Bir Etkinlik, Çok Mutluluk...  

Posted by Asuman Yelen




Lale' cim, taşınma telâşının arasında, biraz aceleye geldiğini düşünerek titizlendiğini biliyorum.

Bu gün elime ulaşan bu kombinasyonun beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsin.

Şairin büyüklüğü asla tartışılmaz. Kendi sesinden dinlemenin keyfi ve tatlı hüznü de.

Ama bir de bana, çok özel olarak anımsattığı öyle güzellikler  var ki...

Bu gün bunu yaşamayı hiç beklemiyordum doğrısu.

Sıkılır, aniden karar verip sokağa çıkarsın hani. Karşına bir sinema çıkar.

 Afişine bile bakmadan girersin.

Öyle bir film izlersin ki, izlediklerinin çoğundan güzeldir. Ağzın kulaklarında çıkarsın.

Mutlu dönersin evine. Anlatabildiğimden emin değilim ama....

Böyle bir şey yaşattın bana.

Çok teşekkürler...

This entry was posted on 15.05.2012 at Salı, Mayıs 15, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Asucum, çekilşte kitap göndereceğim kişinin sen olduğunu görünce çok sevindim . Ama dedim Asuman'ın o elit zevkine hitap eden bir şey olsun.Hem kulağına hem gönlüne hitap etmesini dileyerek seçmiştim. Beğenmene çok sevindim.

Arkadaşlığın, güzel gönlün ve burada olduğun için çok teşekkürler.

15 Mayıs 2012 13:34

Çok güzel bir seçim Lale' cim. Emin olabilirsin. Tekrar reşekkürler...
Burada olmaktan,seninle arkadaşlık etmekten ben de çok mutluyum.
Hep sevgiyle sürsün dostluğumuz...

15 Mayıs 2012 17:43
Adsız  

merhaba. İmza:kızına yazdığınız mektup ile ilgili imzakizin@gmail.com'a email adresinizi gönderir misiniz? tşk

15 Mayıs 2012 20:06

Gönderdim.Ben teşekkür ederim...

15 Mayıs 2012 20:26

Güzel günlerde okuyun ve dinleyin Asuman Hanım, sevgiyle kalın ...

15 Mayıs 2012 21:27

Çok teşekkürler Özlem' cim.Sevgiler...

15 Mayıs 2012 21:42

Ne güzel bir incelik, yerinde bir hediye ile sizi onore eden laleninbahçesini kutlarım...

Hep sevgiyle dolu dostluğunuz ve keyifli dinlemeleriniz olsun..

Esenlikler, sevgiler dilerim..

16 Mayıs 2012 16:11

Çok teşekkürler Sevgili Esmir.
Gerçekten çok mutlu etti beni bu hediye:) Dostluklar bitmesin, artsın diyelim.
Sevgiler...

16 Mayıs 2012 16:30

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin