Paatlıcaan biibeer domateees...  

Posted by Asuman Yelen in , ,


Umarım en kısa zamanda bu kare, rengarenk domates, patlıcan, kabak, salatalık, biber, kavun

ve karpuzla dolar. Tabi bu ektikleri (min) mizin bir kısmı. (Ben pek verimli olamadım doğrusu)

Bu arada beni mükellef bir kahvaltıyla ve güler yüzlü misafirperverlikleriyle ağırlayan can

dostuma ve kalabalık ailesine , yaşattıkları bu coşkulu Pazar günü için, ve tabii bahçelerinde

benim için de yer ayırdıkları için sonsuz teşekkürler.

Böylece bir büyük hayalim daha gerçekleşmiş oldu.

Herkese sağlıklı, mutlu günler....

This entry was posted on 1.05.2011 at Pazar, Mayıs 01, 2011 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

13 yorum

Şahane bayılıyorum böyle toprakla uğraşmaya bu aralar :)
Sevgiyle kalın...

1 Mayıs 2011 19:40

Çok hoştu gerçekten Özlem' ciğim.Yorgun ama huzurlu döndüm evime.
Sevgiler...

1 Mayıs 2011 19:56

Toprağın bereketli olsun Asuman'cığım. Mahsüllerinide görürüz inşallah.

1 Mayıs 2011 20:21

Ben de bizim arka bahçede kendim için minik bir bahçe yapmaya karar verdim şimdi. İyi ki aklıma getirdiniz.
sevgiler.

1 Mayıs 2011 20:31

İnşallah Sevgili Hüznün Tadı. Onları yemek çok zevkli olacak.

1 Mayıs 2011 21:10

Şİmdiye kadar durduğun kabahat Güngör' cüğüm. Harika bir uğraş.

1 Mayıs 2011 21:13
Adsız  

Ne güzel ne güzel:) inşallah uzun seneler domates,biber,patlıcanlarınızı taze taze tüketirsiniz:)

şahane bir hafat geçirmenizi diliyorum Asuman ablacım.sevgilerimle:)

1 Mayıs 2011 23:53

Ne güzel, ne mutlu :) Hele bide emeğin boy verdiğini geri dönüşünü izlemek insana müthiş mutluluk veriyor :)

2 Mayıs 2011 10:17

Aynen öyle İlknur' cum.Balkon-saksı deneyiminde de heyecanlanmıştım ama bu sefer kandimi çiftçi gibi hissettim.

2 Mayıs 2011 10:46

Bereketli olsun Asuman ablacığım :))
Allah ağız tadıyla yedirsin...

2 Mayıs 2011 21:01

Sağol Ebruli'cim.

2 Mayıs 2011 21:58

Pereseler ekilmis.. Hasadiniz bol olsun canim Asum. Onlar simdi nasil da lezzetli olur.

6 Mayıs 2011 23:21

Yaa havalar hep yağışlı ve soğuktu bu güne kadar. Umarım ters bir durum olmamıştır.Çok istediğim bir şeydi. Bu çapta ilk defa denedim. Ama henüz gidip bakamadım bir daha. İnşallah dediğin gibi lezzetli ve, yemek de nasip olur...

7 Mayıs 2011 00:15

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin