Posted by Asuman Yelen

21 Mayıs 2012 de Bizim Buralar  

Posted by Asuman Yelen



 70 milyon okurumun meraktan kıvranarak beklediği
haber ve görüntüleri nihayet yayınlıyorum.
Geciktiğim için özür dilerim.






Bizim buralarda güneş çıkar çıkmaz insanlar çimenlere
yayılıp pikniklerine kaldığı yerden devam etti.





Kuşlar yağmur, güneş farketmeksizin
ötmelere devam etti.

 Oğlanlar basket, kızlar çığlık atmaya devam ettiler.
Ve ben her sene hep aynı şeyleri görüntülemekten
hiç bıkmadım. 




 Paçoz' u görünce havlayan, hırlayan köpekler artık
sulh yapmaya karar verdiler. Bunda aracı 2 köpeğin
çabaları yadsınamaz.





Ve en güzeli, uzun ihmallerden sonra, belediye hayli yükselen
çimenleri bu sabah biçmeye başladı.






Akşam gezintimize parka yayılan çim kokusunu içimize
çekerek ve gizli çukurlardan korkmadan
devam edeceğiz.





 Artık İstanbul' un üzerindeki yüreğimizi sıkan bulutlar
dağılsın ve baharın tadını çıkaralım diyoruz.








 Herkese bol güneşli, hafif esintili günler diliyoruz.

This entry was posted on 21.05.2012 at Pazartesi, Mayıs 21, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

Sizin oralara bizim buaralardan kucak dolusu selam, sevgi ve opucukler ozaman...

21 Mayıs 2012 21:34

hmmmmm mis gibi bahar kokusu buralara kadar geldi.

21 Mayıs 2012 22:26

Ne güzel. Birden burası sımsıcak oldu. Bulutlar dağıldı, ortalık aydınlandı.
Dostluk ve sevgi birleşince ne de marifetli oluyorlar :))
Kilometreler yok oluyor. Denizler aşılıyor. Çorak toprak , gülistana dönüşüyor.
Her şey güzel gönlünce olsun Güngör' cüm.
Sevgiyle öpüyorum seni...

21 Mayıs 2012 22:31

Çimler kesilince buranın kokusu gerçekten nefis Sevginin Ruhu. Çok sevindim taa oralara ulaştığına.
Sevgiler...

21 Mayıs 2012 22:35

bu günden itibaren artık havalar ısınıyormuş ama baharı yaşamadan yaza geçmek istemiyorum. Umarım öyle olmaz.

22 Mayıs 2012 08:13

Ben de korkarım oldu bile. O kadar çok yaşadım ki bunu. Hep aynı şeyler. Kışlıkları kaldırmaya başlamışken bekletirim. Sabah akşam sırtıma giyecek şeyler ararım. Bir sabah kalkarım ki buharlı, eni konu sıcak yaz gelmiş bile. Mart ve Nisan' da bir kaç gün yakalayabildiysek odur Lale' cim...

22 Mayıs 2012 09:14

Fanatik okurunuz olarak dün büfede bulamadığım dergiyi bugün alarak bu güzel çiçeklerin kokusunu geç de olsa duyumsar gibi oldum.:)

Teşekkür eder, iyi günler dilerim Asuman Hanım.

Esen kalın.

22 Mayıs 2012 18:46

Ah Mehmet Bey, ben ne zaman "70 milyon okur" esprisini yapsam o post inadına yorumsuz kalırdı. Bu şanssızlığı da kırmış olduk sizlerin sayesinde:)
Kesilen çimlerin kokusu güneye de ulaştı demek ne güzel.
Sizin yorumu okuyup geç de olsa (doğal olarak)kavradıktan sonra düşündüm ki benim blog büfeden ziyade sahaf gibi. Konseptini tek kelimeyle ifade etmek gerekirse
"eski" olurdu. Anlattıklarım eskiye dair, kitaplar, yazarlar eski, yazanı hepsinden eski:)
Bir tek doğa fotolarım sabah fırından çıkmış ekmek kadar taze.
Çok teşekkürler hoş yorum için.
Sevgiyle kalın...

22 Mayıs 2012 20:19

Sevgili Asuman hanim, bu yaziniza biraktigim ilk yoruma istinaden yazmis oldugunuz siiiiimsicacik harika yanit yorumunuz için çoooook tesekkur ediyor, sizi sevgi ile kucakliyorum.
Tum dualarimizin ve ibadetlerimizin kabul olmasi dilegi ile sevgilerimi de birakiyorum. Mutlu kandiller.

24 Mayıs 2012 22:24

Güngör' cüm, ben de seni kucaklıyorum.
Senin ve eşinin kandilinizi kutluyor, mutluluğunuzun artarak sürmesini diliyorum.
Her şey hepimizin gönlünce olsun.
Sevgilerimle...

24 Mayıs 2012 23:30

iyisen hoşsen ??

27 Mayıs 2012 01:26

Biraz karışık, herşeyden azıcık, idare eder canım benim.
Çok teşekkür ederim:)

27 Mayıs 2012 01:49

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin