Mayıs'tan hoşluklar ...  

Posted by Asuman Yelen in ,

Bu güzellikler de olmasa baharın geldiğine asla inanmazdım. Bu fotoğrafları çekerken üzerimde yün kazak ve kışlık kaban, ayağımda da yün çorap vardı.

Sanki sırtıma karlar yağıyordu.

Ve bu fotoğrafları bu gün çektim. Mart ayında değil...

Artık havalar ısınsın ne olur...










































































































This entry was posted on 13.05.2011 at Cuma, Mayıs 13, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

13 yorum

Ya bence de, söz veriyorum bu yaz hiç sıcak demeyeceğim:))
Fotolar çok güzel bu arada:))

13 Mayıs 2011 23:16

Bir önceki yazım uçmuş gitmiş...
Çok üzüldüm.

13 Mayıs 2011 23:18

Kendi yorumumu seninkini görmeden yazdım. Çok kızdım. Senin yorum da uçmuş gitmiş.
Evet leylak' cım. Ben de Asla.
Şu an üzerimde kazak var. Hemi yorgan hemi de battaniye örtüyor ve sabah üşüyerek uyanıyorum.
Ama görsel şölene diyecek doğrusu. Sonbahar renkleri daha canlı diye iddiaya girerdim. Bu sene ilkbahar çok renkli geldi bana.

13 Mayıs 2011 23:25

Artık bahar mevsimi kalmadı gibi bir şey. Yakında ilk okullarda 2 mevsim öğretmeye başlayacaklar.

Çoğu kişinin yazıları uçtu Asucum bu 2 günlük blogger çalışmasında. Yazıları koyabiliyoruz yerine çünkü yedeklenmemişse bile google readerda duruyorlar hala, ama yorumlar gitti gider.

13 Mayıs 2011 23:25

Hehe hehe hehe..
ay ben cok mutluyum:))

Sakin sende okuma son yazdigim postumu:))

Öpüyorum seni:)

13 Mayıs 2011 23:27

Ben ne olduğunu da anlamadım, hiç açılmayacak sandım. Bu kadarla atlattıysak razıyım.
Yazı, yorum neyse de İlkbaharı yaşayamamak üzüyor insanı.

14 Mayıs 2011 00:08

Geçmiş ola Sünter' cim. Gördüm :(((
Hem sen hangi yüzle geliyorsun benim bloguma bakiim?

14 Mayıs 2011 00:10

Bahar sarhosuyum galiba:)))yoksa ben hic öyle nispet falan yaparmiyim ah su SICAK havalar ah:))

Yakinda forsum söner kesin:))

14 Mayıs 2011 01:51

Sen yine mi geldin buraya :(((
Babaannem şimdi fırlatmak üzere siyah rugan terliğini çıkarmıştı.

14 Mayıs 2011 02:16

Soğuğa inat ne de güzel süslenmiş ağaçlar çiçekleriyle....

15 Mayıs 2011 15:51

Çok güzeller çoooookkkk...

Havaya inat tüm bitkiler, ağaçlar, kuşlar bahar tadında...

Pazartesi yine yağmur yağar mı acaba?

15 Mayıs 2011 17:03

Havalar ısınsın, ben razıyım yağmura Newbahar' cım.
Güzel haftalar...

15 Mayıs 2011 17:16

Benim de çok hoşuma gitti Günce' cim.Ne de olsa İlkbahar İlkbahardır.
Öptüm canım...

15 Mayıs 2011 17:18

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin