Müneccim  

Posted by Asuman Yelen in








 Ben sadece:"Akşam yusyuvarlak dolunay KADEM

ağacının dallarının arasına takılacak olursa,

kimse onu yakalayamaz mı?..." dedim.




 Fakat abim bana güldü ve dedi :

"Bebek, sen şimdiye kadar tanıdığım çocukların

en tuhafısın. Ay bizden o kadar uzaktır ki...

Kim onu tutabilir?..."



Dedim:

"Abi, ne delisin sen!... Biz aşağıda oynarken annemiz

 penceresinden eğilip baktığı ve gülümsediği zaman

onun taa uzaklarda olduğunu söyleyebilir misin?"











Abim yine:

"Sen budala bir çocuksun! Hem, ayı tutacak kadar büyük

bir ağı nereden bulabileceksin bebek? " dedi.














" Ben, eminim ki ayı ellerinle tutabilirsin!" dedim.











Fakat abim güldü. " Sen şimdiye kadar gördüğüm

 çocukların en ahmağısın.

Eğer daha yaklaşsa, ayın ne kadar büyük

olduğunu anlarsın."







"Abicim" dedim, "sana okulda ne saçma şeyler

öğretiyorlar!...

Anne bizi öpmek için başını üzerimize doğru eğdiği

 zaman, yüzü hiç büyük görünüyor mu?..."

Abim daha  hâlâ:

"Sen aptal bir çocuksun..." diyor.






R.Tagore-Büyüyen Ay





Ben de diyorum ki:

Tüm blogger dosylarımın anneler günü kutlu olsun.....

This entry was posted on 13.05.2012 at Pazar, Mayıs 13, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

15 yorum

Tüm kadınların anneler günü kutlu olsun. Öpüyorum sizi

13 Mayıs 2012 08:29

Çok sevdim, ne kadar anlamlı...
Kalbi insan sevgisiyle dolu anne yarısı arkadaşım, senin de Anneler Günün kutlu olsun. Anneciğin mezarında huzurla uyusun.
Öperim çok...

13 Mayıs 2012 09:40

Asucum aldığım, gördüğüm, duyduğum en güzel kutlama şekli bu...
Ben seni kutlarım asıl.

13 Mayıs 2012 09:40

Çok güzel çok duygulu, çok sevgiler Asuman Hanım :)

13 Mayıs 2012 12:26

Asuman'cığım ne güzel kutlama bu! Teşekkürler;iyi ki seni tanımışım ,iyi ki sevmişim can dostum,kutluyorum ben de... Sevgili anneciğin nurlar içinde uyusun diliyorum...Sevgilerle...

13 Mayıs 2012 12:33

Mükemmeeeel
Çok teşekkür ederim arkadaşım. Fotoğraflarda yazı kadar etkileyici.

13 Mayıs 2012 13:45

Şiir kadar güzel bir gün diliyorum.
Sevgi ve dostlukla...

13 Mayıs 2012 14:52

Bende senin emek verip büyüttüğün tüm canlılar adına anneler gününü kutluyorum. Sevgiyle...

13 Mayıs 2012 15:14

Çok güzeldi teşekkürler...

Sevgi dolu kocaman yüreğin için ben de kutluyorum seni arkadaşım.

Sevgiler

13 Mayıs 2012 16:06

Çocukların engin hayalleri ve her şeyi içine alacak kadar sevgiyle kucaklayan kocaman yürekleri var!..

Ve yazıdaki gibi, sımsıcak bir kalbin dokunuşlarını hissettiğim duygu yüklü yüreğine bende sevgilerimi gönderiyorum...

Sizin ve sizi hep hisseden ışıklar içindeki anneciğinin...ve tüm kadınların 'Anneler gününü kutlarım'..bu gün okuduğum en anlamlı yazıydı çok teşekkür ederim Asuman Hanım..
Sevgilerimle

13 Mayıs 2012 17:11

Yine çok anlamli bir paylasim olmus Asuman hanim. Opuyor selam ve sevgilerimi gonderiyorum.

13 Mayıs 2012 19:46

Çok sevgili blogger dostlarım...
Her birinize yürek titreten yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.
Bu gün, Antalya' dan çok kıymetli bir misafirim vardı. Son zamanlarda gördüğüm en güzel , en sevimli, en iyi huylu bebek....Toprak bebek...
O yüzdendir ki yorumlarınıza tek tek cevap veremedim. Bu kez böyle olsun.
Hep sevgiyle kalalım...

14 Mayıs 2012 00:16

Asumancım, kitap etkinliğimiz tan benim taşınma ve yerleşme sürecime rastladığı için sana layık olan bir şey hazırlayamadım. Ne olur kusuruma bakma, bunu ilerde telafisi edilecekler listesine koydum:)

Kitabım sana sipariş yoluyla gelecek. Karta bile istediklerimi yazamadım, onda bile belli bir karakter sınırı vardı...

Dilerim beğenirsin. Seni çok öpüyorum.

14 Mayıs 2012 11:07

arka plandaki o güzel duygulu müzikle de birlesince,yürege dokunan, cocuklarin isil isil sevgi dolu kalbini sicacik anlatan bu hikaye,en güzel anneler günü yazisiydi..cok sevgiler

14 Mayıs 2012 18:56

Melange, çok teşekkürler,sevgiler.

14 Mayıs 2012 19:02

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin