Bir Mim  

Posted by Asuman Yelen

Hayat İzlerim-Özlem arkadaşımdan bir mim geldi. Kendimi anlatabilmek adına

elime on soruluk bir şans daha geçti sayabilirim. 70 milyon ekran başına :))

1-Mesleğin seni mutlu ediyor mu?

-Emeklilik meslek sayılmaz sanırım :) Babamın da çalıştığı bir bankadan emekli oldum.

İşim maddi-manevi tatminkârdı.Biraz stresli çok yorucuydu. Ama iyiydi.


2- Dilediğin meslek miydi?

-Dilemediğim bir meslek değildi diyelim. Biraz da kaçınılmazdı sanki.

Türk ve Dünya Edebiyatı konusunda gidebildiğim kadar derinleşebilmek ve

kariyer yapmak isterdim.


3-Yalnız mı ilişkide mi yaşamayı tercih ediyorsun?

-Sürekli yalnızlık, hiç kimsenin tercih edeceği bir şey değil eminim.

4-Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin? Dürüst ol.

-Tabii söylerim.


5-Yabancı bir dil konuşuyor musun?

-Utanmayı ve düşünmeyi unutacak kadar öfkeli ya da keyifliysem. İngilizce.

6-Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veya yurt dışına gitmek

 istiyor musun?

-Oturduğum evde mutluyum. Hiç bir evin hayalini kurmadım ama sık sık

rüyama giren çok güzel (hep aynı) bir ev var. Yeşillikler içinde çok camlı

her camından evin her yanına  ışıklar dolan, üç odalı, temiz döşeli, ahşap

tabanlı bir ev.

Taşınmaları ve yeni evlere uyanmaları hep çok sevmişimdir. Yurt dışına

gitmeyi hiç istemedim.


7-Mobilya değiştirmeyi sever misin?

-Eşya konusunda tutucuyum. Giderek daha da tutucu oluyorum. Her gün

etrafımda aynı eşyaları görmek bana huzur ve güven veriyor.

8-Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?

-Muhitimde hayvan koruma işini üslenen (hayli ciddi anlamda) içinde yakınlarımın

da olduğu bir gruba lojistik destek (malzeme, mama) sağlıyorum. 12 yıllık

 köpeğimi  (sokak-Collie kırması) kimsesiz kaldığı için koruma araçlı

 almıştım. Bunu köpek almak isteyen herkese öneririm.


9-Televizyon ve filmleri sever misin?

-Televizyon izlerim.Eski Hollywood filmlerini tekrar tekrar izlemeyi severim.

Orta hallice bir arşivim var. Özel nedenlerden dolayı 12 yıldır sinemaya

gidemiyor, yeni filmlere odaklanamıyorum.

10-Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?

- İlginç bir soru. Çok düşündüm üzerinde. Kötü huylarım vardır da

içlerinde bırakmak istemediğim, sevdiğim çok yakınlarımı çok fazla

şımartıp tepeme çıkarmam olabilir. (Yeğenlerim, köpeğim)   Kısa vadade

 çok zararını görürken, zaman içinde küçük hoş anlar, kanıtlanmış sevgiler

olarak semeresini alırım.

11-Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?

-Sadece yılbaşında piyango bileti alırım. Bunun için de mutlaka Eminönü' ne

giderim  (Nimet Abla) Bu benim için ritüel gibi bir şey. Sonra da hayallerle avunurum:)


Bir mimi daha tamamlamış olmanın rahatlıği içindeyim.

Arzu edene gitsin benden de.....






This entry was posted on 5.05.2012 at Cumartesi, Mayıs 05, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 yorum

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin