Mucizevi Kitap  

Posted by Asuman Yelen



O hayatıma girdiğinden beri tam 6 kilo verdim.

Yukardaki kitaptan bahsediyorum.

Yaklaşık on gün önce bir arkadaşım önerdi. Uzayıp giden bir "bedava kontür" telefon sohbetinde

konu olmazsa olmaz kilo sorununa gelip dayandı doğal olarak. Önce Dukan' ın artılarını eksilerini

bir kez de onunla tartıştık. Benim yaşım için riskli bulduk. Sonra birden onun aklına bu kitap

geldi. Eşinin bir arkadaşı bir ayda tam 15 kg. vermiş. Her önüne gelene öneriyormuş. Çok da

sağlıklı bir rejimmiş. Miş de miş...

Ertesi gün yakınımızdaki alış-veriş merkesinde buldum ve hemen aldım.

İnanılır gibi değil. Son günlerde tartıya her çıkışımda 1 kg daha eksildiğimi şaşkınlıkla ve

keyifle gördüm. Verdiğim her kilo dizlerimden ve son zamanlarda fena canımı yakan sol

bileğimden onlarca kilo yükü kaldırınca her gün biraz daha rahat ve fazla yürüdüm.

Son günlerde hele, nereye gittiğimin farkına bile varmadan yürüdüm. Sucuklar gibi terledim.



 Bu gün kitaplıkta poşetinin içinde yepis yeni, matbaa kokusu üzerinde bir halde bu kitabı

buldum. Önce ne olduğunu anlayamadım. Sonra birden Semuş' umun önerdiği meşhur

diyet kitabımı hatırladım. Öylece oraya bırakmış ve unutmuşum.


Kilo sorunu olan herkese tavsiye ediyorum. Bana çok uğurlu geldi ... 



This entry was posted on 3.05.2012 at Perşembe, Mayıs 03, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

Asuman sen çok tatlısın:)) Bende merakla okuyorum.

Bu arada 6 kilo hiç fena değil.Tebrikler. Ne yapıyorsan aynen devam et. Ara sıra kitabı eline alıp bakmayı da unutma:))

3 Mayıs 2012 22:03

Nası şaşırttım ama seni:))
Mihriban' cım hiç bir şey yapmıyorum.
Sadece biraz sıkıntılı bir süreç yaşıyorum. Bu da şerrin hayrı olarak ufak bir teselli armağanı.

3 Mayıs 2012 22:17

Uğurlu diyet kitabı :)))

Hüff bana da lazım artık yaw. hala red aşamasındayım ama lazım lazım.

3 Mayıs 2012 22:45

Aman dikkat et. Daha sonra zorlanırsın. Ailemde benim çıktığım kiloya çıkan kimse yok. (Hoş benim yaşıma gelen de yok ya)

3 Mayıs 2012 23:10

Bukadar kısa sürede 6kilo vermek muhteşem bir olay sevgili Asuman hanım tebrik ediyorum sizi. Sevgiler.

3 Mayıs 2012 23:25

Çook teşekkür ederim Güngör' cüm.
Sımsıcak sevgiler ve selamlar İstanbul' dan...

3 Mayıs 2012 23:27

Şu dukan merakı benim kızlarımızda sardı, aslında hiç fena birşey değil ve işe yarıyor Asucum ama sen bildiğine devam et önemli olan kabullenmek gerisi geliyor.
Aslında banada bir şey gerekli ama benim diyete karşı allerjim var diyet deyince canım devamlı birşey yemek istiyor yoksa yiyesim bile yok. Yerleşmiş ve troid mirası fazlamla yuvarlanıp gidiyorum şimdilik. iyi geceler canım...

3 Mayıs 2012 23:33

Dukan gençler için iyi. Benim yaşımda yalnızca protein (çoğu hayvansal) hele benim gibi ciddi risk grubunda ise tehlikeli.Gerçi bana 2-3 gün yetecek gibi ama.. Bir de tansiyon sorunu çıktı malum. Ben rejim yapmıyorum canım. Sadece bir müddettir yiyemiyorum. Senin gibi.
Keşke senin kilona düşebilsem:((
Sana da iyi geceler...

3 Mayıs 2012 23:54

okumak da fayda olacak sanırım :) aşırı derecede kilo fazlalığım yok ama böyle devam edersen ilerde olabilir :)

4 Mayıs 2012 16:12

Banada uğurlu gelirmi bu kitap acaba?
Vermem gereken çok kilo var ve ayaklarım ağrıyor. Çocukluğumdan beri kiloluyum ve rejimlerden bıkmış durumdayım. dubakalım bu kitabıda alayım belki uğurlu gelir.

4 Mayıs 2012 16:54

Orası doğru Nesrincim.Çok da satmış baksana. Ama sen diyet için çok gençsin.Hewr şeyden almalısın. Bence bol spor sana yetecek.

5 Mayıs 2012 03:42

Hiç sormayın Sevg.nin ruhu.Son yıllarda bu kilo sorunu karabasan gibi çöktü üzerime. Tabii beraberinde diyet arayışı. Atmak şart bu fazlzlıklzrı...

5 Mayıs 2012 03:47

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin