Hazan  

Posted by Asuman Yelen in ,



Eylül bitiyor ve ben, can dostum Hazan' ıma bir hoş geldin bile dememiş miyim?



O, tüm büyülü renklerini ayaklarıma sermişken ve sabah - akşam yürüyüşlerimde

dinginlik veren esintisiyle saçlarımı şenlendirir, yüzümü okşarken...

Saygılı güneşi, sabahları sessizce belirip, hiç rahatsızlık vermeden, yakıp kavurmadan

bedenimi
ve yüreğimi ısıtırken...

Tatlı sükunetiyle ruhuma herkesten ve herşeyden daha iyi gelirken...

Ve içimdeki tüm korkuları, melankoliyi, hayal kırıklıklarını yok edip, kalan boşluğa

kucak dolusu huzurunu bir miktar tatlı hüznüyle harmanlayıp boca ederken...


Ne ayıp!


Ama o mevsimlerin en bilgesi, en görmüş geçirmişi ve en anlayışlısıdır.


Onu ne kadar çok sevdiğimi bilir ve bana asla gücenmez...

This entry was posted on 29.09.2011 at Perşembe, Eylül 29, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

"Hazan" ne kadar güzel bir kelime. "Güz" "Sonbahar"da öyle. Aklıma sarı tonlarını, hafif esen rüzgarları,mutluluk veren güneşi ve tabi hüznü getiriyor.

29 Eylül 2011 21:20

Ben en çok "hazan" ı ve getirdiği tatlı hüznü severim. Bunalım ya da melankoliden çok farklı çok daha dingindir.

29 Eylül 2011 21:47

Sonbaharla ilgili başka bir yazıyıda kısa bir süre önce sevgili Yaşamın Kıyısında'nın bloğunda okumuştum. Valla ikinizinde sayesinde sonbahara bakış açım değişti. sevgilerimle.

29 Eylül 2011 23:21

Sonbaharı sevmek için onu gerçekten tanıyacak kadar yaş almak lazım Güngör' cüm. Ve biraz da yaşamdan azıcık eli eteği çekmek durumları.
Sen şimdilik keyfine bak ve hayatını yaşa bence :)

29 Eylül 2011 23:56

sanırım bir 5 seneye kadar küresel ısınma sayesinde ortadan kaybolacak bu mevsim. Ama sen ve yazıların bize hatırlatır yine de o zaman gelirse.

30 Eylül 2011 01:11

Pöh. Kaybolursa hiç şaşmam. Ben neyi sevdim de benimle kaldı ki. Okuyana karamsar bir yaklaşım gibi gelebi
lir ama ben istatistiksel bir gerçekten bahsediyorum. Yine tüm ayrıntılarıyla anlatırım yüz sene geçse de. Tıpkı diğer sevdiğim şeyler gibi.

30 Eylül 2011 01:45

Ay aynen ama ne karamsar bi yaklaşım bu:(

İstatistikleri alalım Asucum hele sonuca varmadan önce.

İmza

Mühendislik eğitimi de aldığını hatırlamış olan Sis:P Bilim kadını güya:D

30 Eylül 2011 02:36

Sen bekle Sis' cim. Benim o kadar vaktim kalmadı :)) Yaa asla karamsar değilim. Şaka diyelim...

30 Eylül 2011 09:47

Hazan da güz de çok güzel kelimeler olsa bile 7 rengi ve diğer ara renkleri içinde barındıran sonbahara başka bir isim bulmamız gerek.Ben de seviyorum sonbaharı seni de.tontini.

30 Eylül 2011 21:05

Neden hiç şaşırmadım Sonbaharı benim gibi sevmene Sufi' cim.
Ben de seni seviyorum...

30 Eylül 2011 21:24

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin