilerimle.tontini.

21 Eylül 2011 13:04

Sağol Şeniz'cim. Dönüşümde yeniden birlikte olacağız inşallah.

21 Eylül 2011 20:22

Galiba Balküpü' nün serüvenlerini daha uzun süre izleyeceğim İlknur' cum. Çok sağol canım.

21 Eylül 2011 20:31

Ne büyük bir kayıp olacakmış benim için gerçekten Sufi'cim.Çok sevindim uğradığın için. Dostluğun için teşekkür ederim.
Sevgiyle kal.....

21 Eylül 2011 22:03

Çok üzülürdüm Sevgili Asuman,sık sık yazamasam da ,yorum bırakamasam da yokluğunuz üzerdi.Sizi tanımaktan mutluyum,iyi tatiller diliyorum.Selam ve sevgiler...

22 Eylül 2011 23:13

Arzu Hanım,
Çok teşekkür ederim:)
Sevgiler...

23 Eylül 2011 10:16

Hoşgeldiniz, Hoşgeldiniz, Hoşgeldiniz... Öyle sevindimki.
Sevgilerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum en kocamanından ve en samimisinden. sevgiler.

27 Eylül 2011 23:43

Bu güzel, coşkulu yorum için çok teşekkür ederim Güngör' cüm. Samimiyetini yüreğimde hissediyorum ve tüm bu güzellikler, doğru karar verdiğim konusunda içimi rahatlatıyor.

28 Eylül 2011 00:22

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin