Yaşamın kıyısında insan olmak  

Posted by Asuman Yelen in


Bu gün sevgili arkadaşım Nur' la birlikteydik.

Bloglarımızdan birbirimizin ruhuna zaten dokunmuşken, bunu biraz daha pekiştirdik.

Kahveleri höpürdeterek, çayları yudumlayarak, sohbetin tadının da bir başka olduğunu bir kez

daha anlamış olduk bu harikulade buluşmada.

Dertleştik, birbirimizi biraz daha tanımak ve anlamak fırsatını bulduk. Olmazsa olmazı yaptık.

Vatanı kurtardık. Hükümeti kurduk. Geçmişten söz ettik. Gelecekten kaygılandık.

Ağrılarımızdan söz ettik. Gündüzün sıcağından, gecenin soğuğundan şikayet ettik.

Kitaplardan, yazarlardan konuştuk.

Onun okuyacağından emin, benim okuyabileceğimden şüpheli olduğum kitaplar satın aldık.

Havalar ve havamız çok güzeldi doğrusu. Kadıköy de güzeldi hep olduğu gibi.

Hepsinden güzeli dostluktu.

Hayatıma böylesine sıcak, samimi, nazik ve kültürlü bir insan girdiği için çok mutluyum.

Günümü böylesine güzel kıldığı için sevgili Nur' a çok teşekkür ediyor, devamını diliyorum...

This entry was posted on 26.05.2011 at Perşembe, Mayıs 26, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

17 yorum

Yasamin kiyisinda insan olamak!
Müthis!!!
Bayildim ben bu basliga. Bir bulusma tek bir cümlede bu kadar güzel ifade edilebilirdi...
Ah yaninizda olabilseydim....
Iki deger verdigim insanin bulusmasi beni cok sevindirdi dogrusu:)

27 Mayıs 2011 01:43

İstersen olur Sünter' cim...
Hele sen bir gel bu taraflara, bak birlikte neler neler yapacağız.
En kısa zamanda bekliyoruz. Çook çok öpüyorum seni....

27 Mayıs 2011 01:54

Haziranin 20.den sonra gelme ihtimalim cok yüksek:))
Plan yok sadece öylesine bir düsünce iste:))
Plan yaparsam kesinlikle olmuyorda bende artik plan falan yapmiyorum. Sadece öyylesiiine bir düsünüyorum yüzde 98 falan:))
Öpüyorum seni

27 Mayıs 2011 02:00

Kalan yüzde 2 yi yok sayıyorum:))

27 Mayıs 2011 02:12

Oooohhhhh ne iyi yapmışsınız!

İkinizi de sevgiyle kucaklarım !

27 Mayıs 2011 11:31

Kıskançlıktan krize girdim:)))

27 Mayıs 2011 11:36

Harika bir gün olmuş. Keşke resimlerinizde olsaydı. İki yüreği güzel insanı bir arada görebilseydik.

27 Mayıs 2011 12:31

Başlık beni aldı götürdü ve Sünter'ciğime katılıyorum müthiş!!!
Güzel bir gün ve güzellikten öte satırların hepsinden değerlisi dostluğun için ben çok teşekkür ederim. Bir güne sığdırma çabasımıydı her konuya değinmek bilmiyorum ama konuları açmak gerek bunun içinde tekrar tekrar buluşmak gerek:))
Hele bir buluşmada Sünter'ciğimide yanımızda görmek aaaah ne kadar güzel olur di mi.

Güzel satırların ve dostluğun için tekrar teşekkür eder yanaklarından öperim arkadaşım...

27 Mayıs 2011 12:45

Oooohhhh severek takip ettiğim iki blog yıldızı bir aradaymış. Kimbilir ne tatlı bir sohbet olmuştur.Özendim valla.
sevgiyle öpüyorum.

27 Mayıs 2011 15:32

Gerçekten güzeldi Zühre' cim.
Sağol, öptüm canım.

27 Mayıs 2011 18:42

İyi. Böylece birkaç kilo daha vermiş olursun Leylak' cım.
Şaka bir yana ilk fırsatta birlikte inşallah.

27 Mayıs 2011 18:44

Resmi akıl edemedik arkadaşım. Çok teşekkürler güzel iltifatlar için.

27 Mayıs 2011 18:47

Benim de tadı damağımda kaldı Nur' cum. Devamını ben de isterim.
Tekrar çok teşekkür ediyorum.
Sevgiyle öpüyorum seni...

27 Mayıs 2011 18:52

Kıııskaaaaandımmmmmmm....

28 Mayıs 2011 04:21

Güngör' cüm dostluk çok güzel. Paylaşmak, dertleşmek. Dost hanesine ilavelar insanı mutlu ediyor.
Çok teşekkürler...

28 Mayıs 2011 11:14

Sis' çim. Ne ayıp :))
Buralardayım. Ne zaman istersen.

28 Mayıs 2011 11:18
Adsız  

ohhh ne güzel maşallah iyi vakit geçirmişsiniz.Allah dostluklarımızı daim etsin.burda bir bloğumuz var ve sayesinde onlarca dostumuz.ben de sizinle birlikte olmak isterdim.bir gün nasip olur inşallah.izmir'e beklerim:)

31 Mayıs 2011 17:45

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin