Bir Eski Şarkı...  

Posted by Asuman Yelen in ,


Gülümseyerek seyrettiğim, "seyretmesem de olur ama bu gece bana iyi geliyor en azından başka şey düşünmüyorum" dedirten, kasmayan, yormayan bir mahalle dizisi içinden çıkıveren bir eski şarkı. Yine Göksel' in huzur veren yumuşak sesinden eski, çook sevilen ve dinlenen bir Sezen Aksu şarkısı.


"her sabah güneş doğarken
yeni bir güne başlarken
ne zaman ki güzel bir şey görürüm
sensiz içime sinmiyor

gözlerim arıyor seni
benim çocuk sevgilimi
bir ateş ki yüreğimi
alev alev yakıyor

seni bana vermediler
seni bana vermediler
mutlu olsunlar diyorum
elbet onlar da severler

bazen bir çiçek açarken
bazen bir çocuk gülerken
ne zaman ki içim taşar sevinçten
sensiz içime sinmiyor

dönüp de baktığım zaman
hatıralar ağlaşıyor
bir yara ki her yanımı
ince ince sızlatıyor"


Çocukluk sevgileri ne kadar da masumdur.

Ve belki de sırf bu yüzden

Hep masum kalmaya mahkumdur.

Sonuna kadar...

This entry was posted on 20.04.2011 at Çarşamba, Nisan 20, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Mis gibi bir yazı bu sabah saatlerinde.Yüreğine sağlık.

20 Nisan 2011 08:57

Çat kapı çıkıp geliveren şarkılar ve bu kapıların ardındaki masum anılar...

zaman zaman gelir işte böyle dinlendirir ruhu.

Sevgiler

20 Nisan 2011 09:32

Teşekkürler Buğday' cım...

20 Nisan 2011 10:39

Aynen öyle oldu Newbahar' cım.
Sevgiler...

20 Nisan 2011 10:41

Sezen Aksu, her durumda yol arkadaşımız oldu. Bazı söylemleri beni şaşirtsa da hep sevdim...

21 Nisan 2011 19:13

Bir dönem bana da sıkı yoldaştı Lale' cim. Sonra yollarımız ayrıldı.

21 Nisan 2011 23:31

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin