Günümüz Aydın Olsun  

Posted by Asuman Yelen



Güneşli ve huzurlu bir bahar gününden merhaba...

Biri sanal, biri gerçek iki dostu, birini Allah' a emanet ederek, diğerini Allah' a havale ederek

uğurladıktan sonra, kaldığım yerden devam...


İlginç yap bozlar, olmazsa olmazım bulmacalar, bahar temizliği ve şiirler ve yeniden huzur...


Dün Koray' ın hepsi siyah ama birbirinden farklı tonda ve boyda yirmiden fazla tek

çorabının eşleriyle vuslatı için pür dikkat uğraşırken (çok severim bu işi ve özel zamanlara

 saklarım, kafa dağıtmak için bire birdir ) bir yandan da bir evlendirme programı izliyordum.

Kırmızı saçlı, dekolte giysili balık etli kadın karşısındaki kavruk adamın SSK mayişini

beğenmemiş olacak ki ilangtrik alamadığını söyledi. Her biri ayrı yönlere uzaklaşırken

orkestranın solisti delikanlı roman gırtlağıyla doğaçlama patlattı şarkısını.


"Sewme sewme sewme nereyekadaaaar


böyle yaşanır mı ölene kadaaaarr..."


He ya, nereye kadar...



Hep sevgiyle kalalım...







This entry was posted on 2.05.2012 at Çarşamba, Mayıs 02, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Hahah hakkaten nereye kadar:))
Biz sevgiyle kalmaya devam edelim Asucum.
Çorap işini seviyorsan benim oğlanınkilerini de yollasam, ben nefret ediyorum çünkü (Aynen Korayinkiler gibi hepsi siyah ama farklı ton ve boyda onlarca çorap:)) Ha unuttum ama artık karısı eşliyordur herhalde ya da kendisi:))

2 Mayıs 2012 11:46

Hayat çok zorlasa da ben çaresizce gayret ediyorum Leylak' cım. Kahrolası genler :))
Çorap işini ben gerçekten çok seviyorum bir de zor düğümleri çözmeyi.Bi sabırlıyım ki sorma.
Bitince müthiş rahatlıyor insan.
Umarım senin gelin de seviyodur.:)

2 Mayıs 2012 11:53

aSUMAN ABLACIM
Kitap çekilişimiz var bugün ve seni de aramızda görmek isterim. Katılmak ister misin?
Eğer evetse siteme bi uğra adres bırakıver olur mu :)

2 Mayıs 2012 14:40

Yittim bacım. Ve dediğini yaptım. Çok teşekkür ediyorum. Kusura bakma gecikme için. Bu ara pek keyfim yoktu.Pek bakamadım.

2 Mayıs 2012 14:52

Bende çorap eşleştirmeyi sevmeyenlerdenim. Oğlumla aynı evde otururken ona gri eşime siyah alırdım.Eşleştirmesi kolay olsun diye.

2 Mayıs 2012 16:41

Sen işi bir ölçüde kolaylaştırmışsın ama griler de siyahlar da kendi aralarında yine eşleşecek Mihriban' cım:))Amaan tek derdimiz bu olsun...

2 Mayıs 2012 17:31

Sabırlı arkadaşım benim sen çok yaşa emi:))
seviyorum seni,
"he ya nereye kadar deme," git git bitmiyor işte...

3 Mayıs 2012 00:01

Sen de çok yaşa Nur' cum. İşin esprisi. Merak etme. Havalar güzelleşti. İliğimiz kemiğimiz ısınınca biz yaşlıların da keyfi yerine gelir.
Sevgiler arkadaşım...

3 Mayıs 2012 00:20

Hiç bir çorap çifti birbirinin aynı olmasın. Bu da benim çözümüm. Mesela siyahlar burunlarında ince renkli çizgi olanlardan alındı. Mor,yeşil,turuncu vs vs incecik çizgi var hiç karışmıyorlar. Diğer hiç bir çift aynıyı geç benzer bile değil :)

3 Mayıs 2012 22:46

Ben almış olsaydım belki bir çare düşünürdüm ama onlar Koray' la birlikte geldiler:)

3 Mayıs 2012 23:12

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin