Takdis  

Posted by Asuman Yelen in ,

Ülfet Karaca Candır


Dünyamız için, göğün busesini kazanan bu küçük kalbi, bu beyaz ruhu takdis ediniz.

O, günesin ışığını sever, o annesinin yüzüne bakmayı sever.

O, tozu toprağı hor görmeyi ve maddiyatı sevmeyi öğrenmemiştir.

Onu kalbinize bastırınız ve takdis ediniz.

O, bu yüz yol ağzındaki ülkeye geldi.

Kalabalığın arasından sizi nasıl seçti, kapınıza geldi, ve yol sağlığı almak için elinizi

yakaladı, bilmem.

O kalbinde bir tek kuşku olmadan gülüp konuşarak sizi izleyecek.

Onun inancını azaltmayınız, onu doğru yola götürünüz ve takdis ediniz.

Elinizi onun başına koyunuz, ve altındaki dalgalar gittikçe tehdit etse, coşsa da, yine

yukarılarda hava gelip yelkenlerini şişirmesi ve onu selamet limanına usul usul

götürmesi için dua ediniz.

Bırakınız kalbinize girsin aceleniz arasında onu unutmayınız.


Ve onu takdis ediniz.


R.TAGORE

Büyüyen Ay


Tagore ile başladım, onunla veda etmek istedim...

Bugün elime ulaşan bir arkadaşımın el emeği bu güzel resme uzun uzun baktım.

Uzun uzun düşündüm hangisinin yerinde olmak istediğimi, bir türlü karar veremedim :)

Ama Ganj Nehrinin oralarda, derme çatma bir kulübecikte sevgiyle koşuşturan ayağı

halhallı keyifli, evcimen bir Hintli kadın olma hayalim depreşiverdi yine.

Neyse, bu resme, en sevdiğim, en anlamlı parçayı iliştirip veda etmek fikri en güzeli

gibi geldi.

Neden veda derseniz, tadında, kararında ve sevgiyle bitirmek istedim.

Ve o gün bu gündü.

Tüm dostlarıma, herşey için, başta dostlukları için teşekkür ediyorum.

Ve...

İlk yazmaya ilk başladığım zamanlardaki gibi.

Hep Sevgiyle Kalın diyorum...

This entry was posted on 14.09.2011 at Çarşamba, Eylül 14, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Niyeeee!!!
Ben sensiz buralarda duramam:((
Arkadaşım nere? nere? nere?
Benim gibi yap, ara ara yaz git 10 gün hiç girme, sonra gel bi bak buralara ammmaaaa ne olur pençereyi kapama.
Şu işi Çamlıca yollarında konuşsak ne dersin.
Bu gece geç oldu yarın arayacağım kaçış yok:((

14 Eylül 2011 20:30

Asu nereye gidiyorsun ya? Bırakmayız seni lütfeeen...

14 Eylül 2011 21:03
Ülfet Karaca Candır  

Sevgili arkadaşım,hayatın içinde değer verdiklerimiz,değer biçtiklerimiz ya da değer vermediklerimiz hep birarada durur.Ama kimi önde kimi arkada.Umarım değerlilerinle daha çok birlikte olursun.Sevgiyle kucaklarım....Ülfet

15 Eylül 2011 12:03

Ne vedası ki bu? Yazmayacak mısın yoksa? Asuman Abla neden ki ama. Ben senin kelimelerindeki doğallığı,içtenliği çok seviyorum. Umarım bu yazını yanlış anlamışımdır.

15 Eylül 2011 14:37

Hmmm üzüldüm bu kararına. Ama vardır bir bildiğin diyor ve sadece bu aranın kısa sürmesini umuyorum. Sevgiler.

15 Eylül 2011 20:43

son post olmamasını diliyorum,
diliyoruz!

sevgiyle.

15 Eylül 2011 21:25

Asumancım, umrım iletişimimiz başka bir şekilde devam eder... Zevkle okuduğumuz yazılarını özleyeceğim...
Sevgilerimle

16 Eylül 2011 14:28

Sevgili Asuman hanım ben anlamadım bu yazıyı. Ne vedası? ne oluyor? Lütfen bir açıklama ??? Merakla bekliyorum.

16 Eylül 2011 23:04

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin