Müzik...müzik...  

Posted by Asuman Yelen in , ,

Sonunda edinebildim çok istediğim "Dance with Me " yi.

Rayuş Kadıköy' den buldu getirdi.

Geçen yıl çok keyifli bir yolculukta, arkadaşımın arabasında dinlemiştim. Yol çok güzeldi. Güzel

bir sabahtı. Keyfim tavan yapmıştı. Bir yanımı alıp geçmişe götürmüş, diğer yanımın da içinde

yaşadığı anı daha da güzelleştirmişti.


Bu gün güneş ışığı ile birlikte evim bu çok güzel müziğin nağmeleriyle doldu taştı.

Gözlerim de sıcak göz yaşlarıyla....

Yaşantımdaki tüm olumsuzluklar onlarla birlikte akıp gitti sanki....






Önce uçsuz bucaksız bir yeşilliğin içinde koştum...koştum...






Sonra bir salıncağın kollarına attım kendimi. Havalara uçtum.














Maviyle yeşilin buluştığu yerde başka çocuklarla buluştum.

Bir miktar da onlarla koştum.


















Hem yorulmuş hem de acıkmıştım.

Bir piknik sofrasına, diğerlerinin yanına iliştim...











Sonra birden büyüdüm.

Kendimi loş bir ışık altında yakışıklı bir prensin kollarında

dansederken buldum...





Yeniden, yeniden dinledim.

Çocukluğumda, pazar günleri çalardı bu tarz müzikler. Spiker "akordeonla Paris Melodileri

dinlediniz" derdi bittiğinde.

Nedense aklıma hep arka bahçede, çimenlerin üzerinde masa etrafında kahvaltı

yapan dedeli, büyük anneli bol çocuklu aileler gelirdi dinlerken.

İhtimal ki benzer bir Amerikan filmiden takılmıştı aklıma bu sahne.

Bu imaj hiç değişmedi sonra. Her dinlediğimde hep aynı sahne canlandı gözümde.

Sanırım şu sekiz çocuk meselesi de bununla ilgili bir şeydi.


Her neyse, yatağımı bu müzikle topladım, balkonu bu müzikle yıkadım.

Bu müzik çalarken Paçozla top oynadım.

Tüm bunları yaparken tüm sevdiklerimi hatırladım. Yanımda olmayanları. Özlediklerimi.

Cıvıl cıvıl bir müzikle, tatlı tatlı geçmişi düşündüm bu günü yaşarken.

Çok mutlu etti bugün bu müzik beni.

Paçoz da bütün gün keyifle kuyruğunu salladı durdu.

This entry was posted on 3.05.2011 at Salı, Mayıs 03, 2011 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

17 yorum

duygularini ben de paylasiyorum seninle, ayni sekilde bu parcayi her dinleyisimde, o ana veya gecmisten bir ana ait film kesiti izler gibi buluyorum kendimi, kah hüzünlendiriyor, kah mutlu ediyor..sevgilerimle

3 Mayıs 2011 09:09

ben bu müziği dinlemek için tutuşurum şimdi:)
Asumancım, hayatın müzik gibi olsun en sevdiğin şarkılar gibi... Öyle bir ifade etmişsinki, müziği duysam aynı hislerle dolacağıma inandım..
Sevgimle

3 Mayıs 2011 09:34

Bazı ezgiler böyle Sevgili Melange.
Ve dünyanın öbür ucundan biriyle aynu duyguları paylaşmak çok güzel.
Öpüyorum seni...

3 Mayıs 2011 10:15

Bence hemen edin bir tane.
Aslında biraz karışık bir dönenimde ben atlamışım ama Türkiye' yi sallamış bu müzik. Taksimde ve Kızılayda insanları kanıksatacak kadar çok çalınmış.
Bahar müziği adeta...

3 Mayıs 2011 10:21

Size cemre düşmüş Asuman hanım. Ruhunuz bahar açmış.Daim olsun inşallah. sevgiler.

3 Mayıs 2011 18:51

Senin ve tüm blogger dostlarımın da günleri, sağlık, mutlulukla dolu, hep bahar coşkusuyla geçsin Güngör' cüm...

3 Mayıs 2011 19:41

Ne güzel! baharı ruhuma taşıdın arkadaşım. Öyle coşkulu ki anlatımın aynen Lale'nin gibi bende dinlemeliyim dedirtti.
Neşen hiç bitmesin, tüm baharlar ruhunda yerini bulsun.
Sevgiler...

3 Mayıs 2011 22:27

Bunu yapabildiysem gerçekten sevinirim Nur' cum. Bahar, güneş, müzik emin ol taştı da yazdım. Sizlere geçmesi de içimden geldiği, samimi olduğu içindir.
Herkes için sağlık ve mutluluk diliyorum.
Seni de öpüyorum...

3 Mayıs 2011 22:45

E hangi " dance with me " bu nasıl bileceğiz şimdi?
İnsan koyar bi bukle yaw:D

4 Mayıs 2011 01:58

Ah be Sis onu yapabilsem daha ne isterim. Delikanlılarım da hayata atılıp yokoldular :((google a tıkla ilk bu çıkıyor. İlk parça Waltz of the Butterfly. Aslında eminim biliyorsundur.Beyoğlu ve Kızılay yıkılmış bu müziklerle bir zaman.

4 Mayıs 2011 02:31

merhaba:)

blogunuzda yeniyim,

ben de dünyama beklerim,

sevgilerimle,

ful.

6 Mayıs 2011 13:14

Ful yaprakları,
Hoş geldiniz. Zevkle uğrayacağım blogunuza.
Sevgiyle kalın...

6 Mayıs 2011 14:38

Insan bu müzigi senin sayende sadece dinlemez ayni zamanda yasar...
O kadar icten anlatmissin..
Asum senin yazilarini ve seni cok özlemisim..:)
Simdi ilk isim bu müzigi internetten bulmak olacak. Bloglarimi okuduktan sonra gecemin bitiminde...

Öpüyorum seni

6 Mayıs 2011 23:18

Gerçekten güzel Sünter' cim. Herkesin beğeneceği bir müzik türü.
İlkbahar için sanki...
Sana çok güzel bir hafta diliyor ve koocamaan öpüyorum...

7 Mayıs 2011 00:20
Adsız  

ismide çook hoşmuşş dance with me:) hemen bulup dinleyeceğim Asuman ablacım sağolun bizlerle paylaştığınız için.Anneler gününüz kutlu olsun.sevdiklerinizle nice sağlıklı,mutlu,huzurlu harika yıllar geçirmenizi diliyorum.her şey güzel yüreğiniz gibi olsun.en derin sevgilerimle.

8 Mayıs 2011 18:51

dilerim günleriniz hep müzik tadında geçer,,

8 Mayıs 2011 20:04

Sevgili Bilge, Sevgili Kamikaze,
Çok teşekkür ederim.
Sevgiyle kalın...

8 Mayıs 2011 21:05

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin